سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1401 نیز همچون سالهای قبل تعداد زیادی از رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد تا علاقه مندان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در این رشته ها ثبت نام کنند. سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد و کلیه مراحل ثبت نام از قبیل خرید کارت اعتباری ثبت نام، واریز هزینه، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، انتخاب رشته و … از طریق این سایت انجام می گیرد. همچنین اعلام نتایج نیز از سایت azmoon.iau.ac.ir خواهد بود.

منبع: سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ | azmoon.iau.ac.ir

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه 1401 در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی مورد تقاضا و همچنین مدرک فارغ التحصیلی که دارند می توانند وارد یکی از این مقاطع شوند.

نام نویسی بدون آزمون دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir می باشد. داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع تحصیلی مد نظر خود را دانلود نمایند و پس از تعیین کد رشته های مورد علاقه ، با واریز هزینه و خرید کارت اعتباری مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانند.

لازم به ذکر است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه ۱۴۰۱ هنوز آغاز نشده است اما پیش بینی می شود همچون سالهای قبل در اوایل مردادماه لینک ثبت نام فعال شود. همچنین نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه اعلام می شود و لینک دریافت نتایج نیز به محض اعلام نتایج در سایت azmoon.org فعال خواهد شد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

چنانچه قصد ثبت نام بدون کنکور آزاد 1401 را برای نیمسال اول دارید، به این نکته توجه داشته باشید این مرحله به صورت کاملا اینترنتی در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ انجام می شود که برای این منظور بایستی که طبق مراحل زیر پیش بروید. در ادامه مراحل کلی نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت.

✅ مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir

✅ دانلود و مطالعه دفترچه راهنما

✅ پرداخت هزینه و خرید شماره سریال ۱۲ رقمی

✅ بارگزاری عکس داوطلب

✅ تکمیل فرم ثبت نام

✅ وارد کردن اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی

✅ وارد کردن رشته های انتخابی

✅ دریافت کدپیگیری ثبت نام

ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

1️⃣ جهت ثبت نام در رشته و دانشگاه ازاد مورد تقاضا خود می‌بایست به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بنابراین طبق تصویر زیر بر روی لینک ” ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال ۱۴۰۱ ” کلیک کنید. توجه داشته باید که این لینک ها در سایت azmoon.iau.ac.ir در زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگا آزاد فعال خواهد شد.

3️⃣ بر روی گزینه ” دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام ” کلیک کنیدو  آن را دانلود و مطالعه فرمایید.

 

دفترچه‌های ثبت نام مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته متفاوت هستند و شما باید دفترچه ای را دانلود کنید که مربوط به دوره تحصیلی مورد تقاضایتان است.

 

واریز هزینه ثبت نام 

4️⃣ در این مرحله بایستی با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارت اعتباری تهیه کنید. بنابراین بر روی گزینه ” خرید کارت ” کلیک کنید.

 

5️⃣ با کلیک بر روی گزینه خرید کارت، به صفحه زیر منتقل می‌شوید که لازم است گزینه ادامه را انتخاب کنید.

 

6️⃣ در این مرحله باید نوع کارت اعتباری را انتخاب کنید. حتما توجه داشته باشید که کارت اعتباری مربوط به دوره تحصیلی که قصد ثبت نام در آن را دارید، انتخاب نمایید زیرا در صورت پرداخت اشتباه وجه، مبلغ قابل استرداد نیست.

7️⃣ برای اطمینان بیشتر، سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پیامی به شما نمایش می‌دهد که کارت اعتباری مربوط به کدام دوره را تهیه می‌کنید که باید پس از کنترل کردن گزینه  بلی را انتخاب نمایید.

 

8️⃣ حال باید اطلاعات خود را به همراه شماره تلفن همراهی که روشن است، در این بخش درج کنید.

 

9️⃣ با انتخاب گزینه ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید، به صفحه پرداخت هزینه هدایت می‌شوید.

 





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 122

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: