رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۹۹
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان این رشته تحصیلی، دانشگاه پردیس خودگردان یا همان پردیس بین الملل نیز در تعداد محددودی از واحد های دانشگاهی خود رشته مهندسی برق را ارائه کرده است تا از این طریق فرصت تحصیل برای تعداد بیشتری از داوطلبان فراهم شود. تفاوتی که دانشگاه پردیس خودگردان با دانشگاه روزانه دارد در رتبه‌های قبولی است که معمولا داوطلبان پذیرفته شده در این دانشگاه رتبه‌های به نسبت بالاتری را در مقایسه با پذیرفته شدگان دانشگاه های روزانه دارند اما به این معنا نیست که با رتبه‌های نه چندان خوب امکان پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان وجود داشته باشد. در ادامه به بررسی آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور 99 می‌پردازیم. 

 منبع: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۹۹

رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۹۹ 

پس از برگزاری کنکور ریاضی کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه کنکور برای تمامی داوطلبانی که در آزمون حضور داشته اند منتشر می‌شود که در این کارنامه نمره، رتبه و تراز اکتسابی داوطلب مشخص شده است. انتخاب رشته با توجه به رتبه و ترازی که داوطلب در سهمیه کسب کرده است انجام می‌گیرد و مسلما ورود به این رشته نیازمند کسب رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۹۹ می‌باشد. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

رشته مهندسی برق، رشته تاپ کنکور ریاضی است که پذیرش در آن به نسبت سخت است. ورود به رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان مستلزم کسب رتبه مناسب است و رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان با توجه به دانشگاه مدنظر داوطلب متفاوت می‌باشد. همچنین سهمیه داوطلب نیز باید برای تخمین شانس قبولی بررسی شود.

 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

سهمیه 25 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 325

سهمیه 5 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 146

منطقه یک| رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2685

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3957

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1548

داوطلبان عزیز درنظر داشته باشید که رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان فوق مربوط به کنکور 99 است و در کنکور 1401 ممکن است با توجه به ظرفیت پذیرشی که در دانشگاه پردیس خودگردان به رشته مهندسی برق اختصاص داده می‌شود، رتبه‌های پذیرفته شدگان نیز متفاوت باشد زیرا همانطورکه می‌دانید با افزایش ظرفیت، داوطلبان بیشتری شانس قبولی خواهند داشت و برعکس، در صورت کاهش ظرفیت شانس قبولی نیز به همان نسبت کمتر می‌شود.

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید ، ظرفیت پذیرش رشته مهندسی برق در دانشگاه پردیس خودگردان بسیار محدود است و تنها داوطلبانی که انتخاب رشته خود را اصولی و به درستی انجام داده باشند ، شانس قبولی خواهند داشت. در سال های گذشته شاهد بوده ایم که بسیاری از داوطلبان با وجود داشتن رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان، شانس قبولی در رشته های برتر را از دست داده اند و تنها دلیل این موضوع نیز اشتباه بودن انتخاب رشته آنها بوده است.

در واقع برای انتخاب رشته نیاز به اطلاعات زیادی هست و تنها با آگاهی از رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان سال های گذشته نمی توان انتخاب رشته تضمینی و با شانس قبولی بالایی را انجام داد. داوطلب برای انتخاب رشته ریاضی باید بداند که ظرفیت پذیرش رشته ها به چه صورت است، فرم انتخاب رشته چگونه باید چیده شود تا بیشترین احتمال قبولی وجود داشته باشد، برای قبولی در هر رشته و هر دانشگاهی چه رتبه و ترازی لازم است و …. که همه این اطلاعات را تنها یک مشاور مجرب می تواند در اختیار داوطلب قرار دهد.

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با تجربه چندین ساله درخشان در زمینه مشاوره انتخاب رشته آماده یاری رسانی به شما در امر انتخاب رشته هستند. شما می توانید با خیالی آسوده انتخاب رشته خود را به مشاوران ارشد ما بسپارید و تمام اولویت ها و علایق شما در انتخاب رشته کردن لحاظ می شود تا در بهترین رشته و دانشگاه با توجه به رتبه‌ای که کسب کرده اید، قبول شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی برق می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا رشته مهندسی برق در دانشگاه پردیس خودگردان ارائه می‎‌شود؟

بله، رشته مهندسی برق علاوه بر دانشگاه روزانه و نوبت دوم، در دانشگاه پردیس خودگردان نیز ارائه می‌گردد.

برای پذیرش در رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان حداقل چه رتبه‌ای لازم است؟

رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان با توجه به نوع سهمیه متفاوت است که در این مطلب بررسی شد.

آیا برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان رتبه‌ی در سهمیه مهم است یا رتبه‌ی کشوری؟

در قدم اول برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان، رتبه در سهمیه بررسی می شود.

منبع: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۹۹





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: