کارت ورود به جلسه نمونه دولتی
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از جمله مواردی است که داوطلبان باید برای ورود به جلسه آزمون به همراه داشته باشند. این کارت یک هفته قبل از برگزاری آزمون و از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی منتشر می گردد. تمامی متقاضیان آزمون نمونه‌دولتی موظف هستند در تاریخ های اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت های استانی مربوط به ثبت نام این آزمون مراجعه کنند و چنانچه فردی کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، حق ورود به جلسه آزمون را نخواهد داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم به زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1401– 1402 بپردازیم.

منبع: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

 

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 برای مقطع نهم به دهم، مطابق سال های گذشته برگزار می گردد. تمامی داوطلبانی که در موعد مقرر در این آزمون ثبت نام کرده و فرم تقاضانامه خود را تکمیل کرده اند و هزینه نام نویسی را پرداخت نموده اند، برای اینکه به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه راه پیدا کنند، باید در جلسه این آزمون حضور پیدا کنند.

حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 نیازمند این است که متقاضیان در زمان های اعلام شده از طریق سایت های ثبت نام نمونه دولتی استانی، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 را دریافت کنند و همراه خود به جلسه آزمون ببرند.

کارت ورود به جلسه نامبرده، چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. لازم است بدانید اگر داوطلبی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نکند، نمی تواند در جلسه آزمون حضور داشته باشد.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای تمامی داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که با موفقیت اطلاعات خود را در سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود ثبت کرده اند، چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت شرکت به جلسه صادر می شود. کارت آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم شامل اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون می باشد، همینطور در شناسایی داوطلب در حوزه امتحانی نیز کاربرد دارد.

 

تاکنون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون 1401 – 1402 اعلام نشده است، به محض دریافت اطلاعات جدید، زمان دقیق هر استان را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه معمولا در یک بازه زمانی چهار و یا پنج روزه قبل از زمان برگزاری این آزمون از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی منتشر می شود. البته امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهم به دهم از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر می باشد.

استان زمان دریافت کارت آزمون استان زمان دریافت کارت آزمون
آذربایجان شرقی اعلام نشده است سیستان و بلوچستان اعلام نشده است
آذربایجان غربی  اعلام نشده است  فارس اعلام نشده است
اردبیل اعلام نشده است قزوین اعلام نشده است
اصفهان اعلام نشده است قم اعلام نشده است
البرز اعلام نشده است کردستان اعلام نشده است
ایلام اعلام نشده است کرمان اعلام نشده است
بوشهر اعلام نشده است کرمانشاه اعلام نشده است
تهران اعلام نشده است کهگیلویه و بویر احمد اعلام نشده است
شهرستان‌های تهران اعلام نشده است گلستان اعلام نشده است
چهارمحال و بختیاری اعلام نشده است گیلان اعلام نشده است
خراسان جنوبی اعلام نشده است لرستان اعلام نشده است
خراسان رضوی اعلام نشده است مازندران اعلام نشده است
خراسان شمالی اعلام نشده است مرکزی اعلام نشده است
خوزستان اعلام نشده است هرمزگان اعلام نشده است
زنجان اعلام نشده است همدان اعلام نشده است
سمنان اعلام نشده است یزد اعلام نشده است 

 

ثبت مهر بر روی کارت آزمون

متقاضیانی که اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 می کنند، باید پس از دریافت پرینت این کارت را برای ثبت مهر به مدرسه محل تحصیل خود ببرند. مهر شدن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شما عزیزان این است که کارت خود را در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت دریافت کنید تا زمان کافی برای مراجعه به مدرسه و مهر کردن آن را داشته باشید.

با توجه به اهمیت این موضوع می توانید برای اطلاع از زمان دقیق کارت ورود به جلسه آزمون با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید و اخبار لحظه ای پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه را از مشاوران مجرب این مرکز دریافت کنید. 

 

بخوانید: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمامی متقاضیانی که موفق به ثبت نام اینترنتی شده و هزینه مربوط به این آزمون را نیز پرداخته اند، می‌توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده همچون کد ملی کارت آزمون خود را دریافت کنند و یک برگه پرینت از آن تهیه نمایند.

امکان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم 1401– 1402 از طریق دو سایت برای متقاضیان فراهم است.

 سایت اول: متقاضیان باید به همان سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی که مراحل نام نویسی خود را در آن تکمیل کرده اند، مراجعه کنند که بدیهی است برای هر استان متفاوت می باشد.

 

برای مشاهده سایت نمونه دولتی هر استان کلیک کنید.

 

✅ سایت دوم: امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام به نشانی ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر می باشد.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 – 1402 را ارائه کرده ایم: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل زندگی خود مراجعه کنید. 

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، برای ورود به پرتال خود “ کد ملی ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. 

3️⃣ بر روی لینک فعال ” کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ” کلیک کنید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. یک برگه پرینت از آن بگیرید و در جلسه آزمون به همراه داشته باشید.

 

رفع نقص و ویرایش اطلاعات کارت آزمون

نکته ای که تمامی متقاضیان بایستی آن را درنظر داشته باشند این است که در کارت آزمون هر فرد، اطلاعات او درج شده است، داوطلبان باید این اطلاعات را که شامل نام، نام خانوادگی، عکس دانش آموز و … است را بررسی کند تا مطابق با اطلاعات شناسنامه داوطلب باشد.

چنانچه داوطلبی در کارت آزمون خود مغایرتی مشاهده کرد، بایستی نهایتا تا یک روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کند. و یک درخواست مبنی بر تصحیح اطلاعات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی در این واحد ثبت کند.

پس از ثبت درخواست بایستی مجددا کارت خود را با اطلاعات درست دریافت کنند، چنانچه داوطلبی نسبت به رفع نواقص کارت خود اقدام نکند در مراحل بعدی از پذیرش دانش آموز به مدارس نمونه دولتی ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

مشاوره آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لازم است اشاره کنیم که در تاریخ مشخصی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان تهران وجود دارد که در این تاریخ علاوه بر اینکه ثبت نام کنندگان می توانند اگر اشتباهی در فرم ثبت نامی خود دارند را برطرف کنند، مهلت مجددی برای جاماندگان از ثبت نام در استان تهران نیز می باشد.

تصحیح نواقص موجود در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم خیلی مهم است، اگر داوطلبی این مسئله را بی اهمیت بشمارد و با اطلاعاتی که با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او مغایرت دارد در جلسه آزمون حاضر شود، حتی اگر در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز پذیرفته شود، از ثبت نام او در مدرسه محل قبولی ممانعت به عمل خواهد آمد. 

چنانچه سوالی پیرامون آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 سوالی دارید، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند تا بتوانید بدون مشکل در جلسه آزمون حضور داشته باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 چه تاریخی است؟

کارت ورود به جلسه آزمون چهار و یا پنج روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد. 

آیا ثبت مهر بر روی کارت ورود به جلسه الزامی است؟

بله، داوطلبان با مراجعه به مدرسه‌ای که در آن تحصیل می کنند کارت آزمون خود را مهر کنند.

در صورت وجود اشکال در کارت امتحان نمونه دولتی، چه اقداماتی باید انجام داد؟

داوطلبان برای رفع نواقص به واحد سنجش آموزش و پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

 




:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: