ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قم ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قم ۱۴۰۱ در دو نیمسال تحصلی اول (مهر ماه) و نیمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) انجام می گیرد. دانشگاه علمی‌کاربردی در بسیاری از رشته‌ها در مقاطع تحصیلی کاردانی (براساس معدل دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (براساس معدل کاردانی) به­ صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. برای اطلاع از لیست رشته­ های علمی کاربردی می­‌توانید به مقاله لیست رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مراجعه فرمایید. در ادامه این مقاله تمامی جزئیات اعم زمان و شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قم 1401 را به ­صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد.

منبع: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قم

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قم ۱۴۰۱

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قم 1401 در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تاریخ های اعلام شده جهت ثبت‌نام برای این دو نیمسال از یکدیگر مجزا است و معمولا قبل از شروع نیمسال تحصیلی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه هایی منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قم ۱۴۰۱

داوطلبان برای ورود به دانشگاه‌های علمی‌کاربردی باید در بازه های زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند.

مقطع زمان ثبت نام
نیمسال اول (مهر ماه) نیمسال دوم (بهمن ماه)
کاردانی اعلام نشده اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته اعلام نشده اعلام نشده

در سال گذشته زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قم نیمسال اول در مرداد ماه آغاز شد و پیش بینی می شود در سال جاری نیز نام نویسی در مرداد ماه آغاز شود.

در نیمسال دوم (بهمن ماه) نیز  ثبت‌نام در اواخر آذر ماه آغاز و تا اوایل دی ماه ادامه داشت. تا کنون زمان نام نویسی سال 1401 اعلام نشده اما طبق روال سال گذشته پیش بینی می شوددر آذر ماه این فرصت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 

تا کنون زمان ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی 1401 در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اعلام نگردیده است. به محض دریافت اخبار جدید این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به زمان ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف می توانید عضو کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو شوید.

شرایط ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم 1401

در دفترچه راهنما، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قم ۱۴۰۱ شرح داده است. در ادامه به بررسی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی داوطلبان در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می پردازیم. شرایط اختصاصی پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته متفاوت است.

شرایط عمومی





:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قم ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 124

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: