دفترچه بدون کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ را در ادامه می توانید دانلود کنید. داوطلبانی که به هر دلیلی از جمله شرکت نکردن در کنکور سراسری و یا عدم کسب رتبه مناسب برای دستیابی به رشته دلخواه و همینطور ادامه تحصیل به صورت بدون آزمون، قصد ورود به دانشگاه های سراسری را دارند، می توانند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کنند. برای شرکت در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری داوطلبان ملزم به دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1401 ورودی مهر ماه و بهمن ماه می باشند تا از تمامی جزئیات از جمله کد رشته محل های ارائه شده مطلع شوند. در ادامه متن می توانید این دفترچه‌ها را به صورت جداگانه دانلود نمایید.

منبع: دفترچه بدون کنکور

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری کنکور سراسری است، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری را نیز برعهده دارد. سازمان سنجش همزمان با شروع ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور sanjesh.org منتشر خواهد کرد.

لازم است اشاره کنیم که دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری دو بار در سال که یکبار برای نیمسال تحصیلی اول و یا همان ورودی مهرماه و یکبار برای نیمسال تحصیلی دوم و یا همان ورودی بهمن ماه منتشر می شود.

داوطلبانی که متقاضی پذیرش در نیمسال دوم (بهمن ماه) می باشند با توجه به مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 به سایت سنجش مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ را به صورت کامل مطالعه کنند و پس از آن با استخراج کدرشته محل مورد نظر در ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1401 

تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از جمله کد رشته محل های ارائه شده در دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی و مجازی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن درج می گردد.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ | ورودی مهر

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 برای ورودی مهرماه در تاریخ ۱۴ مرداد ماه منتشر و در دسترس داوطللبان قرار گرفت. برای دانلود این دفترچه‌ها کافیست بر روی گروه آزمایشی مورد نظر کلیک کنید.

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ریاضی ۱۴۰۰
دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تجربی ۱۴۰۰
دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی انسانی ۱۴۰۰
دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی هنر و زبان های خارجی ۱۴۰۰

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1401 | ورودی بهمن 

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 برای ورودی بهمن ماه منتشر شده است. در ادامه لینک دانلود این دفترچه را قرار داده ایم و کافیست بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ورودی بهمن 1400

 

در دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1401 لیست لیست رشته های بدون کنکور – نمیسال دوم قرار داده شده است و داوطلبان باید کد رشته محل های مورد نظر و انتخابی خود را استخارج و در زمان تکمیل فرم ثبت نام بدون کنکور سراسری قرار دهند.

باید خاطر نشان کرد همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری، دانشگاه آزاد نیز برای نمیسال دوم – بهمن ماه به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. برای دریافت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ نیز به طور همزمان با شروع مهلت ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر 1401 از سایت سنجش منتشر می شود. تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری برای نیمسال دوم بهمن 1401 منتشر نگردیده است. به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نیمسال ورودی سال زمان انتشار دفترچه
نیمسال اول (ورودی مهر) 1400 14 مرداد ماه 1400
1401 اعلام نشده است.
نیمسال دوم (ورودی بهمن) 1400 14 آذر 1400
1401 اعلام نشده است.

جزییات دفترچه انتخاب رشته

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دارند، در اولین و مهم ترین قدم بایستی که دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور 1401 را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و تمامی مندرجات آن را به دقت و البته به طور کامل مطالعه نمایند.

دفترچه‌ راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 شامل مندرجات مهمی از جمله موارد زیر می باشد. 

✅ متقاضیان برای شرکت در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری بایستی برخی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی را داشته باشند که در دفترچه‌ی انتخاب رشته درج شده است. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور کلیک کنید.

✅ داوطلبان آقا بایستی نسبت به مقررات وظیفه عمومی آگاه باشند که این مورد نیز از جزئیات دفترچه نامبرده است.

✅ سهمیه های موثر در پذیرش بدون کنکور سراسری نیز در این دفترچه آورده شده است.

✅ لیست و کد رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم نیز از مهم ترین قسمت های دفترچه بدون کنکور سراسری است.

✅ برای ثبت نام به برخی مدارک نیاز است که از طریق دفترچه‌ی انتخاب رشته می توانید نسبت به آن ها مطلع شوید. 

✅ فرم پیش نویس ثبت نام نیز برای آشنایی شما و یک بار وارد کردن کد رشته محل ها در انتهای دفترچه ثبت نام بدون کنکور قرار داده شده است.

✅ جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی برای تشخیص الویت ها و تخمین شانس قبولی نیز آورده شده است. 

 

بخوانید: راهنمای کامل ثبت نام بدون کنکور 1401

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

در میان رشته های ارائه شده به صورت بدون آزمون دانشگاه های سراسری، برخی از دوره ها همچون دوره پردیس خودگردان، نوبت دوم ، پیام نور و غیرانتفاعی به صورت شهریه پرداز هستند، بدین معنی که اگر کد رشته محلی از این دوره ها انتخاب کنید، بایستی برای ادامه تحصیل شهریه بپردازید. بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی از شهریه ها مطلع شوید، سپس کد رشته محل های مربوطه را در فرم انتخاب رشته درج کنید.

برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه و همینطور اطلاع از کد رشته محل های جدید داوطلبان باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ را دانلود کرده و به صورت کامل مطالعه کنند.

انتخاب رشته یک فرآیند مهم در آینده هر شخصی می باشد و باید همه جوانب در نظر گرفته شود. شما داوطلبان گرامی می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کمک بگیرید و مراحل ثبت نام خود را بااطمینان پیش ببرید.

 

بخوانید: رشته های بدون کنکور

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار

14 آذر 1400: دفترچه راهنما ثبت نام بدون آزمون منتشر شد و داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. 

1 آذر 1400: با توجه به اطلاعیه منتشر شده زمان ثبت نام بدون کنور نیمسال دوم – ورودی بهمن ماه از تاریخ 14 آذر ماه آغاز و تا 20 آذر 1400 ادامه خواهد داشت.

 

سوالات متداول

دفتدفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در چه سایتی منتشر می شود؟

دفترچه‌ی انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش منتشر می شود البته نیز می توانید از سایت مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل دانلود کنید.

آیا دفترچه‌ی ثبت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورودی مهر و بهمن ماه جداگانه منتشر می شود؟

بله، اگر طبق روال سال های گذشته باشد، برای هر نیمسال تحصیلی دفترچه‌ی انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی به صورت مجزا در تاریخ های جداگانه منتشر خواه شد.

آیا با مطالعه دفترچه‌ی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری می توان متوجه شد که چه کد ذشته محل هایی ارائه شده است؟

بله یکی از مطالب مهمی که در دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی درج گردیده است، کد رشته محل های ارائه شده می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه بدون کنکور





:: برچسب‌ها: دفترچه بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: