شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در داخل دفترچه ای با عنوان ” دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401- 1402 ” درج می گردد. دفترچه نامبرده همزمان با شروع مهلت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به هفتم منتشر می گردد و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. مطابق مندرجات دفترچه دسته ای از داوطلبان مجاز به نام نویسی در آزمون تیزهوشان می باشند که واجدالشرایط باشند. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 اشاره کرده ایم.

منبع: شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد آزمون تیزهوشان همانند سال های گذشته از کتاب های درسی سال پنجم و ششم دانش آموزان طرح نمی شود  و دانش آموزان با شرکت در آزمون تیزهوشان در یک آزمون سنجش هوش شرکت می کنند. برای شرکت در این آزمون متقاضیان بایستی دارای شرایط زیر باشند:

✅ دانش آموزان باید دارای تابعیت ایرانی باشند. (ثبت نام دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند با شرایط خاصی انجام می گیرد)

✅ داوطلب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بایستی در حال تحصیل در مقطع ششم باشد.

✅ دانش آموز متقاضی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی و تمامی دروس نوبت اول پایه ششم ابتدایی نمره ” خیلی خوب ” کسب کرده باشد.

 

دانش آموزانی که فقط در یکی از دروس عنوان ” خوب ” را کسب کرده باشند نیز مجاز به ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشند.

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

بر اساس مندرجات دفترچه راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401- 1402 پذیرش داوطلبان در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم نیز با شرایط خاصی انجام می شود. مهم ترین شرایط پذیرش متقاضیان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

❌ ملاک و معیار پذیرش متقاضیان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، نمره ای می باشد که در آزمون سنجش هوش کسب می کنند.

❌ در صورتی که دانش آموزان همزاد شامل دانش آموزان دوقلو یا بیشتر (همجنس و یا غیر همجنس) در آزمون تیزهوشان شرکت کنند و یکی از آن ها پذیرفته شود، دیگری نیز در صورت کسب 80 درصد از نمره آخرین فرد پذیرفته شده، مجاز به ثبت نام در مدرسه تیزهوشان انتخابیش می باشد.

❌ حوزه برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای هر فرد، متناسب با منطقه آموزشی او تعیین می گردد. دانش آموزانی که در خارج از کشور هستند بایستی برای شرکت در این آزمون به کشور بازگردند.

❌ داوطلبان در زمان ثبت نام مجاز هستند مدارس تیزهوشانی را انتخاب کنند که در نزدیکی محل سکونتشان قرار دارد.

❌ در شهرستان هایی که چند مدرسه تیزهوشان وجود دارد هر داوطلب می تواند تا سه مدرسه را بر اساس معیارهای خود، الویت بندی کرده و در فرم ثبت نام وارد کند.

 

 

 

مشاوره آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اگر متقاضی ورود به مدارس تیزهوشان در مقطع هفتم هستید، توصیه می شود که ابتدا دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را به دقت مطالعه کنید و سپس در صورتی که مطابق مندرجات دفترچه واجدالشرایط بودید، جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود از طریق  سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” تکمیل نمایید. تمامی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان در تاریخ های اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق سایت نامبرده امکان پذیر می باشد.

در صورتی که دارای شرایط خاصی هستید و یا برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیازمند راهنمایی بیشتری می باشید، می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل، راهنمایی های لازم را دریافت کنید. لازم است اشاره کنیم که می توانید تمامی مراحل نام نویسی خود را نیز به مشاوران مجرب این مرکز بسپارید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 شامل چه شرایطی می باشد؟

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 شامل شرایط داشتن تابعیت ایرانی و همینطور کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی و تمامی دروس نوبت اول پایه ششم ابتدایی می باشد.

متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چگونه می توانند از شرایط ثبت نام این آزمون مطلع شوند؟

متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می توانند از طریق دفترچه راهنما ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401-1402 از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 مطلع شوند. ضمن اینکه در متن این مقاله از سایت دانتل نیز به این شرایط اشاره کرده ایم.

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 از طریق کدام سایت انجام می شود؟

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 به سامانه اینترنتی ” hoosh.medu.ir” مراجعه کنند. 

منبع: شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: