ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هر ساله در مقاطع مختلف انجام می شود. مدارس شاهد از جمله مدارس خوب در کشورمان می باشد که هر ساله اولیا و دانش آموزان بسیاری به دنبال ثبت نام در این مدارس می باشند، چراکه در کنار ایجاد زمینه مناسب برای یک تحصیل ایده آل از امکانات آموزشی و معلمان نمونه برخوردار است. بنابراین به راحتی می توان گفت مدارس شاهد از جمله مدارس برتر و در عین حال پرمتقاضی هستند که در تمام پایه های تحصیلی شامل اول ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و میان پایه ها دانش آموز می‌پذیرند. ورود به مدارس نیازمند شرکت در هیچ گونه آزمونی نیست؛ اما دانش آموزانی که اقدام به ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می کنند، باید طبق جدول امتیاز بندی واجدالشرایط بوده و موفق به کسب امتیاز لازم شوند. 

منبع: ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مدارس شاهد در ابتدا با هدف جذب دانش آموزانی که دارای یکی از سهمیه های خانواده شهداء، آزادگان، جانبازان 50 درصد و بالاتر بودند، تاسیس شدند. طی سال های اخیر و به دلیل کاهش جمعیت دانش آموزان با این سهمیه ها، مدارس شاهد از میان دانش آموزان غیر شاهد که مطابق جدول امیتاز بندی دانش آموزان با سایر اویت ها، حداقل امتیاز را کسب می کنند نیز دانش آموز جذب می کنند. در ادامه به بررسی تمامی موارد ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 خواهیم پرداخت

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیان تحصیل در این مدارس باید توجه داشته باشند که ثبت نام مقاطع اصلی یعنی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام شاهد (پادا) و در بازه های زمانی جداگانه ای انجام می شود. طبق دفترچه ثبت نام شاهد متقاضیان بایستی مطابق با مقطع مورد نظرشان در زمان بندی های زیر نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در جدول زیر زمان ثبت نام شاهد 1401 در سال تحصیلی ۱۴۰۰ را اورده ایم را نشان داده ایم.

پایه تحصیلی زمان ثبت نام ۱۴۰۱ زمان ثبت نام سال ۱۴۰۱
اول ابتدایی 12 تا 25 خرداد ماه 1400 اعلام نشده است
هفتم متوسطه اول به تعویق افتاده است اعلام نشده است
دهم متوسطه دوم 1 تا 25 تیر ماه 1400 اعلام نشده است

تا کنون زمان ثبت نام در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است به محض اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

در سایر پایه ها و به عبارت صحیح تر میان پایه ها، نام نویسی متقاضیان در صورت وجود ظرفیت در مدرسه، به صورت حضوری می باشد.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، از میان دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد، واجدین شرایط مجاز به ثبت نام هستند. حال ممکن سوالی ایجاد شود که شرایط ثبت نام شاهد چه می باشد. تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مدارس شاهد، طی انتشار دفترچه ای به اطلاع والدین و دانش آموزان رسانده می‌شود که در ادامه به تفکیک آن ها را ارائه کرده ایم.

شرایط عمومی





:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 98

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: