مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شامل چند مورد می باشد. هرسال در سراسر کشور داوطلبانی درحال تلاش برای ورود به مدارس تیزهوشان می‌باشند. آزمون تیزهوشان در مقطع ششم برای ورود به مقطع هفتم و همینطور در مقطع نهم برای ورود به مقطع دهم برگزار می‌شود. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان مقطع هفتم را دارند بایستی در تاریخ‌های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام خود در سایت ” azmoon.medu.ir ” اقدام کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون مدارک لازم و مورد نیاز ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 نیاز است، پرداخته ایم. برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ کلیک کنید. 

منبع: مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و ارسال مدارک مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی انجام می‌شود. برای این امر داوطلبان بایستی به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” و ” سمپاد هفتم ” و یا به سامانه همگام به نشانی اینترنتی ” hamgam.medu.ir ” مراجعه کنند وضمن تکمیل فرم اینترنتی مدارک لازم را نیز بارگذاری کنند.

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لیست مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 به شرح موارد زیر می‌باشد.

✅ در ابتدا تمامی داوطلبان باید به سایت‌های گفته شده در متن فوق و یا به طور مستقیم به سایت سامانه سنجش هوش، به نشانی اینترنتی ” hoosh.medu.ir ” مراجعه کنند و فرم ثبت نام اینترنتی خود را با اطلاعات فردی خود شامل رشته تحصيلی مورد تقاضا، استان و شهرستان مورد تقاضا، لیست مدارس تیزهوشان مورد نظر و اطلاعات شناسنامه ای تکمیل نمایند.

✅ اسکن یک قطعه عکس 4 * 3 با مشخصات زمینه سفید و ترجیحا جدید که در سال جاری گرفته شود و حتما با فرمت jpg، اندازه 200 در 300 و یا 300 در 400 و حجم حداکثر 70 کیلو بایت باشد، از الزامات است.

✅ پس از وارد کردن تمامی اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک، داوطلب بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون اقدام کنند.

چنانچه داوطلبان تمامی اطلاعات را به درستی وارد کرده باشند و مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم را نیز به درستی بارگذاری کرده و هزینه ثبت نام را نیز پرداخت کرده باشند، سامانه به آن ها کدی را تحت عنوان کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان خواهد داد.

 

 

مشاوره آزمون مدارس تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چند سالی است که از قالب یک آزمون پیشرفت تحصیلی خارج شده و بصورت یک آزمون هوش برای ورود به مدارس تیزهوشان در مقطع هفتم برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ کلیک کنید.

آزمون ورود به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم هرسال به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌گردد. لازمه شرکت دانش آموزان در این آزمون این است که در موعد مقرر به سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این آزمون که یکی از مراحل آن بارگذاری مدارک است، اقدام کنند.

لازم است اشاره کنیم که داوطلبان علاوه بر سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان (سمپاد) از طریق سامانه همگام به نشانی اینترنتی “ hamgam.medu.ir ” نیز می‌توانند جهت ثبت نام و ارسال مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع: مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: