مهلت بدون کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org اعلام می شود. دانشگاه های سراسری هر ساله دو بار برای ورودی مهرماه و بهمن ماه از طریق پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 برای هر دو نیمسال در دو بازه زمانی جداگانه اعلام می شود. علاقه مندان به ثبت نام  و انتخاب رشته بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری می توانند با آماده کردن مدارک لازم در تاریخ های اعلام شده اقدام کنند. در ادامه این مقاله به تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت بدون کنکور

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

جذب دانشجو به صورت بدون کنکور برای دانشگاه های سراسری به صورت جداگانه برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گردد که ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی آن ها می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه بدون کنکور سراسری 1401 را دریافت کنند و از تمامی مندرجات این دفترچه شامل شرایط و ضوابط، لیست رشته های ارائه شده و مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ مطلع گردند.

نیمسال تحصیلی  سال تاریخ ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
نیمسال اول (ورودی مهر) 1400 از 14 تا 20 مرداد 1400 تا 15 شهریور ماه 1400
1401 اعلام نشده است. اعلام نشده است.
نیمسال دوم (ورودی بهمن) 1400 14 تا 20 آذر ماه 1400 تا 24 آذر ماه 1400
1401 اعلام نشده است. اعلام نشده است.

داوطلبان واجد الشرایط می توانند در صورتی که رشته مد نظر آن ها اراِئه شده بود، در زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه های سراسری مهر و بهمن ماه جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند. داوطلبان باید در نظر داشته باشند که ثبت نام خارج از بازه زمانی در نظر گرفته شده امکان پذیر نمی باشد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 نیمسال اول | مهر 

در سال گذشته مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 برای نیمسال تحصیلی اول تا تاریخ 20 مرداد ماه 1401 اعلام شد. اما سازمان سنجش آموزش کشور به منظور ثبت نام جاماندگان این تاریخ را تا 15 شهریورماه نیز تمدید کرد. متقاضیان مجاز بودند تا اواسط شهریور ماه ثبت نام و انتخاب رشته رشته در کد رشته محل های بدون آزمون خود را به صورت همزمان از طریق سایت سازمان سنجش انجام دهند.

 

تاکنون زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 نیمسال اول مهر مشخص نشده است. به محض اعلام در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

داوطلبان واجد الشرایط می توانند برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده، دفترچه ثبت نام بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی را دریافت و مطالعه کنند.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ نیمسال دوم | بهمن

دوره دوم ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری برای نیمسال تحصیلی دوم می باشد. در سال گذشته نام نویسی و انتخاب رشته این دوره در اواخر آذرماه آغاز گردید و متقاضیان تا اواخر آذر ماه فرصت داشتند تا مراحل ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی خود را طی کنند. پیش بینی می شود که تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 نیز همانند سال های گذشته باشد.

 

تاکنون زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 نیمسال اول مهر مشخص نشده است. به محض اعلام در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

چنانچه اخبار جدید از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در نمیسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه ۱۴۰۱ دریافت کنیم، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری 1401 در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش انجام می شود و خارج از آن امکان نام نویسی و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای متقاضیان وجود ندارد. البته مطابق رویه سال های گذشته، سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 را برای چند روز تمدید نیز می کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و شرایط و نحوه پذیرش داوطلبان می توانید در کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو عضو شده تا آخرین اخبار تحصیلی آگاه باشید.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور ، نحوه ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده برای هر نیمسال تحصیلی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 در نیمسال تحصیلی اول چه تاریخی است؟

تا کنون زمان نام نویسی نیمسال اول ورودی مهر مشخص نشده است. پیش بینی می شود تاریخ ثبت نام در مرداد ماه باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن ماه 1401 چه تاریخی می باشد؟

تا کنون زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحیلی ورودی بهمن ماه 1401 از سوی سایت سازمان سنجش اعلام نشده است، اما احتمالا مطابق رویه سال های گذشته در اواخر آذر ماه باشد.

آیا مهلت ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی 1400 برای نیمسال تحصیلی دوم، تمدید نیز می شود؟

بله، معمولا سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 برای نیمسال تحصیلی دوم را تمدید نیز می کند. 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مهلت بدون کنکور





:: برچسب‌ها: مهلت بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: