نحوه ثبت نام مدارس شاهد
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” می باشد. دانش آموزانی که قصد دارند در این سه مقطع تحصیلی وارد مدارس شاهد شوند، باید در تاریخ های اعلام شده، نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت پادا اقدام کنند. نحوه ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه مورد نظر امکان پذیر می باشد. در ادامه این مطلب نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1401- 1402 را به صورت گام به گام ارائه کرده ایم.

منبع: نحوه ثبت نام مدارس شاهد

 

نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تا سال گذشته مدارس شاهد زیر نظر اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش پرورش اقدام به جذب دانش آموز از طریق سایت سجا می کردند. ثبت نام در مدارس شاهد برای سال تحصیلی 1401 – 1402 با تغییراتی همراه بود که متقاضیان برای ثبت نام در مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم (دبیرستان دوره اول) و دهم (دبیرستان دوره دوم) باید به سایت ثبت نام مدارس شاهد پادا “ pada.medu.ir ” مراجعه کنند.

مراحل ثبت نام مدارس شاهد در سایت پادا 1401 – 1402

همانطور که اشاره کردیم نحوه ثبت نام در مدارس شاهد در مقاطع اول ابتدایی، هفتم و دهم ابتدا به صورت یک پیش ثبت نام اینترنتی از طریق سایت پادا انجام می شود. لازم است دانش آموزان شاهد و غیر شاهد که علاقه مند به تحصیل در این مدارس هستند، ابتدا ” دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 ” را مطالعه کنند و چنانچه دارای شرایط لازم بودند، طبق مراحل زیر ثبت نام خود را انجام دهند.

✅ مراجعه به سایت پادا “ pada.medu.ir “

✅ انتخاب “ ثبت نام مدارس شاهد “

✅ وارد کردن نام کاربری و رمز ورود برای پایه های هفتم و دهم

✅ تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام 

✅ دریافت کد رهگیری پیش ثبت نام

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱

 

راهنما تصویری پایه اول ابتدایی

در ادامه نحوه ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد 1401 – 1402 را شرح داده ایم.

1️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ( پادا ) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، بر روی گزینه ” ثبت نام پایه اول مدارس شاهد ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل کد ملی پدر، موبایل پدر، کد ملی مادر دانش آموزو کد ملی دانش آموز را مطابق تصویر زیر وارد کنید س از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک نمایید. 

 

4️⃣ پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام پایه اول مدارس شاهد، می توانید فرم مربوط به پیش ثبت نام مدارس شاهد در مقطه اول ابتدایی دریافت و تکمیل کنید.

راهنما تصویری پایه هفتم و دهم متوسطه

در ادامه نحوه ثبت نام پایه هفتم و دهم متوسطه مدارس شاهد 1401 – 1402 را شرح داده ایم.

1️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی “ pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، بر روی گزینه ” پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل ” نام کابری (کد ملی دانش آموز) ” و “ کلمه عبور (دریافت کلمه رمز عبور از مدیر مدرسه) ” را به همراه کد امنیتی وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” ورود ” کلیک نمایید. پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام می توانید فرم مربوط به ثبت نام مدارس شاهد را مطابق پایه تحصیلی خود (هفتم یا دهم) دریافت و تکمیل نمایید.

 

4️⃣ کد پیگیری در مدرسه مورد نظر می باشد اما ثبت نام اینترنتی برای دانش آموزان غیر شاهد به منزله ثبت نام موقت است و در صورتی که شرایط و امتیاز لازم را داشته باشند، می توانند برای ثبت نام قطعی به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام میان پایه مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان میان پایه با سهمیه شاهد و غیر شاهد که واجد الشرایط ثبت نام در مدارس شاهد هستند، می توانند با مراجعه حضوری به مدرسه مورد نظر، مدارک خود را ارائه دهند و چنانچه دارای شرایط لازم باشند، نام نویسی خود را در آن مدرسه شاهد تکمیل نمایند. بنابراین نحوه ثبت نام مدارس شاهد در مقاطع میان پایه  به صورت حضوری می باشد و نیازی به ثبت‌نام اینترنتی در سامانه پادا نمی باشد.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد

 

مشاوره نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مهلت پیش ثبت‌نام اینترنتی در مدارس شاهد در هر کدام از مقاطع، در بازه های زمانی جداگانه ای اعلام می شود. دانش آموزان و علاقه مندان به تحصیل در مدرسه شاهد در مقاطع اول ابتدایی، هفتم و دهم باید در تاریخ های اعلام شده به سایت پادا مراجعه کنند و مطابق نحوه ثبت نام مدارس شاهد که در بالا فرم شرح دادیم فرم ثبت‌نام را با اطلاعات خواسته شده تکمیل کنند.

با تکمیل مراحل ثبت‌نام اینترنتی در سامانه پادا، دانش آموزان با سهمیه شاهد می توانند به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را قطعی کنند. دیگر دانش آموزانی که دارای هیچ کدام از سهمیه های شاهد نیستند باید پس از انجام پیش ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد برای پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم منتظراعلام نتایج باشند.

نتایج پیش ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد تقریبا پس از گذشت یک بازه زمانی ده روز تا دو هفته از سایت پادا اعلام می شود و متقاضیانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، می توانند برای انجام ثبت نام قطعی مدارک خود را به مدرسه شاهد تحویل دهند.

دانش آموزان عزیز و اولیا گرامی می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون نحوه ثبت نام شاهد 1401 – 1402 از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. لازم است اشاره کنیم که مشاوران ما می توانند از طریق تماس تلفنی پیش ثبت نام مدارس شاهد را در سامانه پادا برای شما عزیزان انجام دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

پیش ثبت‌نام مدارس شاهد 1401 – 1402 در کدام سایت انجام می شود؟

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 در سامانه پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” انجام می شود.

آیا ثبت نام درمدارس شاهد 1401 – 1402 در تمامی پایه ها به صورت اینترنتی از طریق سایت پادا است؟

خیر، ثبت نام در مدارس شاهد و فقط در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا انجام می شود.

نحوه ثبت نام میان پایه در مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دانش آموزان میان پایه باید برای ثبت نام در مدارس شاهد به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نحوه ثبت نام مدارس شاهد





:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام مدارس شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: