رتبه مهندسی مواد پردیس
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی پردیس کنکور ۹۹ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این دسته از داوطلبان بایستی فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری را به منظور انتخاب کد رشته محل های مربوط به این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان تکمیل کنند. هر چه داوطلبان با آگاهی و اطلاعات الویت‌های خود را انتخاب کنند نتیجه بهتری کسب خواهند کرد. یکی از روش هایی که به داوطلبان در انتخاب صحیح الویت ها کمک می‌کند، استفاده از رتبه‌های قبولی سال های گذشته است. به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مواد و متالورژی پردیس خودگردان کنکور 99 را برای داوطلبان کنکور سراسری 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه مهندسی مواد پردیس

 

رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی پردیس کنکور ۹۹

رشته مهندسی مواد و متالورژی یکی از رشته های فنی و مهندسی است که در زیرگروه کنکور گروه آزمایشی ریاضی قرار دارد. این رشته در دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و همینطور دانشگاه های آزاد ارائه می‌گردد.

علاقه مندانی که قصد دارند در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی خود، تعدادی از الویت هایشان را به رشته مهندسی مواد و متالوری دانشگاه های پردیس خودگردان اختصاص دهند می‌توانند ابتدا از محدوده رتبه قبولی کنکور ریاضی دانشگاه های ارائه دهنده این رشته مطلع شوند و سپس با توجه به آن با رتبه اکتسابی خود مقایسه کنند و چنانچه شانس قبولی داشتند، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. 

به همین منظور در ادامه آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی پردیس کنکور 99 را برای داوطلبان کنکور سراسری ارائه کرده ایم. هر داوطلب باید توجه داشته باشد که ملاک قبول شدن در دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه او در سهمیه ای که با آن در کنکور سراسری شرکت کرده است، می باشد.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

سهمیه 25 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2175

سهمیه 5 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 7230
دانشگاه صنعتی شریف 8756

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی پردیس کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3912
دانشگاه صنعتی شریف 3295
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 5977

منطقه دو 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 5033
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 5759
دانشگاه صنعتی شریف 17970

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی پردیس کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 4137
دانشگاه صنعتی شریف 22898
دانشگاه صنعتی شریف 22163

 

بخوانید: رتبه قبولی کنکور

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

برخی از متقاضیان رشته مهندسی مواد و متالورژی در دانشگاه های پردیس خودگردان، به اشتباه گمان می کنند که دانشگاه های پردیس به دلیل اینکه به صورت شهریه پرداز اداره می شوند، با هر رتبه‌ای می توان در این دانشگاه ها، موفق به قبولی شوند. 

در حالی که اینطور نیست و هر دانشگاه پردیس خودگردان با توجه به رتبه و جایگاه علمی که دارد، رتبه‌ی قبول شدن متفاوتی نیز دارد، بنابراین لازم است هر داوطلب با توجه به رتبه‌ای که بدست آورده است، بهترین انتخاب رشته را انجام دهد. برای اینکار داوطلبان می توانند از آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور سراسری 99 استفاده کنند و در کنار آن با یک مشاوره انتخاب رشته کنکور تا الویت های خود را طوری بچینند که در نهایت منتهی به نتیجه پذیرفته شدن شود. بدین منظور داوطلبان می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرند و برای انجام یک انتخاب رشته اصولی و آگاهانه از مشاوران ما، مشاوره بگیرند.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی ۹۹

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی پردیس ۹۹

برای دریافت مشاوره در زمینه مهندسی مواد و متالورژی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

داوطلبان کنکور ریاضی که قصد انتخاب رشته مهندسی مواد و متالورژی را در دانشگاه های سراسری دارند، از چه طریقی می‌توانند آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان پردیس کنکور 99 را بیابند؟

متقاضیانی که قصد انتخاب این رشته را دارند، می‌توانند با استفاده از مطالب مندرج در این مقاله از سایت دانتل، آخرین رتبه‌های قبولی را بیایند.

آیا رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی مواد و متالورژی در دانشگاه های پردیس خودگردان و در سال‌های متوالی تغییر نمی‌کند؟ 

رتبه‌های قبولی ممکن است در طول سالهای متوالی به دلیل افزایش و یا کاهش ظرفیت در دانشگاه های پردیس خودگردان تغییر کند اما با این حال نیز استناد بر قبولی سالیان گذشته بهترین راه برای تخمین شانس قبولی پردیس می‌باشد.

ظرفیت دانشگاه های پردیس خودگردان چقدر است؟

از آنجایی که فقط دانشگاه های پردیس خودگردان صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر رشته مهندسی مواد و متالورژی را ارائه می‌دهند بنابراین ظرفیت آنها محدود است و لازم است داوطلبان یک انتخاب رشته اصولی و آگاهانه استفاده کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رتبه مهندسی مواد پردیس





:: برچسب‌ها: رتبه مهندسی مواد پردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: