تمدید مهلت ثبت نام کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در واقع فرصت مجددی است که سازمان سنجش در اختیار متقاضیان کنکور سراسری 1401 قرار می دهد تا چنانچه نتوانسته اند در مهلت‌های مقرری که جهت ثبت نام این آزمون در نظر گرفته شده بود، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند، در این بازه زمانی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. هر ساله معمولا زمان ثبت نام کنکور تمدید می شود، ولی بهتر است داوطلبان با امید تمدید این زمان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. 

منبع: تمدید مهلت ثبت نام کنکور

 

 

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه تمدید شد.

 

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

معمولا هر ساله زمان ثبت نام کنکور سراسری در بهمن ماه می باشد و یک بازه زمانی 7 الی 10 روزه است. بسیاری از متقاضیان به دلایل مختلفی شامل نقص مدارک، عدم اطلاع از زمان ثبت نام و … موفق به ثبت نام در این بازه زمانی نمی شوند. سازمان سنجش به منظور رفاه حال این دسته از متقاضیان علاوه بر تمدید تاریخ ثبت نام، یک فرصت مجدد نام نویسی در کنکور سراسری نیز در نظر می گیرد.

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری از 10 تا 20 بهمن ماه ۱۴۰۰ بود و طبق اطلاعیه سازمان سنجش تا ۲۰ بهمن ماه تمدید گردید.

 

با توجه به اخبار منتشر شده از سازمان سنجش مهلت ثبت نام تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد. همه داوطبان آزمون سراسری می توانند نسبت به ثبت نام تا این تاریخ اقدام کنند و در صورت ثبت نام اطلاعات ثبت شده خود را ویرایش و تصحیح نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور سراسری 1401

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401

همانطور که اشاره کردیم، سازمان سنجش پیش از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۱۴۰۱ این زمان را چند روز دیگر تمدید می کند. معمولا این زمان در نظر گرفته شده بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور است و ضمن اینکه فرصت مجددی را در اختیار متقاضیانی قرار می دهد که از ثبت نام جامانده اند،  فرصت ویرایش اطلاعات را نیز در اختیار دیگر داوطلبانی که در زمان های مقرر ثبت نام خود را انجام داده اند، قرار خواهد داد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری  ۱۴۰۱ نیز در بهمن ماه می باشد و بدین صورت است که در ساعات پایانی ثبت نام این آزمون، 2 الی 3 روز دیگر نیز به عنوان مهلت تمدید ثبت نام کنکور سراسری در نظر گرفته می شود.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه انجام گرفت.

 

چنانجه از متقاضیانی هستید که در زمان تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری نیز موفق به ثبت اطلاعات خود نشده اید، نگران نباشید چراکه می توانید در فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری برای شرکت در این آزمون اقدام کنید.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1401 معمولا هر ساله در اسفند ماه در نظر گرفته می شود. این بازه زمانی در واقع آخرین فرصتی است که در اختیار جاماندگان از ثبت نام قرار می گیرد. تاکنون سازمان سنجش پیرامون فرصت مجدد ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است، به محض اعلام شدن، زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و لحظه ای پیرامون کنکور سراسری 1401 با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید با اطلاع قبلی از زمان های ثبت نام و دیگر مراحل این آزمون، از هیچ مرحله ای جا نمانید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1401

در زمان فرصت مجدد نام نویسی آزمون سراسری ۱۴۰۱ داوطلبان که در مهلت مقرر گذشته ثبت نام خود را انجام داده اند، در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را به صورت اشتباه وارد کرده اند می توانند نسبت به ویرایش ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبان که در این فرصت مجدد نیز از ثبت نام جامانده اند و موفق به نام نویسی نشده اند، سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان نیز راهکاری قرار داده است. این دسته از متقاضیان باید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را مبنی بر ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 ثبت کرده و پس از پاسخگویی از طریق همین سیستم موفق به نام نویسی در آزمون سراسری سال 1401 شوند. باید این نکته را متذکر شویم هزینه ثبت نام جاماندگان آزمون سراسری مقدار بیشتری از هزینه عادی ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره کنکور سراسری ۱۴۰۱

اشاره کردیم زمان هایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ و یا فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون در نظر گرفته می شود، ضمن اینکه فرصت ثبت نام را در اختیار جاماندگان قرار می دهد، فرصتی برای ویرایش اطلاعات کسانی است که مراحل ثبت نام خود را انجام داده اند.

نکاتی که داوطلبان این آزمون بایستی حتما بدان توجه داشته باشند این است که اطلاعات درج شده در فرم نام نویسی کنکور سراسری بایستی دقیق و مطابق با اطلاعات شناسنامه و تحصیلی داوطلب باشد، چراکه سازمان سنجش در صورت دریافت اطلاعاتی که با اطلاعات اصلی مغایرت دارد، در هر مرحله از این آزمون داوطلب را حذف خواهد کرد.

بنابراین بهتر است پس از ثبت اطلاعات خود و چندین بار بررسی در صورتی که مغایرتی مشاهده کردید، در این زمان های در نظر گرفته شده، جهت ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

چنانچه پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل  استفاده کنید و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون

21 بهمن 1400: فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ 1 تا 4 اسفند ماه می باشد.

       ✅ داوطلبانی که در زمان نام نویسی موفق به ثبت نام نشده اند یا ثبت نام خود را انجام داده اند اما اطلاعات ورودی آن ها نیاز به ویرایش دارد می توانند در تاریخ فرصت مجدد ثبت نام خود را انجام داده و ویرایش نام نویسی خود را انجام دهند.

17 بهمن 1400: مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1401 تا تاریخ 20 بهمن تمدید شد.

 

سوالات متداول

آیا زمان در نظر گرفته شده جهت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ تمدید نیز می شود؟

بله، سازمان سنجش معمولا در روزهای پایانی مهلت ثبت نام کنکور 1401 مهلت نام نویسی در این آزمون را چند روزی تمدید می کند.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1401 چه زمانی می باشد؟

معمولا در اسفند ماه، سازمان سنجش فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1401 را از طربق سایت “sanjesh.org ” فراهم می نماید.

تمدید زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

تاکنون سازمان سنجش پیرامون تمدید زمان ثبت نام کنکور 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما مطابق هر سال یک بازه زمانی پس از اتمام تاریخ ثبت نام در نظر گرفته می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تمدید مهلت ثبت نام کنکور





:: برچسب‌ها: تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: