زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در پایه های مختلف اعلام می شود. دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد که از شرایط علمی و عمومی لازم برای ورود به این مدارس برخوردار هستند، باید در زمان اعلام شده، به سایت مذکور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود ضمن ارائه مدارک لازم اقدام نمایند. این مطلب در خصوص زمان ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 تهیه شده است تا به سوالات شما پاسخ داده شود. در صورت داشتن سوالات بیشتر، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با توجه به اینکه نام نویسی مدارس شاهد در سه مقطع تحصیلی متفاوت انجام می‌گیرد، مهلت در نظر گرفته برای ثبت‌نام در هر یک از مقاطع متفاوت است و با درنظر گرفتن اینکه نام نویسی هر سه پایه در سایت پادا انجام می‌گیرد، دلیل زمانبندی متفاوت ثبت نام جلوگیری از ازدحام و شلوغی سایت است. در ادامه زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در مقاطع مختلف را بررسی کرده ایم.

 

بخوانید: ثبت نام شاهد ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی 1401 – 1402

در مهلت نام نویسی پایه اول ابتدایی متقاضیان بیشتر از 15 روز مهلت دارند با مراجعه به سایت پادا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. پس از نام نویسی اولیه و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم در سایت ثبت‌نام مدارس‌شاهد شرایط دانش آموزان ثبت نام کننده بررسی می‌شود و اواخر خرداد نتایج اولیه مشخص خواهد شد. پس از بررسی مدارک دانش آموز توسط مدرسه،  اسامی پذیرفته شدگان اعلام می‌شوند.

 

تاکنون زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض انتشار زمان دقیق در این مقاله اعلام خواهد شد. در جدول زیر تاریخ حدودی نام نویسی را دکر کرده ایم.

 

تاریخ ثبت نام سال ۱۴۰۱
تاریخ ثبت نام پایه اول ابتدایی
زمان ثبت نام خرداد ماه 1401
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  تیر ماه 1401
تایید مدارک و نتایج نهایی تیر ماه 1401

زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول پایه هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان متقاضی باید در تاریخ مشخص شده، به سایت پادا مراجعه و ثبت‌نام اولیه را انجام دهند. حدود یک هفته پس از اتمام زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول پایه هفتم، از طرف مدرسه به دانش آموزان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود و اواخر تیرماه نیز مدارک دانش آموزان از سوی ستاد ثبت‌نام مدرسه و همچنین سامانه سجا، بررسی و تایید می‌شود و در نهایت نتایج نهایی اعلام می‌گردد.

 

تاکنون تاریخ نام نویسی مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض انتشار زمان دقیق در این مقاله اعلام خواهد شد. در جدول زیر تاریخ حدودی نام نویسی را دکر کرده ایم.

 

تاریخ ثبت نام سال ۱۴۰۱
تاریخ ثبت نام  پایه هفتم متوسطه اول
زمان ثبت نام تیر ماه 1401
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  تیر ماه 1401
تایید مدارک و نتایج نهایی مرداد ماه 1401

زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوم پایه دهم 1401 – 1402

برای ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد به دانش آموزان متقاضی حدود دو هفته فرصت داده می‌شود. زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوم پایه دهم 1401 – 1402 نیز از اوایل تیرماه آغاز می‌شود. متقاضیان در این مدت برای ثبتنام باید به سایت پادا مراجعه و ثبت نام خود ر انجام دهند.

 

تاکنون تاریخ ثبت‌نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض انتشار زمان دقیق در این مقاله اعلام خواهد شد. در جدول زیر تاریخ حدودی نام نویسی را دکر کرده ایم.

 

تاریخ ثبت نام سال ۱۴۰۱
تاریخ ثبت نام پایه هفتم متوسطه دوم
زمان ثبت نام تیر ماه 1401 
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  تیر ماه 1401
تایید مدارک و نتایج نهایی مرداد ماه 1401

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

بر اساس بخشنامه های منتشر شده از سوی بنیاد شاهدو ایثارگران نحوه سنجش دانش آموزان برای قبولی در این مدارس بر اساس امتیاز بندی مدارس شاهد می باشد که کسب می کند. دانش آموزان شاهد به طور قطعی در این مدارس تحصیل می کنند. اما دانش آموزان غیر شاهد باید بر اساس امتیازی که کسب می کنند امکان دارد در این مدارس قبول شوند. 

دانش آموزان در زمان ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 برای ثبت نام باید به سایت پادا مراجعه کنند.

مشاوره ثبت نام مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت‌نام مدارس‌شاهد در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد و تمام متقاضیان حتی دانش آموزانی که سهمیه شاهد یا ایثارگری ندارند نیز مجاز به نام نویسی در این مدارس می‌باشند ولی بیشتر ظرفیت مدرسه به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد اختصاص دارد.

دانش آموزان در مرحله اول باید دفترچه نام نویسی مدارس شاهد را مطالعه نمایند تا از تمام شرایط و ضوابط مطلع گردند. پس با مراجعه به سایت پادا، فرم نام نویسی را دریافت و تکمیل کنند. دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارد، پس از ثبت‌نام در سامانه پادا قبول شده قطعی تلقی می‌شوند و باید مدارک لازم را به مدرسه مورد تقاضا نیز ارائه دهند و از مهرماه وارد مدرسه شوند.

اما سایر دانش آموزان که سهمیه شاهد دارد، در زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پس از نام نویسی در سامانه پادا، طبق فرم امتیاز بندی پذیرش خواهند شد یعنی دانش آموزی که مطابق این فرم، امتیازات بیشتری داشته باشد، در اولویت پذیرش خواهد بود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان نام نویسی در مدارس‌شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ نام نویسی اعلام نشده است. در متن مقاله به تفکیک زمان نام نویسی را شرح داده ایم.

آیا دانش آموزان غیرشاهد نیز می توانند در این مدارس نام نویسی کنند؟

بله همه دانش آموزان می توانند در این مدارس نام نویسی کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: