دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

لینک دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه ۱۴۰۱ را در ادامه این مقاله قرار داده ایم. پس از گذشت چند ساعت از برگزاری کنکور سراسری در زیرگروه آزمایشی انسانی، لینک دانلود دفترچه سوال عمومی و اختصاصی این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. داوطلبانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند با استفاده از سوال‌ها کنکور انسانی با پاسخنامه ، درصد دروس امتحانی خود را تخمین بزنند و همینطور دسته ای از داوطلبان که قصد شرکت در این آزمون را در سال های آینده دارند، می توانند اقدام به تحلیل و بررسی این سوال‌ها نمایند تا با نحوه طراحی سوالات کنکور انسانی آشنا شوند.

منبع: سوالات کنکور انسانی

سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه ۱۴۰۱

پس از اینکه کنکور سراسری در زیرگروه آزمایشی انسانی برگزار می شود، شرکت کنندگان در جلسه آزمون برای اطلاع از عملکردی که در جلسه آزمون دارند، باید منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری باشند که معمولا پس از گذشته یک ماه از برگزاری این آزمون می باشد.

اعلام نتایج بعد از یک ماه از برگزاری کنکور سراسری انسانی، برای بسیاری از شرکت کنندگان زمان طولانی می باشد و نگران نتایج هستند. این دسته از داوطلبان می توانند سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه را از طریق سایت سنجش دریافت کنند و آن ها را با سوالاتی که پاسخ داده اند، تطبیق دهند و اینگونه با در نظر گرفتن تعداد سوال های درست، غلط و نزده خود، درصد اکتسابی خود را در هر کدام از سرفصل های امتحانی کنکور انسانی محاسبه نمایند. پس از این متقاضیان می توانند با مقایسه درصد های اکتسابی خود با کارنامه آخرین نفرات قبولی در سال های گذشته، شانس قبولی خود را برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و آزاد تخمین بزنند.

 

 

برخی از داوطلبان که تمایل دارند در سال های آینده در کنکور شرکت کنند و در رشته های پرطرفدار کنکور انسانی شامل حقوق، روان شناسی، دبیری، حسابداری، مجموعه مدیریت ها و … در دانشگاه های دولتی ادامه تحصیل دهند؛ می توانند با دریافت سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه و مطالعه آن ها، ضمن آشنایی با سبک سوال‌ها، از میزان آمادگی خود نیز مطلع شوند و اقدام به برنامه ریزی مطالعاتی مناسب برای حفظ نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف خود نمایند. برای دانلود سوال‌ها دیگر گروه های آزمایشی بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

 

 

دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه 1401

شرکت کنندگانی که در کنکور انسانی شرکت می کنند، تمایل دارند در رشته های پرطرفدار این زیرگروه شامل حقوق، روانشناسی، مجموعه مدیریت ها و حسابداری در بهترین دانشگاه های کشور ادامه تحصیل دهند.

از همین رو پس از شرکت در جلسه آزمون انسانی، تمایل دارند که به سرعت از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند تا متوجه شوند آیا شانسی برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود دارند یا خیر.

اما از آنجایی که تا زمان مشخص شدن نتایج پس از برگزاری آزمون، معمولا یک بازه زمانی چهار تا شش هفته ای طول می کشد، متقاضیان می توانند با دریافت سوالات کنکور انسانی همراه با پاسخنامه ، درصد دروس خود را محاسبه کنند و سپس با استفاده از کارنامه آخرین نفرات قبولی در کنکور انسانی سال گذشته، شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

دانلود دفترچه سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۱
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)
سوالات داخل کشور سوالات خارج از کشور
دفترچه سوالات عمومی دفترچه سوالات عمومی
دفترچه سوالات اختصاصی دفترچه سوالات اختصاصی
دفترچه سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی دفترچه سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی
دفترچه سوالات عمومی ويژه علوم و معارف اسلامی دفترچه سوالات عمومی ويژه علوم و معارف اسلامی
دفترچه سوالات اختصاصی ويژه علوم و معارف اسلامی دفترچه سوالات اختصاصی ويژه علوم و معارف اسلامی

سوالات کنکور انسانی در قالب دو دفترچه عمومی و اختصاصی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دفترچه سوال عمومی شامل دروس ادبیات، عربی، دینی و زبان و دفترچه سوال اختصاصی شامل دروس ریاضی، اقتصاد، علوم اجتماعی، ادبیات تخصصی، عربی تخصصی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و منطق و روانشناسی است.

سوالات کنکور انسانی پس از گذشت چند ساعت از برگزاری این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org منتشر می شود. اما پاسخنامه آن معمولا چند روز پس از برگزاری این آزمون و مجدد از طریق سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در ادامه این مقاله، جدولی را آورده ایم که در بر دارنده لینک دانلود سوالات کنکور انسانی در داخل و خارج از کشور می باشند.

دانلود پاسخنامه کنکور انسانی ۱۴۰۱

معمولا مطابق رویه هر سال، پاسخنامه کنکور سراسری انسانی، چند روز پس از برگزاری این آزمون از طریق سایت سنجش منتشر می شود.

در پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری انسانی، گزینه های صحیح مشخص شده است که داوطلب برای محاسبه درصد دروس خود، باید آن ها را با پاسخ های درست خود مطابقت دهد و در نهایت با محاسبه تعداد سوالات درست، غلط و نزده اقدام به محاسبه درصد دروس خود نماید.

کلید سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۱
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)
پاسخنامه کنکور انسانی داخل کشور 
پاسخنامه کنکور انسانی خارج کشور 

اعتراض به سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۱

سازمان سنجش آموزش کشور، پس از اینکه سوالات کنکور سراسری انسانی را به همراه پاسخنامه آن ها منتشر می کند، لینک اعتراض به نتایج اولیه را نیز در سایت رسمی این سازمان با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” فعال می کند.

در صورتی که پس از بررسی سوالات کنکور سراسری انسانی و پاسخنامه آن ها، متوجه اشتباهی در سوالات و یا پاسخنامه کلیدی آن شدید؛ می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش اعتراض خود را ثبت کنید. در صورتی که دلیل اعتراض شما منطقی و درست باشد، به طوری که سوالی که به آن اشاره کرده اید، خارج از کتاب درسی طرح شده باشد و یا پاسخ آن گزینه اشتباهی اعلام شده باشد، یا سوال مربوطه حذف می شود و یا نمره آن برای هیچ یک از شرکت کنندگان محاسبه نمی شود.

 

بخوانید: نتایج کنکور

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1401

سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه فرصتی را در اختیار شرکت کنندگان در این آزمون قرار می دهد تا قبل از اعلام نتایج، بتوانند بررسی کنند که در کدام کد رشته محل های ارائه شده در این زیرگروه شانس قبولی دارند. برای اینکه بتوانید با مقایسه درصد دروسی که محاسبه کرده اید با کارنامه آخرین نفرات قبولی، به نتایج درستی برسید، لازم است از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرید تا شانس قبولی شما را با کمترین درصد خطا تخمین بزنند.

از سویی دیگر اگر می خواهید در سال های آینده در کنکور سراسری شرکت کنید، می توانید با دریافت سوالات کنکور انسانی و پاسخدهی به آن ها، متناسب با عملکرد خود برنامه ریزی تحصیلی نمایید. ضمن اینکه بررسی این سوال‌ها ، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا سبک سوال‌ها و نحوه طراحی آن ها در کنکور انسانی آشنا شوید.

چنانچه مایل هستید با بررسی سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه اقدام به تحلیل شانس قبولی خود نمایید، می توانید برای رسیدن به نتایج دقیق از مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی دریافت کنید و اینکار به تجربه و تخصص آن ها بسپارید.

 

بخوانید: راهنما تخصصی انتخاب رشته کنکور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سوالات کنکور انسانی همراه با پاسخنامه از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

سوال‌ها با پاسخنامه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” منتشر می گردد.

برای دریافت سوال‌ها کنکور به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای دریافت سوال‌ها به اطلاعات خاصی نیاز نیست و شما می توانید آن ها را رایگان از طریق این مقاله از سایت دانتل دریافت کنید.

سوالات همراه با پاسخنامه چه زمانی منتشر می شود؟

سوالات معمولا چند ساعت پس از برگزاری آزمون و پاسخنامه آن معمولا چند روز پس از برگزاری آزمون منتشر می گردد.

منبع: سوالات کنکور انسانی





:: برچسب‌ها: دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: