مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چیست؟ متقاضیان پس از بررسی شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام در مدارس تیزهوشان نیازمند ارائه مدرک از طرف متقاضی است. مدارک ثبت نام مدارس تیزهوشان برای پایه نهم شامل اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی داوطلب است. این مدارک ممکن است در مراحل مختلف از فرایند ورود به مدارس تیزهوشان نهم به دهم مورد نیاز باشند. ثبت اطلاعات مدارک در فرم ثبت نام به صورت اینترنتی و ارائه مدارک به صورت حضوری باید کامل و با دقت انجام گیرد. در این مقاله به معرفی مدارک مورد نیاز ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

منبع: مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد.به طور کلی مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 که در فرایند ثبت نام اینترنتی موردنیاز است عبارتند از:

1️⃣ تکمیل فرم ثبت نام: با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم یک فرم در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. در این فرم اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی داوطلبان درج می‌شود. علاوه بر این لازم است مدارس تیزهوشان مورد علاقه داوطلب به ترتیب در 3 اولویت در این فرم درج شوند.

2️⃣ بارگذاری عکس داوطلبی: این عکس باید با استاندارهای مشخص اسکن شده و در محل مربوطه وارد شود. عکس داوطلبی باید در ابعاد 4*3 و با فرمت jpg بارگذاری شود. این عکس باید جدید و فاقد هرگونه مهر و لک باشد.

3️⃣ پرداخت هزینه ثبت نام:  هزینه ثبت نام تیزهوشان پس از تکمیل فرم ثبت نام و تا قبل از دریافت کارت ورود به جلسه باید پرداخت شود. برای پرداخت هزینه به صورت اینترنتی به اطلاعات کارت عابر بانک معتبر و رمز دوم نیاز است.

 

در تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم بهتر است در وارد کردن اطلاعات دقت لازم را به کاربرد. این اطلاعات باید درست و به دور از خطا و اشتباه در فرم درج شوند. اما اگر به هر دلیلی خطایی در درج اطلاعات رخ دهد، باید برای ویرایش آن اقدام کرد. ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم در بازه‌هایی مشخص و محدود انجام می‌گیرد.

 

مدارک ثبت نام حضوری تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به طور کلی مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را باید به دو بخش تقسیم کرد. بخش اول مدارکی هستند که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید به صورت اینترنتی بارگذاری شوند. بخش دوم نیز مدارکی هستند که در صورت پذیرفته شدن در آزمون ورودی باید به صورت حضوری ارائه شوند. در ادامه لیست مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در زمان پذیرش حضوری ارائه شده است.

✅ کپی و اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار دانش آموز

✅ کپی کارت ملی و شناسنامه والدین دانش آموز

✅ 6 قطعه عکس 4*3 رنگی و زمینه سفید و پشت نویسی شده

✅ کارت واکسن دانش آموز

✅ اصل و کپی کارت جانبازی والدین در صورت جانباز بودن

✅ پرینت کارنامه قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم

✅ کارنامه پایه‌های تحصیلی هفتم، هشتم و نهم

✅ حکم کارگزینی برای والدین فرهنگی

✅ برگ هدایت تحصیلی مهر شده توسط مدیریت مدرسه فعلی

✅ تکمیل فرم‌های تکمیل ثبت نام که توسط مدرسه پذیرفته شده ارائه می‌شود

ناگفته نماند که تحصیل در مدارس تیزهوشان مستلزم پرداخت شهریه است. شهریه مدارس تیزهوشان با توجه به پایه تحصیلی و همچنین با توجه به منطقه و شهری که مدرسه در آن قرار دارد متفاوت است. البته مدارس تیزهوشان برای دریافت شهریه برنامه ریزی‌های مناسبی دارند. داوطلب می‌تواند شهریه این مدارس را به صورت اقساطی پرداخت کند.

 

 

زمان ارائه مدارک ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمینه ورود به مدارس تیزهوشان نهم به دهم در طی گذر از چند مرحله فراهم خواهد شد. به طور کلی برای هر یک از مراحل ثبت نام تیزهوشان دوره دوم متوسطه، زمان مشخصی اختصاص داده می‌شود. زمانبندی مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم را می‌توان در جدول زیر مشاهده کرد.

مراحل ثبت نام بازه زمانی
ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان نهم اواخر بهمن‌ماه تا اوایل اسفندماه
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 5 روز قبل از برگزاری آزمون
شرکت در آزمون تیزهوشان نهم اواخر خردادماه
دریافت نتایج آزمون تیزهوشان نهم 4 تا 6 هفته بعد از برگزاری آزمون
تکمیل ثبت نام تیزهوشان نهم پس از اعلام نتایج و کسب قبولی

با توجه به زمانبندی ارائه شده، زمان ارائه مدارک ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم در مراحل اول و پنجم خواهد بود. در مرحله اول ارائه مدارک به صورت اینترنتی و در مرحله پنجم ارائه مدارک به صورت حضوری انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که ارائه مدارک در زمان تکمیل ثبت نام، تنها مختص دانش آموزانی است که در آزمون تیزهوشان نهم پذیرفته شده باشند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱

 

ملاک سنجش و پذیرش مدارس تیزهوشان

ملاک سنجش و پذیرش دانش آموز برای مدارس تیزهوشان، مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 دانش آموز و امتیاز کسب شده توسط او در آزمون است. به طور کلی تنها راه ورود به مدارس تیزهوشان نهم به دهم برای واجدین شرایط کسب قبولی در آزمون ورودی است. گفتنی است که آزمون تیزهوشان نهم جهت سنجش و پذیرش دانش آموز برای دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود. بدین ترتیب تنها افرادی که مشغول به تحصیل در پایه نهم هستند، می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند. دارا بودن حداقل معدل 19 نیز از شرایط اصلی ثبت نام و ورود به مدارس تیزهوشان است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع: مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم





:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: