کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ چند روز قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از سایت سازمان سنجش امکان پذیر می باشد. کنکور کارشناسی ارشد 1401 در 6 گروه آزمایشی و در 131 کد رشته امتحانی در روزهای 28 ، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام این آزمون را از طریق سایت سنجش انجام داده اند، برای حضور در آزمون باید کارت ورود به جلسه آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را از سامانه سنجش دریافت نمایند. 

منبع:‌ کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۱

 

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۱ 

در سال های اخیر آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد. داوطلبان برای پذیرش باید در این آزمو شرکت کنند. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده در سایت سنجش، زمان کنکور ارشد ۱۴۰۱ در روزهای 28، 29 و 30 اردبیهشت ماه خواهد بود. در صورتی که اجرای آزمون مجدد به تعویق نیافتد، داوطلبان می توانند در اواخر اردبیهشت ماه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

 

طبق اطلاعیه سامان سنجش زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ می باشد.

 

داوطلبانی که در مهلت مقرر نام نویسی ثبت نام خود را انجام داده اند، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات درخواستی خود را در کادر های مربوطه وارد کنند و کارت آزمون خود را دریافت کنند. در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات مهمی همچون زمان برگزاری و حوزه امتحانی درج شده است. 

 

نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ تمام داوطلبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و با توجه به برگزاری همزمان و مشترک آزمون ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، متقاضیان انتخاب رشته هر دو دانشگاه باید یک کارت ورود به جلسه دریافت کرده و در یک آزمون مشترک شرکت نمایند. در ادامه مراحل کلی دریافت کارت  آزمون را شرح داده ایم.

✅ مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

✅ کلیک بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 1401 “

✅ بر روی گزینه “ ورود به سیستم ” کلیک کنید.

✅ اطلاعات درخواستی را وارد کنید.

✅ دریافت کارت و ورود به جلسه و بررسی و صحت از درست بودن اطلاعاتی مندرج بر روی کارت

 

مراحل گام به گام تصویری

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی “ sanjesh.org ” مراجعه  کنید.

2️⃣ از منوی سمت راست سامانه گزینه ” کارشناسی ارشد ” را انتخاب نمایید.

 

3️⃣ پس از ورود به صفحه اختصاصی کارشناسی ارشد بر روی لینک فعال شده ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 –  (کارت ورود به جلسه آزمون) ” کلیک کنید.

 

4️⃣ در مرحله بعدی گزینه ” ورود به سیستم ” را انتخاب نمایید.

 

5️⃣ سپس باید با یکی از دو روش پیش رو، کارت خود را دریافت نمایید.

          روش اول: شماره پرونده + کد ملی + سال تولد

          روش دوم: شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام

 

فراموشی اطلاعات دریافت کارت شرکت در آزمون ارشد ۱۴۰۱

همانطور که در مراحل گفته شده مشاهده کردید، برای دریافت کارت ورود به جلسه حتما باید شماره پرونده خود را داشته باشید. اگر به هر دلیلی شماره پرونده خود را فراموش کرده اید و در دسترس ندارید، می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات کنکور ارشد ارسال کنید و پس از دریافت شماره پرونده خود، کارت ورود به جلسه را مطابق مراحل فوق، دریافت نمایید. برای راهنمایی کامل در خصوص نحوه دریافت کد رهگیری و شماره پرونده کنکور ارشد بر روی لینک کلیک نمایید.

 

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401 حاوی اطلاعاتی مهمی از جمله تاریخ و محل برگزاری آزمون، شماره داوطلبی، اطلاعات فردی داوطلب، سهمیه، رشته و معدل مقطع کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی و کد و رشته امتحانی متقاصی می باشد. 

حوزه امتحانی که در این کارت درج شده است بر اساس اطلاعاتی است که در داوطلب در زمان ثبت نام و هنگام تکمیل فرم نام نویسی انجام وارد کرده است. داوطلبان می بایست پس از دریافت این کارت تمامی اطلاعات مندرج را بررسی کنند. در صورتی که اطلاعات درج شده صحیح نمی باشد باید نبست به ویرایش آن اقدام کنید که در ادامه نحوه ویرایش را توضیح داده ایم.

 

در صورتی که داوطلب نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام نکند در هر مرحله از آزمون باشد ثبت نام یا ئذیرش وی لغو و امکان محرومیت نیز وجود دارد.

 

 

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ اطلاعات تحصیلی و مشخصات شناسنامه ای داوطلب درج شده است که باید مطابق با مشخصات واقعی داوطلب باشد. اگر در هر یک از بندهای مندرج در کارت ورود به جلسه مغایرتی را مشاهده نمودید لازم است که پیش از تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۱ برای اصلاح کارت خود اقدام کنید.

اصلاح برخی اطلاعات اشتباه در کارت آزمون ارشد از طریق سایت سنجش امکان پذیر است اما برای رفع بعضی اطلاعات اشتباه باید به باجه های رفع نقص و به صورت حضوری مراجعه کنید.

 

ویرایش کارت آزمون ارشد در سایت سنجش

در صورت مغایرت در بندهای زیر باید حداکثر تا یک روز قبل از آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و از طریق لینک ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

 نام خانوادگی نام سال تولد شماره شناسنامه و کد ملی
معدل کاردانی تاریخ و دانشگاه فارغ التحصیلی کاردانی معدل مقطع کارشناسی تاریخ و دانشگاه فارغ التحصیلی کارشناسی 

 

باجه های رفع نقص سازمان سنجش

مشکلات زیر نیز فقط به صورت حضوری و با مراجعه به باجه رفع نقص ارشد سازمان سنجش مستقر در مراکز استان ها، قابل حل هستند. برای مراجعه به باجه رفع نقص باید شناسنامه و یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.

جابجا بودن عکس داوطلب فاقد مهر بودن عکس عدم وضوح تصویر  بدون عکس بودن کارت 

جهت رفع مشکلات عکس کارت آزمون لازم است 2 قطعه عکس 4*3 به مسئول باجه رفع نقص تحویل دهید.

موارد دیگر ویرایش کارت آزمون ارشد:

⛔ درخواست داوطلبان در خصوص تغییر کد و نام رشته امتحانی و یا تغییر محل برگزاری آزمون پذیرفته نمی شود.

❓❗ داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران که سهمیه آنها در کارت آزمون اعمال نشده است، باید از بخش ویرایش اطلاعات سایت سنجش نسبت به ویرایش کارت خود اقدام کنند و در صورت تایید ارگان ذیربط، سهمیه برای آنها اعمال می شود.

❗❗ داوطلبانی که سهمیه ایثارگران آنها مورد تایید ارگان مربوطه نیست، باید پس از ویرایش اطلاعات در سایت سنجش حداکثر تا دو روز بعد از برگزاری آزمون به ارگان ذیربط مراجعه کرده و مشکل خود را پیگیری کنند.

❌ دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی که در زمان ثبت نام آزمون ارشد معدل واقعی خود را در فرم ثبت نام درج نکرده اند، باید در زمان دریافت کازت وزود به جلسه از بخش ویرایش اطلاعات سایت سنجش، معدل خود را اصلاح کنند.

 

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

در این مطلب راهنمای کاملی از زمان و نحوه دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد 1401 ارائه شد. همچنین توضیح داده شد که در صورت فراموشی اطلاعات خود چه اقداماتی را باید انجام دهید و اگر کارت شما مشکلی داشت، چگونه برای رفع نقص آن اقدام نمایید. در صورت داشتن مشکل در دریافت کارت آزمون خود و یا نیازمند راهنمایی در هر زمینه کنکور ارشد، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

کارت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در چه تاریخی منتشر می شود؟

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در اردیبهشت ماه می توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.

چه اطلاعاتی برای آزمون کارشناسی ارشد نیاز است؟

شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام، برای دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد نیاز است.

در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نام، آیا امکان کارت کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد؟

داوطلبان که شماره پرونده و کد پیگیری خود را فراموش کرده‌اند می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش اطلاعات خود را بازیابی نمایند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع:‌ کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: