ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در بازه های زمانی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش استعداد های درخشان دوره دوم متوسطه انجام می شود. بنابراین علاقه مندان به تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه دهم باید در تاریخ های اعلام شده به سایت مرکز نامبرده به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه نمایند و به صورت اینترنتی مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. برای آشنایی با جزئیات ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

منبع: ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 کلیه علاقه مندان باید در زمان مشخص نسبت به ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اقدام نمایند. زمان برگزاری، نحوه ثبت نام و شرایط داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مطالبی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

مدارس تیزهوشان متقاضیان زیادی برای تحصیل دارند. اما ظرفیت محدود این مدارس پاسخگوی نیاز و تقاضای موجود نیست. از این رو آزمونی برای گزینش دانش آموزان برگزار می‌شود. این آزمون در زمان مشخص به طور هماهنگ در کل کشور برگزار می‌گردد.

از آنجایی که این مدرسه از میان متقاضیان، دانش آموز با استعداد را جذب می کند؛ به همین دلیل هر ساله یک آزمون هماهنگ کشوری با عنوان آزمون تیزهوشان نهم به دهم برگزار می شود. تمامی دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در این مدارس هستند، می توانند در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اینترنتی در سایت azmoon.medu.ir اقدام کنند.

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم دهم 1401 – 1402 به صورت اینترنتی می باشد. در سال گذشته، زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم در اواسط فروردین ماه اعلام می گردید. به این صورت که تمامی شرکت کنندگان باید در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ به سایت ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند. البته توصیه می شوند که متقاضیان قبل از هر اقدامی جهت ثبت نام در آزمون تیز هوشان، دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم دهم را دریافت کرده و مطالعه نمایند.

 

 تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اعلام نشده است. به محض اعلام شدن، زمان دقیق در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در صورتی که می خواهید اخبار لحظه ای مربوط به زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را دریافت کنید، می توانید عضو کانال تلگرامی مرکز دانتل در ارتباط باشید. 

شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اشاره کوتاهی کردیم که متقاضیانی مجاز به ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند که دارای شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشند. در ادامه به مهم ترین شرایط شرکت در این آزمون اشاره کرده ایم :

✅ یکی از شرایط ثبت نام تیز هوشان داشتن تابعیت ایرانی می باشد. البته دانش آموزان اتباع غیرایرانی نیز با برخی شرایط خاص مجاز به ثبت نام در این آزمون هستند.

✅ متقاضیان باید دارای حداقل معدل 19 در پایه هشتم باشند تا بتوانند در آزمون تیز هوشان شرکت کنند.

✅ تحصیل در پایه نهم نیز از دیگر شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می باشد.

سایت ثبت نام آزمون azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. داوطلبان باید از طریق سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ثبت نام نمایند. کلیه فرآیند ثبت نام از طریق سامانه سمپاد به آدرس azmoon.medu.ir پیگیری می‌شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که دارای شرایط لازم جهت ثبت نام آزمون تیز هوشان هستند، می توانند به صورت اینترنتی نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه به نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت مرحله به مرحله پرداخته ایم.

1️⃣ به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی “ azmoon.medu.ir ” مراجعه نمایید.

2️⃣ در صفحه اصلی بر روی گزینه “سمپاد پایه دهم ” کلیک کنید.

 

3️⃣ در این مرحله در کادرهای تعیین شده ” کد ملی ” و ” رمز ورود همگام ” خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید. (در صورت فراموشی می توانید رمز عبور همگام را می توانید از مدیر مدرسه محل تحصیل خود دریافت کنید و یا از طریق سامانه رمز عبور جدید را دریافت کنید.) 

 

4️⃣ در این مرحله ” نقش ” خود را “ دانش آموز ” و نام ” سازمان ” را ” نام مدرسه ” محل تحصیل خود وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه ” تایید ” کلیک نمایید. 

 

5️⃣ در این مرحله یک برگه تعهد نامه برای شما نمایش داده می شود که لازم است آن را به دقت مطالعه کنید و سپس بر روی گزینه “ ذخیره و بعدی ” کلیک کنید.

6️⃣فرم ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید و در نهایت عکس داوطلب را با مشخصات خواسته شده، بارگذاری کنید. 

پرداخت هزینه ثبت نام

لازم است متقاضیان در نظر داشته باشند در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشند، سامانه یک کد پیگیری اولیه در اختیار آن ها قرار می دهد. لازم است متقاضیان 15 روز قبل از برگزاری آزمون نیز مجدد به این سامانه مراجعه کنند و هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را پرداخت نمایند و موفق به دریافت کد رهگیری نهایی شوند. متقاضیانی مجاز به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند که هزینه ثبت نام در این آزمون را پرداخت کرده باشند. 

لازم است داوطلبان نکات زیر را در زمان تکمیل فرآیند ثبت نام رعایت نمایند.

❌ داوطلبان باید رمز همگام را از مدیر مدرسه خود دریافت کنند و یا از طریق سامانه تیزهوشان نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنند.

❌ در بخش عنوان سازمان باید نام مدرسه دانش آموز درج شود.

❌ برای تکمیل فرم ثبت نام تنها یک رشته به عنوان رشته تحصیلی مشخص می‌شود.

مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیان جهت ثبت نام به برخی مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ نیاز دارند. اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی شامل اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب می باشد. 

همینطور متقاضیان باید یک عکس خود را در سامانه بارگذاری نمایند که دارای مشخصات زیر باشد:





:: برچسب‌ها: ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 147

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: