ثبت نام با تاخیر کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ فرصت مجددی می باشد که سازمان سنجش برای داوطلبانی در نظر میگیرد که نتوانسته اند به دلایل مختلفی همچون بی اطلاعی از زمان نام نویسی و یا عدم تکمیل مدارک و … مراحل نام نویسی خود را انجام دهند. برای ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 دو فرصت یکی بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور و دیگری در یک فرصت مجدد با فاصله دو هفته ای از اتمام مهلت نام نویسی در نظر گرفته شده است. اگر جزو جاماندگان از نام نویسی در آزمون سراسری می باشید، نگران نباشید، چراکه با مطالعه این مقاله می توانید در زمان های دیگری که از سوی سازمان سنجش اعلام می کردد، نام نویسی خود را تکمیل کنید.

منبع: ثبت نام با تاخیر کنکور

 

 

در فرصت مجدد ثبت‌نام کنکور داوطلبان جامانده می توانند از تاریخ 1 تا 4 اسفند 1400 نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

لینک ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ | ثبت نام کنکور برای جاماندگان کنکور 1401 از طریق سنجش

در میان متقاضیان بسیار کنکور سراسری در زیر گروه های آزمایشی مختلف شامل ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان هستند داوطلبانی که نتوانسته اند در مهلت مقرری که از طریق اطلاعیه های سایت سازمان سنجش اعلام شده است، مراحل نام نویسی خود را در این سایت تکمیل کنند.

سازمان سنجش این موضوع را پیش بینی کرده است و برای این دسته از متقاضیان تاریخ ثبت نام کنکور را در دو بازه زمانی دیگر تمدید می کند که در ادامه پیرامون آن ها توضیحاتی ارائه کرده ایم. دواطلبان در صورت ثبت نام با تاخیر آزمون سراسری باید جریمه را پرداخت کنند. این داوطلبان علاوه بر هزینه اصلی نام نویسی باید یک هزینه جداگانه جریمه را پرداخت کنند.

 

در سال ۱۴۰۰ مبلغ جریمه دیرکرد در نام نویسی با تاخیر 120 هزار تومان بود

 

تمدید مهلت نام نویسی آزمون ۱۴۰۱

بلافاصله پس از اتمام مهلت یک هفته ای تا ده روزه ای ثبت‌نام آزمون سراسری، با توجه به تقاضای بسیار، سازمان سنجش این مهلت را دو تا سه روز دیگر نیز تمدید می کند. تمدید مهلت ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری 1401 علاوه بر اینکه یک فرصت جدید را در اختیار جاماندگان قرار می دهد در واقع فرصتی نیز برای دیگر داوطلبان می باشد که قصد ویرایش اطلاعات فرم تقاضانامه خود را دارند.

 

داوطلبانی که موفق به نام نویسی نشده اند و یا اطلاعات وارد شده آن ها نیاز به ویرایش دارد می توانند از تاریخ 1 تا 4 بهمن 1400 می توانند با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی کنند.

 

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

اگر پس از مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ در بهمن ماه نیز جزو، جا ماندگان از ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری 1401 می باشید، نگران نباشید چراکه سازمان سنجش لینک دیگری را با عنوان فرصت مجدد در اسفند ماه در سایت sanjesh.org فعال می کند.

 

فرصت مجدد ثبت نام آزمون سراسری 1401 از 1 تا 4 اسفند ماه می باشد.

 

فرصت مجدد ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری آخرین فرصت نام نوسی در این آزمون است، بنابراین لازم است گوش به زنگ باشید و اطلاعیه های سازمان سنجش را بررسی کنید تا از این مرحله دیگر جا نمانید. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان نام نویسی باتاخیر آزمون سراسری در تاریخ 1 اسفند تا 4 اسفتد ماه می باشد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون سراسری 1401

 

در نظر داشته باشید که برای دریافت اطلاعات دقیق و لحظه ای پیرامون  1401 و تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1401 از سوی سازمان سنجش می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید تا با ثبت‌نام به موقع جزو جا ماندگان نباشید.

 

مشاوره ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱

اگر جزو کسانی هستید که مراحل نام نوسی خود را در مهلت مقرر در سایت سازمان سنجش انجام داده اید، می توانید تا قبل از اتمام مهلت نام نوسی و یا در زمان هایی که مهلت نام نویسی در این آزمون تمدید می شود، فرم تقاضانامه خود را بررسی کنید و چنانچه مغایرتی در آن وجود داشت، نسبت به ویرایش آن اقدام کنید.

چنانچه پیرامون ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل،  با این مرکز تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لینک ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون

21 بهمن 1400: فرصت مجدد نام نویسی کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ 1 تا 4 اسفند ماه می باشد.

       ✅ داوطلبانی که در زمان نام نویسی موفق به نام نوسی نشده اند یا نام نویسی خود را انجام داده اند اما اطلاعات ورودی آن ها نیاز به ویرایش دارد می توانند در تاریخ فرصت مجدد نام نویسی خود را انجام داده و ویرایش نام نویسی خود را انجام دهند.

 

سوالات متداول

 

ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری 1401 چه زمانی امکان پذیر است؟

دسته ای از داوطلبان که جزو جا ماندگان می باشند و نتوانسته اند در مهلت مقرر مراحل نام نویسی خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند، می توانند در زمان های تمدید مهلت نام نویسی تکمیل مراحل اقدام کنند.

فرصت مجدد ثبت‌نام جا ماندگان کنکور سراسری 1401 چه زمانی می باشد؟

معمولا فرصتی که جهت ثبت نام جا ماندگان اعلام می شود در آذرماه است.

لینک ثبت‌نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ چیست؟

تمامی اطلاعیه های مربوط به ثبت‌نام باتاخیر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر می گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام با تاخیر کنکور





:: برچسب‌ها: ثبت نام با تاخیر کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: