رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبانی که پس از دریافت نتایج اولیه خود، قصد دارند یک انتخاب رشته محتاطانه و در واقع با آگاهی قبلی انجام دهند، بایستی که از سرفصل های امتحانی این آزمون مطلع باشند تا بتوانند نسبت به رتبه‌ای که به دست آورند یک دید کلی کسب کنند. دانشگاه های پردیس خودگردان دانشگاه هایی هستند که در واقع قبولی‌های راحت تری را برای داوطلبان فراهم می‌کنند. در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی عمران پردیس خودگردان کنکور 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس

 

رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰

پس از بررسی کارنامه اولیه، داوطلبی که قصد انتخاب رشته مهندسی عمران را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارد، بایستی یک دید کلی از محدوده قبول شدن این رشته متناسب با رتبه‌ای که کسب کرده است، بدست آورد. رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس خودگردان در سال‌های گذشته را به داوطلبان می‌دهد.

دانشگاه های پردیس خودگردان دانشگاه هایی هستند که قبولی راحت‌تری برای داوطلبان دارند، اما نه بدین معنا که تمامی رتبه‌ها شانس قبولی دارند. با توجه به امتیاز بالای این دانشگاه ها و همینطور پرمتقاضی بودن رشته مهندسی عمران، قبولی در این دانشگاه ها نیازمند کسب رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس می‌باشد، اما نسبت به دوره های روزانه دانشگاه های سراسری قبولی راحت تری دارند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

منطقه یک 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران 2141
دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران 2658

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس خودگردان ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 2968
دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران 3291

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 1195
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 1292

داوطلبان عزیز بایستی توجه داشته باشند که جداول بالا رتبه‌های آخرین نفرات پذیرفته شده در دانشگاه های پردیس خودگردان مربوط به سال 1400 می‌باشد و ممکن است در سال های آینده برخی شرایط همچون ظرفیت دانشگاه ها برای این رشته تغییر کند که مسلما رتبه‌ها نیز اندکی تغییر خواهد کرد، اما با این حال نیز رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس خودگردان سال های گذشته بهترین منبع برای تخمین شانس قبولی می‌باشد.

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی عمران پردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 119

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: