مدارک ثبت نام کنکور کاردانی
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ برای تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی و انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور نیاز است. امکان ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی برای رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 مسیر می باشد. علاقه مندان به ثبت نام در رشته های با آزمون و رشته های بدون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای باید در مهلت مقرر، فرم تقاضانامه اینترنتی را مطابق با مدارک لازم که در دفترچه راهنما درج گردیده است، در سایت سازمان سنجش وارد کنند. در ادامه قصد داریم به مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 بپردازیم.

منبع: مدارک ثبت نام کنکور کاردانی

 

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

تمامی داوطلبانی که قصد نام نویسی و انتخاب رشته در کد رشته محل های با آزمون و بدون آزمون را دارند،  می توانند ابتدا دفترچه ای را که به عنوان دستورالعمل نام نویسی در آزمون و در بردارنده لیست کد رشته محل های ارائه شده است و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد را دریافت و مطالعه کنند.

ثبت نام با آزمون و بدون آزمون رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت یکپارچه و همزمان با هم انجام می شود. یکپارچه بودن مراحل نام نویسی رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای به این معنی است که مدارک ثبت نام کنکور کاردانی در هر دو روش با کنکور و بدون کنکور یکسان است. در ادامه به مدارک انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای اشاره کرده ایم:

اطلاعات فردی 

✅ دین

✅ سهمیه 

✅ کد ملی

✅ تلفن همراه

✅ آدرس پست الكترونيكی و ایمیل

✅ عکس 3*4

اطلاعات شناسنامه ای

✅ نام

✅ نام خانوادگی

✅ شماره شناسنامه

✅ سری و سریال شناسنامه

✅ تاریخ تولد

اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی

✅ اصل آخرین مدرک دیپلم

✅ كد 4 رقمی رايانه ای ديپلم

✅ كد و عنوان رشته تحصيلی

✅ شاخه تحصیلی

✅ معدل كل ديپلم

✅ تاريخ اخذ مدرک ديپلم

مشخصات عکس

یکی از مهم ترین مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ که باید آن را در سایت سازمان سنجش بارگذاری کنند، یک عکس با مشخصاتی می باشد که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است. در ادامه به مشخصاتی که عکس داوطلب باید داشته باشد، اشاره کرده ایم :





:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام کنکور کاردانی ,
:: بازدید از این مطلب : 183

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: