باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱ به منظور اصلاح برخی اطلاعات اشتباه که بر روی کارت ورود به جلسه درج گردیده است، در تمامی استان های سراسر کشور مستقر می شوند. ممکن است برخی از شرکت کنندگان در آزمون دکتری ۱۴۰۱ پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، متوجه شوند که تعدادی از اطلاعات تحصیلی و یا فردی مندرج بر روی کارت ورود به جلسه شان اشتباه است. امکان ویرایش برخی از اطلاعات از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری در سایت سازمان سنجش و برخی از طریق باجه رفع نقص آزمون دکتری امکان پذیر می باشد. در ادامه قصد داریم به نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری از طریق باجه رفع نقص آزمون دکتری 1401 و آدرس آن ها بپردازیم.

منبع: باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱

 

باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱

علاقه مندان به شرکت در آزمون دکتری بایستی که در مهلت مقرر در آذرماه، نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند. این آزمون طی چندین سال گذشته در آذرماه برگزار می شود و متقاضیانی که مراحل نام نویسی خود را با اطلاعات فردی و تحصیلی درست، در سامانه تکمیل کرده اند، مجاز به تکمیل مراحل نام نویسی خود می باشند. 

چند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی  “sanjesh.org” فعال می شود. 

تمامی شرکت کنندگان در آزمون دکتری، در صورتی مجاز به شرکت در جلسه آزمون هستند که کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. الزامی بودن به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری برای شرکت در جلسه آزمون، به این دلیل است که اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره پرونده، شماره داوطلبی، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی، کد رشته امتحانی، نام رشته امتحانی و … بر روی این کارت درج گردیده است. در واقع مراقبان جلسه آزمون از این اطلاعات برای شناسایی هویت داوطلب استفاده می کنند.

صحت اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که داوطلب پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه مغایرتی بین اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه و اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلیش شود، باید نسبت به رفع آن ها یا از طریق لینک ویرایش فعال در سایت سازمان سنجش و یا باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری اقدام نمایند.

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

موارد رفع نقص کارت ورود به جلسه در باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبانی که چند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری خود را دریافت می کنند، باید ابتدا اطلاعاتی که بر روی آن درج شده است را با اطلاعات اصلی شناسنامه ای و تحصیلی خود مطابقت دهند. 

ممکن است برخی اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری داوطلب، با اطلاعات اصلی در مغایرت باشد. این دسته از داوطلبان باید نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. رفع نقص برخی موارد از کارت ورود به جلسه از طریق باجه رفع نقص دکتری امکان پذیر می باشد. داوطلبان در صورتی که مغایرتی در موارد زیر مشاهده کردند، باید به باجه های رفع نقص دکتری مستقر در استان محل زندگی خود مراجعه نمایند :

✅ بند شماره 3: جنسیت

✅ بند شماره 7: معلوليت

✅ بند شماره 13: زبان خارجی 

✅ اشکال در عکس داوطلب: در صورتی که عکس روی کارت ورود به جلسه داوطلب عکس شخص دیگری باشد و یا بدون عکس باشد، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری با عکس درست به باجه رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کنند. همینطور مهر نداشتن عکس، ناواضح بودن و … نیز نیاز به رفع نقص دارد. لازم است داوطلبان برای اصلاح عکس خود، شخصا با به همراه داشتن کارت ملی و دو قطعه عكس 4*3 به باجه های رفع نقص دکتری مراجعه نمایند.

لازم است اشاره کنیم که اشتباهات روی کارت ورود به جلسه ممکن است به دلیل اشتباه در سیستم ثبت نام و یا خطا در زمان نام نویسی رخ دهد. آنچه که اهمیت دارد این است داوطلب به موقع آن ها را ویرایش کند. بسیار مهم است که خود داوطلب با به همراه داشتن کارت شناسایی جهت رفع نواقص کارت ورود به جلسه، به باجه های رفع نقص دکتری مراجعه نماید.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱

موارد قابل رفع از طریق لینک فعال در سایت سازمان سنجش

همانطور که اشاره کردیم اصلاح برخی از اشتباهات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، نیازمند مراجعه به باجه های رفع نقص دکتری می باشد. برخی دیگر از اطلاعات از طریق لینک فعال ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش در مهلت مقرر، امکان پذیر می باشد. از جمله مواردی که می توان آن ها به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش ویرایش کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بند شماره 1: نام خانوادگی
  • بند شماره 2: نام
  • بند شماره 4: سال تولد
  • بند شماره 5: شماره شناسنامه
  • بند شماره 6: كد ملی
  • بند شماره 9: معدل مقطع كارشناسی
  • بند شماره 10: تاريخ فارغ التحصيلی مقطع كارشناسی
  • بند شماره 11: موسسه فارغ التحصيلی مقطع كارشناسی
  • بند شماره 14: معدل مقطع كارشناسی ارشد
  • بند شماره 15: تاريخ فارغ‌ التحصيلی كارشناسی ‌ارشد
  • بند شماره 16: مؤسسه فارغ‌ التحصيلی كارشناسی ‌ارشد 
  • بند شماره 17: هيأت علمی
  • بند شماره 18 : دانشگاه محل خدمت مربيان آموزشی رسمی

رفع اشکال در سهمیه ایثارگری 

متثاضیان مشمول استفاده از سهمیه های رزمندگان (سپاه پاسداران و واحدهای تابعه ستاد كل نيروهای مسلح)، وزارت جهاد كشاورزی، ايثارگران (بنياد شهيد و امور ايثارگران) می باشند، می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی فعال در سایت سازمان سنجش ویرایش کنند و نیازی به مراجعه به باجه رفع نقص آزمون دکتری نمی باشد. اعمال سهمیه برای این دسته از داوطلبان مشروط بر تائید ارگان مربوطه می باشد.

داوطلبانی که سهمیه آن ها از طریق ارگان های مربوطه تائید نشده است، می توانند جهت مشخص کردن وضعیت خود به ارگان ذیربط مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است دسته ای از داوطلبان آزمون دکتری که در زمان ثبت نام جزو دانشجویان مقطع آخر کارشناسی ارشد بوده اند و بایستی تا تاریخ 30 بهمن ماه 1400 فارغ التحصیل می شدند و یا تا تاریخ 30 شهریور ماه ۱۴۰۱ مهلت فارغ التحصیلی از مقاطع كارشناسی ارشد و يا دكتری حرفه‌ای را داشتند، باید در این مرحله اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و درج معدل خود کنند.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱

همانطورکه گفتیم چهار مورد از اطلاعات ثبت نامی شامل جنسیت، معلولیت، زبان خارجی و عکس داوطلبان آزمون دکتری از طریق باجه های رفع نقص قابل ویرایش می‌باشد. پیش از برگزاری آزمون، سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را منتشر می‌کند. در پی آن آدرس باجه ها را نیز منتشر می‌کند.

در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، باجه های رفع نقص دکتری در تمامی مراکز استان های سراسر کشور مستقر می شوند. آدرس این باجه های رفع نقص از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و در قالب یک قابل منتشر می شود. پاسخگویی به داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۱ فقط در مهلت مقرر و تعیین شده از سوی سایت سازمان سنجش انجام می شود. 

 

دانلود آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱

 

تاکنون آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر نگردیده است؛ به محض انتشار آدرس باجه های مستقر در مراکز تمامی استان ها را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مشاوره آزمون دکتری ۱۴۰۱

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ با اطلاعات درست بسیار حائز اهمیت می باشد. متقاضیان بایستی هر گونه مغایرتی در کارت ورود به جلسه خود رویت کردند، متناسب با نوع اطلاعات از طریق یکی از روش های گفته شده، لینک فعال در سایت سازمان سنجش و یا باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه دکتری اقدام کنند.

چنانچه در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ شرکت کرده و اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده و نسبت به تصحیح آن اقدام نکرده اید باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه تغییرات لازم را انجام دهید تا دچار محرومیت از ادامه تحصیل در مقطع دکتری نشوید. داوطلبان گرامی می توانید برای مشاوره در زمینه اطلاعات و ویرایش اطلاعات لازم خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون دکتری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

این آزمون در تاریخ جمعه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترا ۱۴۰۱ در چه تاریخی می باشد؟

داوطلبان از چندین روز قبل از برگزاری آزمون دکترا می توانند نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کارت ورود به جلسه آزمون دکترا می باشد؟

بله، از 2 طریق اینترنتی و مراجعه به باجه های رفع نقص می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: