زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط سازامن استعداد درخشان مشخص خواهد شد. مدارس تیز هوشان به دلیل داشتن امکانات بالای آموزشی و معلمان و اساتید برجسته، در میان دانش آموزان طرفداران زیادی دارد. هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان و خانواده ها در تمامی مقاطع به دنبال راهی برای ورود به این مدارس هستند اما نکته ای که باید بدان توجه داشته باشند این است که در تاریخ های اعلام شده و زمان‌های مقرر بایستی نسبت به ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس اقدام کنند تا جزو جاماندگان نباشند. به همین منظور در ادامه این مطلب به مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ مقطع ششم که توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان یعنی سمپاد برگزار می‌شود، بایستی در اولین قدم از تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان مطلع باشند و در تاریخ‌های اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 

 

تاکنون زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 منتشر نشده است اما مشاوران دانتل به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله را نیز بروزرسانی خواهند کرد.

 

طی سالهای گذشته زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ در فروردین ماه بوده است؛ پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز ثبت نام آزمون هوش مقطع ششم نیز در این تاریخ انجام شود. داوطلبان بایستی در این تاریخ ها به پروفایل شخصی خود مراجعه کنند و ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام مبلغ  30 هزار تومان را هم در جهت هزینه شرکت در آزمون ورودی مدارس تیز هوشان پرداخت کنند.

 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هر ساله تعدادی از داوطلبان به دلایل مختلف از جمله نداستن زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401- 1402 از نام نویسی در آزمون این مدارس جا می مانند. از این رو سازمان ملی استعدادهای درخشان مهلت ثبت نام را تمدید می کنند تا همه داوطلبان قادر به ثبت نام در آزمون ورودی باشند.

 

تاکنون تمیدد مهلت ثبت نام آزمون تیز هوشان پایه ششم به هفتم 1401 – 1402 منتشر نشده است، به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد.

 

چناچه رمز عبور سامانه همگام خود را گم کرده برای بازیابی این رمز و اطلاع از نحوه و مراحل انجام نام نویسی آزمون تیز هوشان می توانید مقاله زیر که به تصویری راهنما گام به گام مراحل را شرح داده ایم را مطالعه کنید.

 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

چنانچه تمامی داوطلبان مقطع ششم نسبت به ثبت نام در این آزمون در مهلت مقرر اقدام کردند، بایستی یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیز هوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

تا کنون اطلاعیه ای از زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ منتشر نشده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مطلب نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

 

مشاوره ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مدارس تیز هوشان علاقه‌مندان زیادی دارد اما تنها در دو مقطع، آزمونی برای ورود به مدارس تیز هوشان برگزار می‌شود. در مقطع ششم امکان راهیابی به مدارس تیز هوشان ممکن است. بدین صورت که داوطلبان بایستی در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و از طریق سایت hoosh.medu.ir نسبت به ثبت نام در آزمون تیز هوشان اقدام کنند و با توجه به سطح آمادگی خود، شانس خود را برای قبولی در این مدارس امتحان کنند. برای دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان هفتم ۱۴۰۱ کلیک کنید.

اگر سوالی در جهت نحوه نام نویسی آزمون تیز هوشان دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره دانتل راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینهدر زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره  تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان ششم به هفتم چه زمانی می باشد؟

تا کنون تاریخ دقیق اعلام نشده است اما دیش بینی می شود در فروردین ماه برگزار شود

نحوه ثبت نام آزمو به چه صورت می باشد؟

نام نویسی به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان باید ثبت نام به سایت ثبت نام آزمون تیز هوشان مراجعه کنن

تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان چه زمانی می باشد؟

برگزاری آزمون معمولا در خرداد ماه می باشد و داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: