رتبه قبولی کنکور هنر ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

آخرین رتبه قبولی کنکور هنر ۱۴۰۰ را در ادامه این مطلب به منظور راهنمایی شما عزیزان سعی کرده ایم بر اساس کارنامه های واقعی پذیرفته شدگان کنکور هنر  را ارائه دهیم. هر ساله دانشگاه های مختلف بر اساس جایگاه و رتبه علمی که دارند، از میان شرکت کنندگان در کنکور سراسری و علاقه مندان به رشته های کنکور هنر، یک محدوده رتبه قبولی در هر کدام از رشته ها دارند. داوطلبان کنکور سراسری هنر که در حال مطالعه سرفصل های امتحانی این آزمون می باشند و یا در کنکور سراسری شرکت کرده و در مرحله انتخاب رشته هستند، می توانند از آخرین ررتبه لازم برای قبولی کنکور هنر 1400 در رشته‌ های پرطرفدار استفاده کنند. 

منبع: رتبه قبولی هنر

رتبه قبولی کنکور هنر ۱۴۰۰

برگزاری کنکور سراسری در تمامی  زیرگروه ها از جمله کنکور هنر بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. داوطلبانی که قصد ورود به رشته های کنکور هنر را در دانشگاه های سراسری دارند، بایستی که موفق به کسب حد نصاب قبولی در آزمون برگزار شده، شوند.

کسب رتبه قبولی کنکور هنر ۱۴۰۰ مناسب نیازمند این است که متقاضیان با یک برنامه ریزی دقیق مطالعه کنند که در این مسیر می توانند از تجربیات پذیرفته شدگان در سال های گذشته استفاده کنند. تجربیات پذیرفته شدگان بدین معناست که داوطلبان می توانند از کارنامه قبولی هنر  داوطلبان سال گذشته استفاده کرده و از درصد دروسی که کسب کرده اند، مطلع شوند.

از طرفی دیگر پس از شرکت در کنکور سراسری و اعلام نتایج اولیه، متقاضیان بایستی که وارد مرحله انتخاب رشته شوند. انتخاب رشته اصولی و آگاهانه نیز نیازمند اطلاع داشتن از رشته قبولی هنر در رشته مورد علاقه داوطلب در سال های گذشته می باشد. برای اطلاع از ضرایب دروس کنکور هنر کلیک کنید.

تمامی داوطلبان می توانند برای تخمین شانس قبولی شان در دوره های مختلف شامل روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در سهمیه مشابه خود آخرین رتبه لازم قبولی کنکور هنر در سال های گذشته استفاده کنند و هر کدام از انتخاب های خود را که از دفترچه انتخاب رشته هنر استخراج کرده اند با رتبه قبولی هنر سال های گذشته مقایسه کنند و شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

رتبه قبولی رشته های پرطرفدار کنکور هنر 1400

کنکور سراسری هنر با چندین رشته دانشگاهی هر ساله برگزار می گردد. بسیاری از داوطلبان که در این آزمون شرکت می کنند به دنبال ادامه تحصیل در رشته های پرطرفداری همچون سینما، نقاشی، عکاسی و … می باشند.

به همین دلیل لازم دانستیم در این مقاله از مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آخرین رتبه قبولی رشته های هنر را در دوره روزانه که بسیاری با هدف رسیدن به آن هستند، ارائه کنیم تا اگر شما متقاضی ورود به این رشته ها در دانشگاه های سراسری می باشید، بتوانید از این رتبه ها جهت انتخاب رشته و تخمین شانس قبولی تان استفاده کنید.

رشته سینما

دانشگاه محل قبولی منطقه رتبه قبولی
دانشگاه هنر تهران منطقه یک 34
دانشگاه هنر تهران منطقه یک 42
دانشگاه سوره – تهران (غیرانتفاعی) منطقه یک 278
دانشگاه هنر تهران منطقه دو 24
دانشگاه سوره – تهران (غیرانتفاعی) منطقه دو 295
دانشگاه دامغان منطقه دو 355
دانشگاه هنر تهران منطقه سه 15
دانشگاه هنر تهران منطقه سه 24
دانشگاه دامغان منطقه سه 246
دانشگاه سوره – تهران (غیرانتفاعی) منطقه سه 289

رتبه قبولی کنکور هنر 1400 |‌  نقاشی

دانشگاه محل قبولی منطقه رتبه قبولی
دانشگاه هنراسلامي تبريز  منطقه یک 699
دانشگاه هنر اصفهان منطقه دو 1788
دانشگاه تهران منطقه دو 45
دانشگاه گيلان – رشت  منطقه دو 377
دانشگاه سوره – تهران (غیرانتفاعی) منطقه دو 754
دانشگاه ارومیه منطقه دو 6730
دانشگاه تهران منطقه سه 125
دانشگاه گیلان منطقه سه 3199

رشته عکاسی

دانشگاه محل قبولی منطقه رتبه قبولی
دانشگاه تهران منطقه دو 11
دانشگاه هنر تهران منطقه دو 145
دانشگاه هنر اصفهان منطقه دو 171
دانشگاه تهران منطقه سه 49
دانشگاه هنر تهران منطقه سه 199

مشاوره رتبه قبولی کنکور هنر ۱۴۰۰

این موضوع که هر ساله به دلیل تغییر انتخاب های شرکت کنندگان در انتخاب رشته هنر 1400 تغییر ظرفیت های رشته های ارائه شده و جامعه آماری شرکت کنندگان، هر ساله رتبه قبولی کنکور هنر تغییر می کند، غیر قابل انکار است، اما قابل نادیده گرفتن نیز نیست.

آنچه که بدیهی است این است که متقاضیان برای انجام انتخاب رشته خود در کنکور هنر نیازمند ابزار و راهنمایی هستند تا یک نتیجه ایده آل را کسب کنند. آخرین رتبه قبولی کنکور هنر در سال های گذشته می تواند به داوطلبان کمک کند تا بهترین نتیجه را متناسب با کارنامه خود کسب کنند.

البته لازم است اشاره کنیم که اگر در کنکور هنر به عنوان آزمون شناور کنکور سراسری شرکت می کنید، بایستی که فرم انتخاب رشته خود را به صورت مشترک برای کد رشته محل های این آزمون و آزمون یکی از زیرگروه های آزمایشی به صورت مشترک تکمیل کنید. 

اینکه بخواهید فرم انتخاب رشته خود را برای دو کنکور تکمیل کنید، کار را برای شما سخت تر خواهد کرد، چراکه هر کد رشته محلی که در این فرم درج می کنید نسبت به انتخاب های پایین تر شما بایستی دارای الویت بیشتری باشد. به هرحال سعی کنید به کمک آخرین رتبه هنر و در نظر گرفتن فاکتور های مهمی همچون علاقه به رشته و دانشگاه انتخابی، هزینه رفت و آمد، خوابگاه و تحصیل، مسیر رفت و آمد و کیفیت دانشگاه و رشته انتخابی فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایید. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با چندین سال سابقه مشاوره انتخاب رشته، راهنمای خوبی برای شما می باشند.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی کنکور هنر 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

داوطلبان چه زمانی می توانند از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان کنکور استفاده کنند؟

د اوطلبان جهت برنامه ریزی و تخمین شانس قبولی در زمان انتخاب رشته می توانند از این اطلاعات استفاده کنند.

آخرین رتبه قبولی کنکور هنر از چه طریقی قابل دریافت است؟

در این مقاله رتبه پذیرفته شدگان در سال های گذشته را جمع آوری و ارائه شده است.

رتبه قبولی رشته های پرطرفدار هنر به جه صورت است؟

در متن مقاله تعدادی از رتبه‌ی پذیرفته شدگان سال گذشته را ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی هنر





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی کنکور هنر ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: