سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با پاسخنامه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

سوالات آزمون نمونه دولتی همراه با پاسخنامه کلیدی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، پس از یک بازه زمانی کوتاه از برگزاری این آزمون منتشر می گردد. از آنجایی که برگزاری آزمون نمونه دولتی به صورت استانی است، سوالات آزمون نمونه دولتی با پاسخنامه نیز از طریق سایت های آموزش و پرورش هر استان به صورت جداگانه منتشر می شود. دسته ای از دانش آموزان که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده اند، می توانند با دریافت سوال‌ها آزمون نمونه‌دولتی و پاسخنامه کلیدی آن، نمره تقریبی خود را تخمین بزنند. همینطور دیگر دانش آموزان نیز که قصد دارند در آزمون نمونه دولتی سال بعد شرکت کنند، می توانند با استفاده از این سوال‌ها و پاسخدهی به آن ها، از میزان آمادگی خود برای شرکت در آزمون سال بعد مطلع گردند. در صورتی که مایل به دریافت سوالات آزمون نمونه دولتی با پاسخنامه هستید، تا انتهای این مقاله از سایت دانتل همراه ما باشید.

منبع: سوالات نمونه دولتی

سوالات آزمون نمونه دولتی با پاسخنامه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مدارس نمونه دولتی برای ثبت نام داوطلبان در مقطع دهم، دارای آزمون ورودی هستند؛ به این ترتیب دانش آموزانی که مایل هستند از مقطع دهم در مدارس نمونه دولتی تحصیل کنند، باید در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده و رتبه و تراز علمی مناسبی را به دست آورند. 

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که مایل هستند در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سال آینده شرکت کنند، می توانند با دریافت و مطالعه سوالات آزمون نمونه دولتی با پاسخنامه از میزان آمادگی خود برای شرکت در آزمون مطلع شوند و سعی کنند با یک برنامه ریزی دقیق، ضمن بهبود نقاط قوت خود، نقاط ضعفشان را نیز تقویت نمایند. 

دیگر متقاضیان نیز که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده اند، می توانند چند روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، سوال‌ها آزمون‌نمونه دولتی با پاسخنامه را دریافت کنند و با بررسی سوال‌ها درست، غلط و نزده خود، اقدام به تخمین نمره تقریبی خود نمایند تا از نگرانی و استرس آن ها تا زمان اعلام نتایج کمتر گردد.

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با پاسخنامه 1401 – 1402

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، سوالات آزمون نمونه دولتی، چند روز پس از برگزاری این آزمون، از طریق سایت مدارس نمونه دولتی (سایت وزارت آموزش و پرورش هر استان) منتشر می گردد.

البته لازم است اشاره کنیم که طی این فرآیند، ممکن است برخی از استان ها اقدام به انتشار سوالات آزمون نمونه دولتی با پاسخنامه نکنند. با این حال در ادامه این مقاله از سایت دانتل، سعی کرده ایم سوال‌ها آزمون نمونه‌دولتی با پاسخنامه هر استان را جمع آوری کرده و لینک دانلود آن ها را در جدول زیر برایتان قرار دهیم.

برای اینکه بتوانید از سوالات آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود به همراه پاسخنامه آن ها مطلع گردید، لازم است بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

دانلود پاسخنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

توصیه می شود داوطلبانی که مایل هستند در آزمون نمونه‌دولتی سال بعد شرکت کنند، تمامی این سوال‌ها را بررسی کنند تا به این واسطه نمونه سوال‌ها بیشتری را حل کرده باشند.

 

 

مشاوره نمونه دولتی 

پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی ، والدین و دانش آموزان نگران نتایج این آزمون هستند و مایل هستند بدانند که آیا دانش آموز با توجه به عملکردی که در جلسه آزمون داشته است، موفق به کسب قبولی خواهد شد یا خیر.

در صورتی که مایل هستید قبل از اعلام نتایج، درصد دروس امتحانی خود را محاسبه کنید و سپس متناسب با آن ها شانس قبولی تان را تخمین بزنید، می توانید سوالات آزمون نمونه دولتی با پاسخنامه مرتبط با استان محل زندگی خود را دریافت کنید و سپس با استفاده از پاسخنامه کلیدی و سوال‌ها درست، غلط و نزده خود، درصد دروس خود را محاسبه نمایید و با مقایسه آن با رتبه های قبولی سال های گذشته از شانس قبولی تان مطلع گردید.

اگر در دسته دانش آموزانی قرار دارید که مایل هستید در آزمون نمونه دولتی سال بعد شرکت کنید، می توانید با استفاده سوالات آزمون نمونه دولتی با پاسخنامه آن ها ، ضمن آشنا شدن با سبک سوال‌ها ، سعی کنید در مدت زمان مشخص نیز به آن ها پاسخ دهید. نتیجه پاسخگویی به این سوال‌ها می تواند به شما کمک کند تا برنامه ریزی درستی برای شرکت در آزمون نمونه دولتی سال بعد داشته باشید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل می توانند در زمینه برنامه ریزی تحصیلی برای کسب آمادگی جهت شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی و همینطور تخمین شانس قبولی شما برای قبولی در مدارس نمونه دولتی به شما دانش آموزان عزیز کمک کنند. 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی‌با پاسخنامه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

سوالات آزمون نمونه دولتی با پاسخنامه از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

سوالات با پاسخنامه از طریق سایت آموزش و پرورش هر منطقه منتشر می شود.

چرا دانش آموزان باید سوال آزمون‌نمونه دولتی سال های گذشته را بررسی کنند؟

بررسی سوالات به دانش آموزان کمک می کند تا ضمن آشنایی با سبک سوالات، بتوانند متناسب با عملکردی که در پاسخدهی به آن ها داشته اند، جهت کسب آمادگی برای شرکت در جلسه آزمون نیز برنامه ریزی کنند.

سوالات آزمون نمونه‌دولتی همراه با پاسخنامه کلیدی چه زمانی منتشر می گردد؟

معمولا بر اساس رویه سال های گذشته سوالات همراه با پاسخنامه چند روز پس از برگزاری این آزمون منتشر می گردد.

منبع: سوالات نمونه دولتی





:: برچسب‌ها: سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با پاسخنامه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: