زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ طبق اطلاعیه های سازمان سنجش در تر ماه خواهد بود. مامی داوطلبانی که مایل به تحصیل در دانشگاه های آزاد، دانشگاه های سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان می‌باشند بایستی در این آزمون یکپارچه که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، شرکت کنند. در ادامه به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 پرداخته ایم.

منبع: زمان برگزاری کنکور

زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱

با توجه به ادغام آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، داوطلبان در یک آزمون مشترک شرکت خواهند کرد. طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 در تیر ماه خواهد بود و تاکنون مهلت دقیق آن اعلام نشده است. به محض اعلام در این مقاله بروزاسانی خواهد شد. 

گروه هاي آزمايشي تاریخ برگزاری 1401
ریاضی فیزیک صبح روز پنجشنبه 9 تیر ماه 1401
علوم انسانی صبح روز پنجشنبه 9 تیر ماه 1401
علوم تجربی  صبح روز جمعه 10 تیر ماه 1401
هنر صبح روز چهارشنبه 8 تیر ماه 1401
زبان های خارجی صبح روز شنبه 11 تیر ماه 1401

کنکور سراسری فقط براساس دروس نظام جدید، طرح می‌شود و پیش از زمان برگزاری کنکور 1401 ، تمامی داوطلبان بایستی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند تا از محل و حوزه امتحانی خود مطلع شوند.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه 

لازمه ورود به جلسه کنکورسراسری همراه داشتن کارت ورود به جلسه می باشد. چنانچه داوطلبان این کارت را همراه نداشته باشند از ورود آن ها ممانعت به عمل خواهد آمد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور یک هفته پیش از زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 منتشر می‌گردد. با توجه به اینکه آزمون سراسری در اوایل تیرماه می باشد، کارت ورود به جلسه نیز در اوایل تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌گردد.

 

تا کنون زمان انتشار کارت ورود به جلسه ۱۴۰۱ مشخص نشده است. به محض اعلام در این بخش بروزرسانی خواهد شد.

 

در بعضی موارد ممکن است اطلاعات درج شده بر روی کارت اشتباه باشد. ازین رو داوطلبان باید نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کنند. ویرایش اطلاعات از دو طریق اینترنتی یا از طریق باجه های رفع نقص آزمون سراسری امکان پذیر می باشد. برای مطالعه کامل این اطلاعات می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبانی که قصد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ خود را دارند کافی است در تاریخ‌های اعلام شده و پیش از زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ طبق مراحل زیر پیش بروند و کارت خود را دریافت کنند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنند.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 ” کلیک کنند.

3️⃣ اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد پیگیری ثبت نام را وارد کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

از آنجایی که هنوز زمان دریافت کارت ورود به جلسه مشخص نیست، لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون در سایت سازمان سنجش فعال نمی باشد، اما به محض فعال شدن، راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401، به این مطلب اضافه خواهد شد.

مدارک لازم برای حضور در زمان برگزاری کنکور سراسری 1401

کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار از مهمترین مدارکی که داوطلبان باید در زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 به همراه داشته باشند، کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار داوطلب می‌باشد که ناظران آزمون از آن جهت شناسایی داوطلبان استفاده می کنند. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، کارت ورود به جلسه نیز از الزامات است و داوطلبان موظف هستند یک برگه پرینت از این کارت را به همراه خود به جلسه آزمون ببرند.

همانطورکه بردن برخی مدارک و وسایل به جلسه کنکور سراسری الزامی است، بردن برخی دیگر طبق قوانین و ضوابط شرکت در جلسه کنکور سراسری ممنوع می‌باشد.

وسایل ممنوعه جلسه کنکور سراسری به موارد زیر اشاره کرد.

  • تلفن همراه و تبلت و پیجر
  • کتاب و جزوه
  • کیف و ساک دستی
  • ساعت هوشمند و دستبند هوشمند
  • ماشین حساب و قلم نوری

چنانچه داوطلبی برخلاف قوانین و ضوابط در زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ عمل کند و وسایل فوق را به همراه داشته باشد، به عنوان تقلب محسوب خواهد شد که باعث ممانعت از ادامه دادن پاسخگویی داوطلب به سوالات خواهد شد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

مشاوره زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱

داوطلبان کنکور سراسری سال گذشته از نظر روحی روانی فشار زیادی را متحمل شدند؛ پیشنهاد مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل به داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ این است که سعی کنند آمادگی خود را حفظ کنند و با توجه به وضعیت غیرقابل پیش بینی آماده تغییرات نیز باشند تا از این موضوع ضربه نخورند.

برای اطلاع از آخرین اخبار در زمینه زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ و اعلام نتایج و انتخاب رشته می توانید عضو کانال تلگرامی دانت کو شوید و یا در اینستاگرام ما را دنبال کنید. برای عضویت می توانید بر روی لینک های موجود در انتهای مقاله کلی کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور سراسری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 در چه تاریخی می باشد؟

تا کنون زمان آزمون اعلام نشده است اما معمولا در تیر ماه می باشد.

کارت ورود به جلسه چه تاریخی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه معمولا 3 الی 5 روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود.

آیا همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی می باشد؟

بله داوطلبان باید حتما کارت ورود به جلسه و کارت ملی را همراه داشته باشند

منبع: زمان برگزاری کنکور





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: