تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
نوشته شده توسط : دانتل

تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنند، حائز اهمییت می باشد. ملاک و معیار قبولی داوطلبان در آزمون تیزهوشان تراز اکتسابی آن ها در این آزمون می باشد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از تراز قبولی مدرسه تیزهوشان مورد نظر خود به تراز قبولی داوطلبانی که در سال های گذشته موفق به کسب قبولی شده اند، توجه کنند. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم مطابق قبولی های سال گذشته آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 را ارائه کنیم.

منبع: تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

قبل از اطلاع از تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 لازم است با تعریفی از تراز و تفاوت آن با رتبه آشنا شویم. تراز به نمره علمی دانش آموزان بستگی دارد، در حالی که رتبه به جایگاه داوطلب در میان تعداد کل دانش آموزان اشاره می کند.

تیم مشاوره مرکز مشاوره تحصیلی دانتل مطابق کارنامه واقعی پذیرفته شدگان در سال های گذشته، در ادامه این مطلب ” تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه 1401 – 1402 ” و ” تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه 1401 – 1402 ” را در تمامی استان ها ارائه کرده است.

لازم است قبل از رویت آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم مدارس دخترانه و پسرانه در استان محل زندگی خود به این نکته توجه داشته باشید که ملاک و معیار قبولی داوطلبان در آزمون تیزهوشان تراز آن ها می باشد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | پسرانه

برای اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس پسرانه تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402  در سال گذشته، کافی است بر روی لینک تراز قبولی استان محل زندگی خود کلیک کنید.

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | دخترانه

برای اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس دخترانه تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 در سال گذشته، کافی است بر روی لینک تراز لازم استان محل زندگی خود کلیک کنید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هر ساله آزمونی را تحت عنوان آزمون تیزهوشان برای ورود به پایه هفتم برگزار می کند. با اینکه طی سال های اخیر سبک سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تغییر کرده است و از قالب یک آزمون پیشرفت تحصیلی خارج شده و در قالب یک آزمون هوش برگزار می گردد، اما با این حال نیز والدین و دانش آموزان دوست دارند بدانند که برای قبولی در آزمون تیزهوشان چه ترازی باید کسب کرد.

اطلاع از تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 یک دید کلی از محدوده تراز لازم برای قبولی در استان محل زندگی و مدرسه مورد نظر داوطلب به او می دهد. همینطور داوطلبان با اطلاع از تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یک موضوع مهم را درک می کنند و آن این است که برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیازی نیست که دانش آموزان به تمامی سوالات پاسخ دهند.

لازم است اشاره کنیم داوطلبان می توانند پس از اطلاع از آخرین تراز لازم برای قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم، برنامه ریزی بهتر و دقیق تری را برای مطالعه انجام دهند. البته مطالعه برای آزمون تیزهوشان، به معنای مطالعه منابع درسی نیست و متقاضیان بایستی که بتوانند با حل سوالات هوش آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون تیزهوشان را کسب کنند.

 

بخوانید: زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

مشاوره قبولی تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از کتاب های درسی دانش آموزان و شامل سوالات ریاضی، علوم، فارسی و … نیست. سوالات این آزمون شامل سوالات هوش می باشد و همین ممکن است برای بسیاری مبهم باشد که منظور از سوالات هوش چه می باشد.

اگر شما هم جزو دسته ای از دانش آموزان و متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هستید که نمی دانید برای این آزمون باید چه منابعی را مطالعه کنید و چگونه برنامه ریزی نمایید تا موفق به کسب تراز لازم قبولی آزمون تیزهشوان ششم به هفتم شوید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و با مشاوران مجرب این مرکز تماس حاصل بگیرید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شما کمک می کنند با تهیه منابع مناسب میزان تسلط و آمادگی خود را جهت کسب تراز لازم قبولی تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 بدست آورید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ملاک و معیار قبولی تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 چه می باشد؟

ملاک و معیار قبولی در آزمون تراز قبولی آن ها در آزمون تیز هوشان ششم به هفتم می باشد.

ترازلازم برای قبولی تیز هوشان 1401 – 1402 به چه معناست؟

این تراز به معنای نمره علمی داوطلب می باشد.

متقاضیان از چه طریقی می توانند از تراز قبولی مطلع شوند؟

در متن مقاله فوق مطابق کارنامه های واقعی افراد پذیرفته شده، به تراز قبولی آزمون تیز هوشان 1401 – 1402 در مدارس دخترانه و پسرانه تمامی استان ها اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: