دانلود سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

لینک دانلود سوالات کنکور تجربی همراه با پاسخنامه ۱۴۰۱ را در ادامه این مقاله قرار داده ایم. با برگزاری یک آزمون یکپارچه برای داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم، سازمان سنجش آموزش کشور پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده برای برگزاری آزمون سراسری، اقدام به انتشار دفترچه سوال‌ها عمومی و اختصاصی کنکور تجربی می نماید. اگر در این زیرگروه در کنکور سراسری شرکت کرده اید، می توانید از سوالات تجربی با جواب 1401 پیش از اعلام نتایج، برای محاسبه درصد دروس خود استفاده کنید و اگر قرار است در سال های آینده در کنکور تجربی شرکت کنید، توصیه می کنیم برای اینکه با نحوه طراحی سوالات هر کدام از سرفصل های امتحانی آشنا شوید، حتما اقدام به دریافت این سوالات نمایید. 

منبع: سوالات کنکور تجربی

سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه ۱۴۰۱

پس از برگزاری کنکور تجربی، تقریبا اعلام نتایج اولیه یک ماه زمان می برد. طی این فاصله حاضرین در جلسه آزمون می توانند اقدام به بررسی سوالات کنکور تجربی و پاسخنامه آن ها نمایند.  متقاضیان می توانند با استفاده از این سوالات و تطابق پاسخنامه آن با پاسخ هایی که خود داده اند، درصد هر کدام از سرفصل های امتحانی تجربی را به دست آوردند. 

پس از اینکه داوطلبان کنکور تجربی توانستند با مشخص کردن تعداد سوالات درست، غلط و نزده در هر درس، به درصد های درستی برسند؛ حالا کافی است آن ها را با کارنامه واقعی آخرین نفرات قبول شده در رشته های پزشکی و پیراپزشکی سال های گذشته، مطابقت دهند تا متوجه شوند تا چه اندازه برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود، شانس قبولی دارند. 

 

 

در صورتی که شما از داوطلبان کنکور تجربی در سال های آینده هستید نیز فراموش نکنید به دلیل جامعه آماری بالای شرکت کنندگان تجربی، رسیدن به رشته های پزشکی کار آسانی نخواهد بود؛ بنابراین لازم است برای آشنایی با سوالات هر کدام از سرفصل های امتحانی و همینطور حل آن ها به عنوان نمونه سوال‌های پرتکرار، اقدام به دریافت سوالات تجربی همراه با پاسخنامه 1401 نمایید. برای دانلود سوال‌ها دیگر گروه های آزمایشی بر روی عبارت زیر کلیک کنید

 

 

دانلود سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه 1401

شرکت کنندگان در جلسه کنکور تجربی به دلیل استرس و نگرانی که از نتیجه دارند، مایل هستند بلافاصله پس از اتمام برگزاری آزمون درصد دروس خود را محاسبه کنند تا متوجه شوند آیا بر اساس آن ها می توانند در رشته های پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند.

برگزاری آزمون سراسری بر عهده سازمان سنجش است که یک ساعت پس از به پایان رسیدن مهلت در نظر گرفته شده برای برگزاری این آزمون، اقدام به منتشر کردن دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری تجربی می نماید. پاسخنامه آن نیز چند روز بعد از طریق سایت سنجش قابل دریافت است. 

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)
سوالات داخل کشور سوالات خارج از کشور
سوالات عمومی سوالات عمومی
سوالات اختصاصی سوالات اختصاصی
سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی

اگر از دسته شرکت کنندگان در جلسه کنکور تجربی نیستید و مایل به شرکت در این آزمون در سال های آینده می باشید، فراموش نکنید که رقابت برای رسیدن به هر کدام از کد رشته محل های ارائه شده در این زیرگروه به خصوص رشته های گروه پزشکی بسیار بالا می باشد. بنابراین شما باید آمادگی کافی برای شرکت در جلسه آزمون تجربی را داشته باشید. توصیه می کنیم حتما اقدام به دریافت سوالات کنکور تجربی و پاسخنامه آن نمایید تا بتوانید سبک و نحوه طراحی سوالات را تحلیل کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

سوالات کنکور سراسری تجربی در قالب دو دفترچه اختصاصی و عمومی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. دفترچه عمومی این آزمون شامل دروس ادبيات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان خارجی و دفترچه اختصاصی آن شامل سوالات زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی می باشد که هر کدام دارای ضرایب متفاوتی است. 

لینک دانلود پاسخنامه کنکور تجربی 1401

ملاک و معیار تعیین تعداد سوالات درست، تعداد سوالات غلط و نزده شما در کنکور سراسری تجربی، پاسخنامه ای است که سایت سنجش چند روز پس از برگزاری این آزمون منتشر می کند. در واقع زمانی به درصد دروس واقعی خود خواهید رسید که این پاسخنامه را مبنای خود قرار دهید. در ادامه لینک دانلود پاسخنامه کنکور سراسری تجربی در داخل و خارج از کشور را برایتان قرار داده ایم:

کلید سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)
پاسخنامه سوالات کنکور تجربی 1401
پاسخنامه کنکور تجربی 1401 داخل کشور 
پاسخنامه کنکور تجربی 1401 خارج کشور 

اعتراض به سوالات کنکور تجربی 1401

پس از اینکه سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه منتشر می شود، داوطلبان و شرکت کنندگان در جلسه آزمون می توانند در صورتی که به سوال و یا پاسخی از سوال‌ها اعتراض دارند، از طریق سایت سنجش اعتراض خود را ثبت کنند.

بنابراین لازم است سوالات کنکور تجربی و پاسخنامه آن ها را بررسی نمایید و در صورتی که متوجه شدید سوالی از هر کدام از سرفصل های عمومی و اختصاصی اشتباه است و یا در حیطه کتاب درسی نیست و یا دارای پاسخ اشتباهی است، فرصتی برای ثبت درخواست اعتراض دارید.

برای اینکار باید به سایت سنجش با نشانی اینترنتی “sanjesh.org” مراجعه کنید و از طریق سیستم پاسخگویی تعبیه شده در این سایت، اقدام به ثبت درخواست اعتراض نمایید. درخواست اعتراض داوطلبان تجربی به سوال‌ها و پاسخنامه این آزمون، به کمیته های تخصصی ارسال می شود تا صورت سوال و پاسخی که برای آن اعلام شده است، مجدد مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد. 

بنابراین لازم است در زمان ثبت درخواست خود، توضیحات کافی ارائه دهید و دلایل و مستندات خود را برای اثبات ادعای خود در سایت وارد نمایید تا درخواست شما در این کمیته های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

بخوانید: نتایج کنکور

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1401

زمانی که سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه را بررسی کرده و آن را با پاسخ های خود مطابقت می دهید، لازم است برای محاسبه درصد دروس خود حتما از فرمول مشخصی استفاده کنید؛ به طوری که در هر سرفصل امتحانی باید ضرابب دروس در نظر گرفته شود، ضمن اینکه سوالات غلط دارای امتیاز منفی هستند.

بنابراین برای اینکه به نتایج دقیقی از تخمین رتبه برسید، لازم است درصد دروس خود را به درستی محاسبه کنید تا بتوانید با مقایسه آن با درصد دروس آخرین نفرات پذیرفته شده در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان، متوجه شوید تا چه اندازه شانس پذیرش دارید.

 

 

از سویی دیگر صرفا اکتفا به آخرین رتبه های قبولی در سال های گذشته نتایج دقیقی را در پی نخواهد داشت و دلیل این موضوع این است که هر ساله تعداد شرکت کنندگان، عملکرد داوطلبان در جلسه آزمون، ظرفیت دانشگاه ها و … کمی متفاوت با گذشته است و لازم است در مبحث تخمین رتبه لحاظ شود.

شما عزیزان می توانید برای محاسبه درصد دروس خود و همینطور تخمین دقیق شانس قبولی تان از مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره دانتل راهنمایی بگیرید. مشاوران تحصیلی دانتل دارای چندین سال سابقه در زمینه انتخاب رشته تجربی هستند و می توانند به شما کمک کنند تا با بررسی سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی و مقایسه آن با پاسخ های خود، به نتایج دقیقی از شانس قبولی تان برسید. برای ارتباط با کارشناسان می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنید.

 

بخوانید: راهنما تخصصی انتخاب رشته کنکور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دانلود سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

آیا سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه 1401 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود؟

بله، سوالات با پاسخنامه از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org منتشر می گردد.

چه زمانی سوالات کنکور تجربی 1401 منتشر خواهد شد؟

معمولا سوالات در روز برگزاری آزمون و یک ساعت پس از به پایان رسیدن جلسه آزمون منتشر می گردد.

برای دریافت سوال‌ها کنکور به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای دریافت سوال‌ها به اطلاعات خاصی نیاز نیست و شما می توانید آن ها را رایگان از طریق این مقاله از سایت دانتل دریافت کنید.

منبع: سوالات کنکور تجربی





:: برچسب‌ها: دانلود سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: