رتبه قبولی مهندسی هوافضا
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مهندسی هوافضا از رشته های امتحانی فنی و مهندسی می‌باشد؛ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ در گروه ریاضی شرکت می‌کنند، می‌توانند پس از دریافت نتایج اولیه خود، رشته مهندسی هوافضا را انتخاب کنند. متقاضیان این رشته برای اینکه یک انتخاب رشته آگاهانه انجام دهند، می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی این رشته در سال های گذشته مطلع شوند و پس از کسب یک دید کلی از محدوده رتبه قبولی این رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و همینطور دانشگاه آزاد، اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته نمایند. در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی هوافضا کنکور ۱۴۰۰ را ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی هوافضا

 

رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۱۴۰۰ | روزانه

متقاضیان رشته مهندسی هوافضا در قدم اول تمایل دارند که در کد رشته محل های مربوط به دوره های روزانه شانس خود را امتحان کنند و چند انتخاب اول فرم انتخاب رشته خود را با کد رشته محل های مربوط به دوره روزانه دانشگاه های سراسری تکمیل می‌کنند.

داوطلبانی که قصد دارند در رشته هوا فضا و دوره روزانه دانشگاه های سراسری پذیرفته شوند، بایستی رتبه در سهمیه خود را با رتبه های ارائه شده در جداول رتبه قبولی مهندسی هوافضا زیر مقایسه کنند تا بهترین تخمین رتبه را انجام دهند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

سهمیه ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 319
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 568
دانشگاه فردوسی – مشهد 1126
دانشگاه صنعتی ارومیه 3318

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 261
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1114
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 2157

منطقه دو 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 215
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 1570
دانشگاه صنعتی ارومیه 6314

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 120
دانشگاه فردوسی – مشهد 1011
دانشگاه صنعتی ارومیه 2217

 

بخوانید: رتبه قبولی کنکور ۱۴۰۱

 

 

رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۱۴۰۰ | نوبت دوم

دانشگاه های سراسری علاوه بر دوره های روزانه، در دوره های نوبت دوم نیز ظرفیت پذیرش دانشجو دارند که متقاضیان این رشته می‌توانند جهت ورود به دانشگاه های سراسری این کد رشته محل ها را انتخاب کنند. ظرفیت نوبت دوم یا همان شبانه به دلیل دریافت شهریه، نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه پذیرش راحت‌تری دارد و داوطلبان در آن ها شانس قبولی بیشتری دارند. 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 5398

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 5110

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 2137

 

رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۱۴۰۰ | دانشگاه آزاد

رشته مهندسی هوا فضا علاوه بر دانشگاه های سراسری در دانشگاه های آزاد نیز ارائه می‌شود و متقاضیانی که قصد انتخاب رشته مهندسی هوافضا را در دانشگاه های آزاد دارند می‌توانند با توجه به سهمیه و رتبه قبولی مهندسی هوافضا مورد نیاز دانشگاه موردنظرشان، فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تکمیل کنند.

دانشگاه محل قبولی رتبه کشوری رتبه سهمیه سهمیه قبولی
دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب 44800 17009 سهمیه مناطق
دانشگاه آزاد واحد تهران شمال 45100 18635 سهمیه مناطق
دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب 45525 19635 سهمیه مناطق

 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ 

 

 

مشاوره انتخاب رشته مهندسی هوافضا

اگر می خواهید که از نتیجه قبولی خود اطمینان داشته باشید و یا به عبارتی انتخاب های خود را طوری الویت بندی کنید که در نهایت در یکی از کد رشته محل های انتخابیتان، موفق به کسب قبولی شوید، حتما بایستی پشت انتخاب رشته شما آگاهی و تدبیر باشد چراکه اگر فقط بخواهید فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنید شاید آن اتفاق که باید برایتان رخ ندهد.

به منظور افزایش شانس قبولی و تکمیل مناسب فرم انتخاب رشته تان، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره، انتخاب رشته خود را نیز انجام دهید تا با توجه و تراز و رتبه‌تان، در ایده آل ترین حالت ممکن، در رشته مهندسی هوافصا پذیرفته شوید.

حتما از مشاوری مجرب در امر انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱ بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ و رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور سراسری همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی هوافضا ۹۹

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس کنکور ۹۹

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس کنکور ۱۴۰۰

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه مهندسی هوافضا کنکور 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته مهندسی هوا فضا را در دانشگاه های سراسری و آزاد دارند، از چه طریقی می‌توانند به آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان این رشته دست بیابند؟

در این مقاله از سایت دانتل آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان را در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه کرده ایم که متقاصیان این رشته می‌توانند از آنها جهت تخمین شانس قبولی خود استفاده کنند.

آیا رشته مهندسی هوافضا در تمامی دوره ها ارائه می‌گردد؟

رشته مهندسی هوافضا در اکثر دوره های دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه می‌گردد که به رتبه‌‌های قبول شدن آنها در متن مقاله اشاره کردیم.

آیا رتبه قبولی رشته مهندسی هوا فضا در سال‌های متوالی تغییر نمی‌کند؟

در متن مقاله به رتبه‌های پذیرفته شدگان اشاره کردیم، این رتبه ها ممکن است در سال های مختلف به دلایل مختلفی همچون تغییر ظرفیت ها تغییر کند اما با این حال نیز رتبه‌های سال های گذشته مطمئن ترین راه برای تخمین است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رتبه قبولی مهندسی هوافضا





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی هوافضا ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: