اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری آزاد 99

نتایج آزمون دکتری طی سه مرحله منتشر می‌شود. مرحله اول اعلام نتایج اولیه است و کارنامه‌های داوطلبان را دراختیار متقاضیان قرار می‌دهد. پس ازاین مرحله و تکمیل فرم‌های انتخاب رشته از سمت داوطلبان مجاز، مرحله دوم اعلام نتایج آغاز می‌شود. طی این مرحله نتیجه انتخاب رشته و معرفی به مصاحبه اعلام می‌شود. داوطلبانی که برای شرکت درمصاحبه ازطرف دانشگاهی دعوت شده باشند، باید طی زمان‌بندی اعلامی درجلسه مصاحبه حضور یابند. پس از بررسی نتایج حاصل از مصاحبه‌ها، اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی انجام می‌شود که همان مرحله نهایی اعلام نتایج خواهد بود.

درتمام مراحل اعلام نتایج داوطلبانی که نسبت به نتیجه اکتسابی خود سوال داشته باشند، می‌توانند در جهت رفع ابهامات خود اقدامات لازم را انجام دهند. درمرحله اعلام نتایج اولیه داوطلبان باید برای پرسش سوالات خود به بخش پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه نمایند. داوطلبان باید از لینک ورود به سامانه پاسخگویی که در سمت چپ سایت سازمان سنجش قرار دارد استفاده نمایند. لازم است داوطلبان از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری به سازمان سنجش خود داری نمایند.

نحوه ثبت اعتراض به نتایج اولیه دکتری آزاد 99

داوطلبان ممکن است پس از دریافت کارنامه خود و بررسی اطلاعات آن، متوجه مغایرت نتایج درج شده در کارنامه با نتایج موردانتظار خود شوند. از این‌رو برای این گروه فرصتی در نظر گرفته شده است تا ابهامات مورد نظر خود را مرتفع نمایند.

داوطلبان باید پس ازورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از لینک ورود به سامانه پاسخگویی استفاده نمایند. درصفحه جدید، لازم است ابتدا از طریق لینک عضویت در سایت، اطلاعات درخواستی تکمیل شود و پس از تائید، ادامه مراحل پیگیری شود. دراین مرحله، سازمان سنجش، رمزعبوری را دراختیار فرد متقاضی قرار می‌دهد. داوطلبان باید برای استفاده از این رمز، مجددا از ابتدا لینک ورود به سامانه پاسخگویی را انتخاب نمایند. این بار درصفحه جدید لینک ورود به سیستم انتخاب می‌شود. درپنجره باز شده باید نام کاربری و رمز عبور را وارد نمود. در صفحه باز شده پیش‌رو می‌توان به راحتی درخواست مورد نظر را از طریق لینک درخواست جدید ثبت نمود.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری آزاد 99 




:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: