شهریه مدارس شاهد 1401 – 1402
نوشته شده توسط : دانتل

در سطح کشور مدارسی مشغول به فعالیت هستند که دانش آموزان شاغل به تحصیل در آنها باید حائز شرایط خاصی باشند. تحصیل در این مدارس منوط به پرداخت هزینه است. مدارس شاهد جزئی از همین دسته هستند. در مدارس شاهد توجه ویژه ای به امور تربیتی و فعالیتهای فوق برنامه می‌شود. به همین دلیل این مدارس سالانه مبلغی را به عنوان شهریه از خانواده دانش آموزان خود دریافت می کنند. مطالب مرتبط با میزان و نحوه پرداخت شهریه مدارس شاهد 1401 – 1402 در ادامه عنوان می‌گردد. برای پرداخت از طریق سامانه پادا اقدام نمایید.

در صورتی که در انجام امور ثبت نام و پرداخت هزینه های مدرسه شاهد فرزندتان دچار مشکل یا سوالی شده‌اید، حتما برای دریافت خدمات مشاوره با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 منبع: شهریه مدارس شاهد

شهریه مدارس شاهد 1401 – 1402

ثبت نام مدارس شاهد براساس اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود. ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد و آزادگان به صورت قطعی انجام می‌گیرد. اما در مورد دانش آموزان غیرشاهد، گزینش دانش آموزان با توجه به فرم امتیازبندی صورت می‌گیرد.

مدارس شاهد ارزش زیادی برای انجام فعالیت‌های فوق برنامه قائل هستند. کلاس‌های تقویتی و جبرانی جزء لاینفک این مدارس است. به همین دلیل مبلغی به عنوان کمک سرانه مشارکت دانش آموزی برای اداره بهتر مدارس شاهد معین شده است. این مبلغ برای دانش آموزان شاهد و غیر شاهد متفاوت است. در ادامه مبلغ شهریه‌ی اعلامی برای سال تحصیلی 1401 – 1402 ارائه می‌شود.

 

 

 

میزان شهریه مدارس شاهد 1401 – 1402

همانطورکه گفته شد میزان شهریه برای کلیه دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس شاهد یکسان نیست.البته شهریه دانش آموزان شاهد از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‌شود. خانواده این دانش آموزان مبلغی را تحت عنوان شهریه پرداخت نمی‌نمایند. کمک سرانه دانش آموزی برای دانش آموزان شاهد در مقاطع مختلف بدین شرح است :

میزاین شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد
مقطع تحصیلی میزان شهریه
دوره ابتدایی تقریبا 550 هزار تومان
دوره متوسطه اول تقریبا 600 هزار تومان
دوره متوسطه دوم تقریبا 850 هزار تومان

 

کمک سرانه دانش آموزان غیرشاهد اندکی بیشتر از دانش آموزان شاهد است. میزان هزینه برای دانش آموزان غیر شاهد به قرار زیر است:

میزاین شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان غیر شاهد
مقطع تحصیلی میزان شهریه
دوره ابتدایی حداقل 510 و حداکثر 1.100 میلیون تومان
دوره متوسطه اول حداقل 600 و حداکثر 1.300 هزار تومان
دوره متوسطه دوم حداقل 810 و حداکثر 1.570 هزار تومان

همچنین در مورد فرزندان آزادگان و جانبازان 50 تا 69 درصد، 75درصد از شهریه، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‌گردد. الباقی مبلغ، توسط اولیا پرداخت می‌گردد.

 

 

 

نحوه پرداخت شهریه

شهریه مدارس شاهد در مقایسه با سایر مدارس دارای شهریه بسیار کمتر است. امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی نیز برای خانواده ها درنظر گرفته شده است. نحوه دریافت شهریه در مدارس مختلف متفاوت است. در برخی از شعب پرداخت ماهانه صورت می‌گیرد. اما برخی مدارس نیز، دریافت شهریه را در آغاز هر ترم انجام می‌دهند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066  تماس بگیرید.

منبع: شهریه مدارس شاهد





:: برچسب‌ها: شهریه مدارس شاهد 1401 – 1402 ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: