زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
نوشته شده توسط : دانتل

کنکور کاردانی فنی حرفه ای

سازمان سنجش هر ساله برای جذب دانشجو در مقطع کاردانی آزمون کاردانی فنی و حرفه ای را برگزار می‌نماید و داوطلبان با دردست داشتن مدرک موردنیاز می‌توانند دراین آزمون ثبت نام کنند. این آزمون به دو صورت ثبت نام و انتخاب رشته‌های باآزمون و ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون برگزار می‌شود و یک فضای رقابتی را برای داوطلبان رقم می‌زند.

کنکور کاردانی فنی حرفه ای | زمان ثبت نام

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته‌های باآزمون و بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ی را دارند باید در زمان ثبت نام آزمون دوره‌های كاردانی نظام جديد دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غيرانتفاعی 99 که در روز یکشنبه یازدهم خردادماه آغاز شد و تا روز یکشنبه هجده خردادماه ادامه داشت، ثبت نام و انتخاب رشته خود را ثبت می‌کردند.

تمامی متقاضیانی که دراین تاریخ توانستند بصورت اینترنتی ثبت نام کنند، حق شرکت در جلسه آزمون و انتخاب رشته‌های باآزمون کاردانی فنی و حرفه ای را خواهند داشت.

ثبت نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

متقاضیان که نتوانستند درزمان مقرر، انتخاب رشته بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای را انجام دهند می‌توانند در تاریخ یازدهم شهریورماه سال 99 تا چهاردهم شهریورماه 99 به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

همینطور متقاضیان رشته‌های بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای درصورتی که در زمان مقرر درانتخاب رشته این آزمون ثبت نام کرده‌اند می‌توانند برای ويرايش اطلاعات خود و همینطور بررسی کدرشته‌های انتخابی که در زمان ثبت نام وارد کرده‌اند، در تاریخ‌های گفته شده به سایت سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایند.

داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر از انتخاب رشته این آزمون می‌توانند به مطلب ” انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای ” که پیش‌تر از سایت دانتل منتشر شده مراجعه کنند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

طبق اطلاعیه ی سازمان سنجش، آزمون دوره‌های کاردانی فنی و حرفه ای در تاریخ چهاردهم شهریورماه سال 99، برگزار خواهد شد و با توجه به زمان برگزاری این آزمون درایام کرونا تمامی داوطلبان لازم است نسبت به رعایت مسائل بهداشتی، هوشیار باشند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی 99

با توجه به متن اطلاعیه منتشرشده از سوی سازمان سنجش، کارت شرکت در جلسه آزمون فقط برای داوطلبانی که در انتخاب رشته‌های باآزمون ثبت نام کرده‌اند منتشر می‌شود و از روز سه‌ شنبه 99/06/11 قابل دسترسی و پرينت خواهد بود.

داوطلبان می‌توانند با دردست داشتن اطلاعات فردی، شماره پرونده، كدرهگيری ثبت نام، کدملی نسبت برای دریافت آن اقدام نمایند.

اگر داوطلبی شماره داوطلبی، شماره پرونده و يا كد پيگيری ثبت نام خود را فراموش کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به بخش سيستم پاسخگويی در قسمت سمت چپ سایت سنجش و آموزش کشور، نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نمايد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبان آزمون کاردانی فنی و حرفه ای برای دریافت کارت ورود به جلسه خود کافی است مراحل زیر را طی کنند.

  • مرحله اول: وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  شوید.
  • مرحله دوم: بر روی گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنید.
  • مرحله سوم: در صفحه پیش روبر روی گزینه “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99”  کلیک کنید.
  • مرحله چهارم: دراین مرحله چهار کادر پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، یکی را انتخاب کنید و اطلاعاتی را که نیاز است را وارد نمایید.
  • مرحله پنجم: در این مرحله کارت ورود به جلسه به مشخصات داوطلب و آدرس حوزه امتحانی نمایش داده می‌شود و باید یک برگه پرینت از آن تهییه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99




:: برچسب‌ها: زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: