سایت ثبت نام بدون کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ سایت سازمان سنجش sanjesh.org می باشد. طی سال های اخیر، شاهد ارائه شدن بسیاری از رشته ها بصورت بدون آزمون در دانشگاه های سراسری هستیم. تمامی داوطلبان کنکور سراسری 1401 می توانند علاوه بر شرکت در کنکور سراسری و انتخاب کد رشته محل های با آزمون، در ثبت نام بدون کنکور نیز شرکت کنند. برای ثبت نام بدون کنکور متقاضیان بایستی که از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور یعنی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری و البته سایت ثبت نام بدون کنکور 1401 اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام بدون کنکور

 

سایت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

سایت ثبت نام بدون کنکور 1401 سامانه سازمان سنجش sanjesh.org می باشد. داوطلبانی که تمایل دارند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کنند ، بایستی که از جزئیات این ثبت نام مطلع شوند تا بتوانند تمامی مراحل را با اطمینان و به درستی پشت سربگذارند و در نهایت موفق به کسب قبولی شوند.

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری کنکور سراسری برای تمامی زیر گروه ها می باشد، ثبت نام بدون کنکور را نیز برای متقاضیان بر عهده دارد. بنابراین تمامی داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بایستی برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکورو تهیه کارت اعتباری، تکمیل فرم ثبت نام، اعلام نتایج پذیرش داوطلبان به سایت ثبت نام بدون کنکور 1401 نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور 1401

1️⃣ به سایت ثبت نام بدون کنکور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید و سپس از طریق منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنید.

 

2️⃣ بر روی لینک ” سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1401 ” کلیک کنید.

3️⃣  پس از وارد شدن به سامانه پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی، بایستی بر روی گزینه ” ثبت نام جدید ” کلیک نمایید.

4️⃣ شماره سریال ۱۲ رقمی کارت خریداری شده را وارد کنید.

5️⃣ متقاضیان بایستی یک عکس جدید که در سال جاری گرفته شده باشد با زمینه سفید، تمام رخ، با حجاب برای متقاضیان خانم، فرمت JPG، حجم حداکثر 70 کیلوبایت و بدون هیچ حاشیه زائد، کاملا واضح و مشخص، بدون اثر مهر، منگنه و یا هر گونه لکه، اندازه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل در این قسمت بارگذاری کنند. 

برای ارسال عکس از قسمت ” choose file ” اقدام کنید و پس از انتخاب عکس بر روی گزینه ” ارسال عکس ” کلیک کنید.‌

6️⃣ موارد فرم ثبت نام را در سایت ثبت نام بدون کنکور  پر کنید.

7️⃣ در انتهای این فرم کد رشته محل های انتخابی خود را به ترتیب اولویت قرار دهید.

8️⃣ سیستم به شما یک شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی در اختیار شما قرار می دهد که به منزله اتمام فرآیند انتخاب رشته می باشد. آن ها را یادداشت نمایید زیرا که مراحل دیگر به این کد ها نیاز دارید.

در این مقاله فرآیند کلی انتخاب رشته را شرح داده ایم. داوطلبان برای مشاهده کامل با تمام جزییات نحوه ثبت نام و انتخاب رشته می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور

 

سایت اعلام نتایج بدون کنکور 1401 

 از آنجایی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن در دو بازه زمانی مجزا صورت می گیرد، اعلام نتایج آن ها نیز به صورت جداگانه انجام می شود که در ادامه به آن پرداخته ایم.

اعلام نتایج بدون کنکور ۱۴۰۱ | مهر

همانند مراحل نام نویسی و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی مهرماه، نتایج نهایی نیز مجدد به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور منتشر می گردد.

داوطلبان برای دریافت نتایج نهایی نام نویسی خود می توانند پس از اعلام نتایج از طریق لینک اعلام نتایج نهایی بدون کنکور دانشگاه های سراسری فعال شده در این سایت، نتایج خود را دریافت کنند.

در سال گذشته نتایج نهایی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال اول در اواخر مهرماه اعلام شد که با توجه به اعلام نشدن زمان دقیق آن از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، پیش بینی می شود لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1401 نیز اواخر مهر ماه امسال فعال گردد.

اعلام نتایج بدون کنکور 1401 | بهمن

نتایج نهایی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورودی بهمن ماه نیز در صورت اینترنتی بودن از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور اعلام می شود و چنانچه به صورت حضوری باشد داوطلبان می توانند به صورت تلفنی یا حضوری از دانشگاه های انتخابی خود استعلام بگیرند و از پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع گردند.

با توجه به اینکه نحوه و زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 تاکنون از سوی سنجش آموزش کشور منتشر نشده است، اما پیش بینی می شود طبق روال سال گذشته در نیمه های دی ماه یا به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری اعلام گردد که به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

مشاوره سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

شما متقاضیان گرامی که قصد دارید در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کنید، بایستی در موعد مقرر ثبت نام برای نیمسال اول و نیمسال دوم 1401 به سایت ثبت نام بدون کنکور مراجعه کنید و به منظور اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ هزینه و نحوه ثبت نام و همینطور کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های مختلف، دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دانلود نمایید.

پس از دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور لازم است طبق الویت هایی که دارید کد رشته محل های خود را از دفترچه استخراج کنید و سپس در فرم مربوطه در سایت ثبت نام بدون کنکور به آدرس sanjesh.org ثبت نمایید. در مراحل ثبت نام بدون کنکور سراسری لازم است شما برخی مدارک را نیز در سامانه سازمان سنجش بارگذاری کنید که برای اطلاع از مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401 و کمک از یک مشاور برای انجام دقیق مراحل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید. 

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور 1401

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری کدام است؟

متقاضیان بایستی جهت ثبت نام به وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایند.

آیا داوطلبان می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری را نیز از وبسایت سازمان سنجش دانلود کنند؟

بله، دفترجه راهنمای ثبت نام نیز از طریق وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری، چه تاریخی است؟

تا کنون سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در نیمسال تحصیلی اول و دوم منتشر نکرده است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام بدون کنکور





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: