ثبت نام کنکور کاردانی
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ برای رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی، به صورت همزمان و از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام می شود. علاقه مندان به شرکت در کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای که جزو دانش آموخته گان رشته های فنی حرفه ای، نظری، کاردانش و هنرستان هستند، می توانند با دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در تیر ماه، از طریق سایت “ sanjesh.org ” نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند. در ادامه این مقاله اطلاعات جامعی از ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام کنکور کاردانی

 

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور، در مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از میان علاقه مندان با مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از شاخه های فنی‌حرفه ای، کاردانش و همینطور متقاضیان با مدرک دیپلم رشته های نظری، به صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو جذب می کند.

 

تفاوتی که کنکور کاردانی فنی حرفه ای با دیگر آزمون ها دارد این است که اولا مراحل ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان به صورت همزمان انجام می شود و ثانیا نام نویسی در رشته های با آزمون و بدون آزمون نیز در یک فرم تقاضانامه و همزمان صورت می گیرد.

 

متقاضیان باید با اطلاع از زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1401 نسبت به نام نویسی به موقع در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. علاقه مندان می توانند به منظور اطلاع از جزئیات برگزاری این آزمون شامل شرایط و ضوابط شرکت در آزمون، نحوه نام نویسی و انتخاب رشته های با آزمون و رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و … دفترچه راهنمای ثبت نام را که همزمان با شروع نام نویسی در سایت سازمان سنجش فعال می شود، را دریافت و مطالعه نمایند.

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ 

سازمان سنجش آموزش کشور مسئولیت برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 را برعهده دارد. به همین دلیل زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 نیز از طریق سایت این سازمان با آدرس الکترونیکی sanjesh.org اعلام می گردد.

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ از ۱۴ تا ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ می باشد.

 

مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش، علاقه مندان به کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 مجاز هستند، از تاریخ 14 تیرماه تا 21 تیرماه نسبت به نام نویسی در این آزمون و انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون اقدام نمایند.

به محض آغاز زمان ثبت نام در سایت سنجش، لینک نام نویسی و انتخاب رشته های با آزمون و رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

 

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم بهتر است متقاضیان در اولین قدم برای نام نویسی، اقدام به دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ و مطالعه آن کنند. دفترچه راهنما ثبت نام چند روز قبل و یا همزمان با شروع مهلت نام نویسی در این آزمون، از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. در ادامه شما عزیزان می توانید از طریق لینک زیر نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام اقدام کنید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401

 

دفترچه نامبرده شامل اطلاعات مهمی از جمله لیست رشته ها و گرایش های با آزمون و بدون آزمون، مجموعه های امتحانی، منابع و ضرایب دروس، نوع پذیرش دانشجو در هر کد رشته محل، تجانس رشته ها و عناوین دیپلم و … می باشد که اطلاع از آن ها برای هر داوطلبی الزامی است. 

 

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

یکی از مهم ترین بخش های دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 بخشی است که به شرایط شرکت در این آزمون می پردازد. لازم است اشاره کنیم فقط داوطلبانی مجاز به ثبت نام می باشند، که دارای این شرایط باشند. لازم به ذکر است شرایط عمومی و اختصاصی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم، برای پذیرش در رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای یکسان است.

 

شرایط عمومی





:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور کاردانی ,
:: بازدید از این مطلب : 371

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: