زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ نیمسال اول مهر ماه در مرداد ماه آغاز خواهد شد. هر ساله دانشگاه های مختلفی از میان واجدین شرایط دانشجویانی را به صورت بدون آزمون پذیرش می کنند که در سال های اخیر شاهد ارائه رشته های بدون آزمون در دانشگاه‌های سراسری، آزاد و علمی‌کاربردی بوده ایم. دانشگاه‌های علمی‌کاربردی در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه از میان متقاضیان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشچو می پذیرد. لازمه ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه‌ها اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 ورودی مهر و بهمن ماه می‌باشد که در ادامه به این موضوع پرداخته ایم.

منبع: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

 ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی، دو بار در سال و به منظور پذیرش دانشجو در دو نیمسال اول (ورودی مهر ماه) و نیمسال دوم (ورودی بهمن ماه) انجام می گردد و از آنجایی که از طریق سازمان سنجش انجام می شود، متقاضیان بایستی در تاریخ‌های مشخصی که مجدد از سوی این سازمان اعلام می گردد، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و پس از دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی 1401 ، از کد رشته محل های ارائه شده مطلع گردند.

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام 
1400 1401
نیمسال اول مهر ماه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام نشده
نیمسال دوم بهمن ماه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰ اعلام نشده

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم ثبت نام دانشگاه‌های علمی‌کاربردی به منظور پذیرش بدون آزمون متقاضیان در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تاریخ های اعلام شده جهت ثبت نام علمی‌کاربردی برای این دو نیمسال از یکدیگر مجزا است و معمولا در زمان هایی نزدیک به شروع نیمسال اول و دوم از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه هایی منتشر می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ | ورودی مهر

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ تا کنون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نشده است،  در سال گذشته داوطلبان از تاریخ 24 تا 31 مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. برای اطلاع از سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

تا کنون زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 | ورودی بهمن

داوطلبانی که در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهرماه جامانده اند یا به طور کلی قصد ورود به را در ورودی بهمن ماه و نیمسال دوم دارند، بایستی در نام نویسی علمی کاربردی ورودی بهمن ماه شرکت کنند.

در سال های گذشته متقاضیان در دهه دوم آذر ماه توانستند ثبت‌نام علمی‌کاربردی خود را برای ورودی بهمن ماه، انجام دهند. در خصوص نام نویسی علمی کاربردی 1401 در نیمسال دوم نیز سازمان سنجش اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود همانند سال های گذشته، در دی ماه این فرصت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

چنانچه سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام دانشگاه‌های علمی‌کاربردی 1401 در نیمسال دوم و مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی را اعلام کرد، در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

تاکنون زمان مشخصی از سوی سازمان سنجش ثبت نام نیمسال اول ورودی بهمن دانشگاه علمی‌کاربردی مشخص نشده است.

 

مشاوره پذیرش دانشگاه علمی کاربردی 

چنانچه قصد شرکت در ثبت نام بدون آزمون علمی‌کاربردی را دارید، بایستی بدانید که آیا طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه علمی‌کاربردی شرایط شرکت را دارید و یا به اصطلاح واحد شرایط می باشید یا خیر.

برای اطلاع از شرایط نام نویسی دانشگاه های علمی‌کاربردی و البته اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده باید دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ منتشر شده از سایت سازمان سنجش را به دقت مطالعه کنید.

شما متقاضیان عزیز می توانید برای دریافت پاسخ سوالاتتان و همینطور دریافت مشاوره در زمینه شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ و چینش الویت ها با مشاوران مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار

۹ اسفند ۱۴۰۰: تاریخ نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال اول مهر در مرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز می شود.

 

سوالات متداول

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه نیز در مقاطع تحصیلی مختلف دانشجو می پذیرد؟

بله، دانشگاه‌های علمی‌کاربردی به منظور ثبت نام جاماندگان از ورودی مهر ماه، در بهمن ماه نیز در مثاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو جذب می نماید.

ثبت نام دانشگاه‌های علمی‌کاربردی 1401 در چه تاریخی انجام می شود؟

تا کنون تاریخ مشخصی برای ثبت‌نام علمی‌کاربردی 1401 مشخص نشده است، اما در متن مقاله به زمان تخمینی اشاره کرده ایم.

معمولا بازه زمانی ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی چند روزه است؟

معمولا برای ثبت نام یک بازه زمانی یک هفته ای در نظر گرفته می شود.

منبع: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: