دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق سامانه سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان امکان پذیر می باشد. متقاضیان باید چند روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (زمان برگزاری آزمون 26 خرداد ماه می باشد) به صورت اینترنتی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند تا بتوانند در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. کارت آزمون تیز هوشان هفتم شامل مشخصات فردی داوطلب است و از آن به عنوان مدرکی جهت تشخیص هویت و شناسایی شرکت کننده استفاده می شود. در ادامه ضمن پرداختن به زمان انتشار، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را نیز ارائه کرده ایم.

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ورود به مدارس تیز هوشان از طریق شرکت در آزمون ورودی این مدرسه امکان پذیر می باشد. این آزمون در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد. آزمون تیز هوشان ششم به هفتم در قالب یک آزمون هوش می باشد که به منظور سنجش استعداد و توانایی تحلیل مسائل و میزان خلاقیت دانش آموزان طراحی می شود.

بنابراین دانش آموزان ششمی برای ورود به مدارس تیزهوشان باید در یک آزمون سنجش هوش شرکت کنند و در صورتی که موفق به کسب نمره لازم شوند؛ می توانند از مقطع هفتم وارد مدارس تیزهوشان شوند.

 

آزمون تیزهوشان در پایه ششم به هفتم در تاریخ 26 خرداد ماه و در پایه نهم به دهم در تاریخ 27 خرداد ماه 1401 برگزار می شود.

 

متقاضیانی که در فصل بهار اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام آزمون تیز هوشان ششم به هفتم در سایت مرکز ملی استعداد های درخشان کرده اند، در صورتی مجاز به شرکت در جلسه آزمون هستند که در تاریخ های اعلام شده مجدد به این سایت مراجعه کنند و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نمایند.

البته لازم است اشاره کنیم که دریافت کارت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 برای دسته ای از دانش آموزان امکان پذیر است که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده باشند. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1401 – 1402

یکی از الزامات جهت ورود متقاضیان به جلسه آزمون، به همراه داشتن کارت آزمون می باشد، به صورتی که اگر داوطلبی این کارت را به همراه نداشته باشد؛ از ورود او به جلسه امتحان هوش جلوگیری می گردد.

بنابراین مهم است که متقاضیان از زمان انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مطلع باشند و نسبت به دریافت آن اقدام کنند. معمولا کارت ورود به جلسه 5 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد که تاریخ دقیق آن در دفترچه راهنمای ثبت‌نام درج می گردد.

 

پیش بینی می شود زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تاریخ 22 خرداد ماه منتشر شود و داوطلبان می توانند آن را دریافت کنند.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی انجام می شود. در صورتی که در این زمینه نیازمند راهنمایی هستید، می توانید از راهنمای تصویری که به صورت مرحله به مرحله در ادامه ارائه کرده ایم، استفاده نمایید. 

1️⃣ به سامانه ثبت نام آزمون دبيرستان های استعدادهای درخشان به آدرس ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنید. 

 

2️⃣ در کادر نمایش داده شده در قسمت راست صفحه، ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور همگام خود را فراموش کرده اید جهت دریافت آن مجدد به مدیر مدرسه تان مراجعه کنید.

 

3️⃣ در صفحه جدید نقش خود را دانش آموز و عنوان سازمان را نام مدرسه ای که در آن در حال تحصیل می باشید، وارد کنید.

 

4️⃣ در این مرحله وارد پرتال دانش آموزی خود می شوید که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1402 ابتدا باید بر روی لینک ” ثبت نهایی ” کلیک کنید تا لینک دریافت فعال شود.

5️⃣ در مرحله آخر بر روی گزینه چاپ کارت کلیک نمایید تا بتوانید از کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پرینت بگیرید.

 

پس از اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه در خرداد ماه در سامانه استعدادهای درخشان فعال شود؛ راهنمای تصویری بروزرسانی خواهد شد.

 

رفع نقص کارت آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

یکی از نکاتی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مطرح می باشد، این است که متقاضی باید کارت آزمون خود را بررسی نمایند تا تمامی اطلاعات شخصی درج شده بر روی آن درست باشند. چراکه بسیار اهمیت دارد که تمامی اطلاعات مندرج درست درج شده باشند. 

به عنوان مثال ممکن است تصویر درج شده بر روی کارت با تصویر واقعی داوطلب متفاوت باشد و یا اشتباهاتی در کد ملی صورت گرفته باشد. در صورتی که متقاضی آزمون متوجه شود که در کارت ورود به جلسه او نواقصی وجود دارد؛ باید جهت رفع نقص به اداره آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه نماید.

داوطلب با کارت ورود به جلسه ای که فاقد عکس است و یا دارای عکس اشتباه می باشد و همینطور دارای اطلاعات اشتباه است؛ مجاز به شرکت در جلسه آزمون نیست.

مشاوره برگزاری آزمون 1401 – 1402

یکی از موارد مهمی که در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ درج می گردد؛ محل برگزاری آزمون و شماره صندلی داوطلب است. بهتر است شرکت کنندگان سعی کنند یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی خود حاضر شوند. توصیه می شود یک بطری آب معدنی به همراه چند عدد خرما و یا شکلات نیز همراه خود به جلسه آزمون ببرند.

شما دانش آموزان ششمی عزیز که قصد شرکت در آزمون ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را دارید، در نظر داشته باشید که سوالات این آزمون در قالب سوالات هوش و خارج از کتاب های درسی است. بنابراین برای اینکه موفق به پاسخگویی به سوالات شوید باید درست و اصولی مطالعه کنید. در صورتی که در این زمینه نیازمند مشاوره می باشید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران مجرب این مرکز دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت امکان پذیر است ؟

کارت ورود به جلسه از طریق سامانه ثبت نام آزمون پايه هفتم دبيرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) با آدرس الکترونیکی ” azmoon.medu.ir ” منتشر می شود.

زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 چه تاریخی می باشد؟

کارت ورود به جلسه از تاریخ ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ در سایت سمپاد قابل دریافت می باشد.

متقاضیان جهت دریافت کارت آزمون تیزهو شان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟

متقاضیان جهت ورود به پرتال دانش آموزی و دریافت کارت ورود به جلسه خود به اطلاعاتی شامل کد ملی و رمز عبور همگام خود نیاز دارند.

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: