ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

داوطلبانی که قصد شرکت درآزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99، برگزار شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور را دارند، توجه داشته باشند که زمان ثبت نام این آزمون در روز چهارشنبه به تاریخ 17 اردیبهشت‌ ماه شروع تا روز شنبه به تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه سال 99، ادامه داشت و برای جاماندگان نیز فرصتی در تاریخ  25 الی 31 خرداد ماه سال 99، فراهم شد.

تمامی داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در انتخاب رشته، کدرشته محل‌های باآزمون و بدون آزمون ثبت نام نمایند؛ اما اگر داوطلبی از ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 جا مانده است تنها در رشته‌های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی حق انتخاب دارد.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر فرصت مجدد (سری سوم) ثبت نام و انتخاب رشته برای شركت در رشته‌های پذيرش براساس سوابق تحصيلی یعنی براساس معدل كل دوره كاردانی، دوره‌های كاردانی به كارشناسی ناپيوسته سال 1399، می‌توانند برای جذب در اين رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ 99/06/11 تا روز جمعه مورخ 99/06/14 به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبان این رشته‌ها بایستی، دفترچه کاردانی به کارشناسی و اسامی رشته‌های ارائه شده درآن و تمامی اطلاعیه‌های موجود در سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org را به دقت مطالعه و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور مبنی بر تاریخ، نحوه پرينت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در کنکور كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1399، زمان برگزاری این آزمون در صبح روز جمعه مورخ 99/06/14 خواهد بود.

داوطلبان لازم است ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، آمادگی قبلی و تهیه کارت ورود به جلسه از تاریخ یازدهم شهریور ماه، برای شرکت در جلسه آزمون اقدام کنند.

نکات مهم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

نکته اول: تمامی شرکت کنندگان دررشته‌­های باآزمون لازم است اگر نیاز به ویرایش اطلاعات دارند؛ در زمان پرينت كارت شركت در آزمون که از تاريخ 99/06/11 لغايت 99/06/14 قابل دسترسی است با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامی مثل معدل کل مقطع کاردانی و كدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمايند.

نکته دوم: اگر داوطلبی شماره داوطلبی، شماره پرونده و يا كدپيگيری ثبت نام خود را فراموش کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به بخش سيستم پاسخگويی سایت سنجش نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نمايد.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

داوطلبان با مدرک کاردانی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، باید از شرایط ورود به دانشگاه و همینطور لیست رشته‌ها چه بصورت باآزمون و چه بصورت بدون آزمون مطلع باشند.

هرساله سازمان سنجش و آموزش کشور برای متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی، دفترچه ثبت نام را منتشر می‌کند و داوطلبان از طریق سایت این سازمان می‌توانند به این دفترچه دسترسی داشته و نسبت به دانلود آن اقدام نمایند.

برای تسهیل در روند دریافت و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99، لینک دانلود این دفترچه را در این قسمت از مطلب قرار داده‌ایم. با کلیک برروی لینک زیر می‌توانید دفترچه را دانلود نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کادانی به کارشناسی

شرایط شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی

داوطلبانی با مدرک کاردانی که مایل به ادامه تحصیل و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی هستند، برای ثبت نام در آزمون مربوطه باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

لازم به ذکر است داوطلبان علاوه بر این شرایط باید از مقررات وظيفه عمومی، مقررات مربوط به شرایط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضيحات مربوط به سهميه درج شده در دفترچه ثبت نام نیز اطلاع باشند.

شرایط عمومی

شرایط عمومی شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی به شرح موارد زیر می‌باشد:

  • داوطلبان در وهله اول باید به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در نظام جمهوری اسلانی ایران، معتقد باشند.
  • داوطلبان باید به نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزشهای آن باور داشته و پایبند باشند.
  • از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی برخوردار باشند.
  • هیچ گونه اعتیادی به مواد مخدر نداشته باشند.
  •  انجام کارهای غیراخلاقی در کارنامه خود نداشته باشند.
  •  عضویت و وابستگی به گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.

شرایط اختصاصی

شرایط اختصاصی شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی به شرح موارد زیر می‌باشد:

  • متقاضیان آزمون کاردانی به کارشناسی همانطور که از نامش نیزمشخص است باید دارای مدرک کاردانی و وابسته به نوع رشته تحصیلی درج شده در مدرکشان، مدرکی مورد تایید یکی از وزارت‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا علوم تحقیقات و فناوری داشته باشد.
  • متقاضیانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی سال گذشته شرکت کرده‌اند و دریکی از دوره‌ها به جز دوره روزانه پذیرفته شده و در حال تحصیل باشند، با صرف نظر از نظام وظیفه برای متقاضیان آقا، می‌توانند در آزمون کاردانی به کارشناسی سال جاری شرکت کنند و درصورت قبولی در رشته‌ای، از رشته قبلی انصراف دهند.
  • داوطلبانی که در رشته‌های گروه آموزش پزشکی پذیرفته شوند، باید توجه داشته باشند بعداز فارغ التحصیلی باید به مدت یک برابر طول تحصیل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تعهد خدمت بدهند.
  • داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی سال جاری، در صورتی که در سال گذشته نیز دراین آزمون شرکت کرده باشند و در دوره روزانه پذیرفته شده باشند، فقط می‌توانند در دوره‌های نوبت دوم، غیر انتفاعی و … انتخاب رشته کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 




:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: