دانلود سوالات کنکور زبان با پاسخنامه ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

لینک دانلود سوالات کنکور زبان خارجه با پاسخنامه ۱۴۰۱ را در ادامه مطلب قرار داده ایم.سوالات کنکور زبان خارجه با پاسخنامه می تواند به داوطلبان کمک کند تا پس از برگزاری کنکور سراسری، به کمک آن، ضمن محاسبه درصد دروس امتحانی، شانس قبولی خود را تخمین بزنند. چند ساعت پس از برگزاری کنکور سراسری زبان، سوال‌ها این آزمون از طریق پایگاه رسمی این سایت به نشانی اینترنتی “sanjesh.org ” منتشر می شود. شرکت کنندگان در جلسه آزمون می توانند از سوالات کنکور زبان خارجه با پاسخنامه برای محاسبه درصد دروس خود و دیگر داوطلبان نیز می توانند با بررسی و تحلیل آن ها با سبک و نحوه طراحی سوالات این آزمون مطلع شوند. در ادامه لینک دانلود سوالات کنکور زبان خارجه با پاسخنامه را قرار داده ایم.

منبع: سوالات کنکور زبان

سوالات کنکور زبان خارجه با پاسخنامه ۱۴۰۱

پس از برگزاری کنکور سراسری زبان خارجه در موعد مقرر، داوطلبانی که در جلسه این آزمون حضور داشته اند، بی صبرانه منتظر نتایج هستند. اما اعلام نتایج پس از برگزاری کنکور سراسری حداقل یک ماه به طول می انجامد، از همین رو شرکت کنندگان می توانند از سوالات کنکور زبان خارجه با پاسخنامه استفاده کنند و به کمک آن شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

برای اینکار لازم است شرکت کنندگان در جلسه کنکور زبان خارجه، پاسخ هایی که در پاسخنامه کنکور سراسری وارد کرده اند را با تعداد سوالات درست، تعداد سوالات غلط و نزده خود تطابق دهند و به کمک فرمول محاسبه درصد دروس کنکور، درصد های خود را برای هر کدام از سرفصل های امتحانی محاسبه کنند. مقایسه این درصد ها با کارنامه آخرین نفرات قبولی در زیرگروه آزمایشی زبان، سبب می شود که متقاضیان یک دید کلی از قبولی های خود را به دست آوردند.

از سویی دیگر عده ای دیگر از داوطلبان نیز می خواهند با دریافت و مطالعه سوالات کنکور زبان خارجه با پاسخنامه، با سبک سوالات آشنا شوند و از آن ها به عنوان نمونه سوال برای کسب موفقیت در کنکور سراسری استفاده کنند که به نوبه خود بسیار تاثیر گذار است.

دانلود سوالات کنکور زبان با پاسخنامه ۱۴۰۱

در کنکور سراسری زبان خارجه، اصلی ترین رقابت شرکت کنندگان برای رسیدن به رشته مترجمی زبان انگلیسی است. افرادی که در جلسه آزمون حضور داشته اند می توانند در همان روز برگزاری آزمون، دفترچه سوالات و چند روز پس از برگزاری آزمون نیز پاسخنامه آن را دریافت کنند. 

فراموش نکنید برای رسیدن به رشته مترجمی زبان انگلیسی در بهترین دانشگاه های سراسری کشور، لازم است حتما با سوالات کنکور سراسری زبان خارجه آشنا شوید و با تحلیل وضعیت خود در پاسخگویی به آن ها، اقدام به برنامه ریزی مطالعاتی مناسبی نمایید تا بتوانید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهید.

دانلود دفترچه سوالات کنکور زبان ۱۴۰۱
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)
سوالات کنکور زبان – داخل کشور سوالات کنکور زبان – خارج از کشور
سوالات عمومی کنکور زبان سوالات عمومی کنکور زبان
سوالات اختصاصی کنکور زبان سوالات اختصاصی کنکور زبان
دفترچه سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی دفترچه سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی
دفترچه سوالات اختصاصی سایر زبان ها

سوالات کنکور سراسری زبان خارجه در قالب دو دفترچه سوالات عمومی و سوالات اختصاصی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دفترچه سوالات عمومی کنکور زبان خارجه همانند دیگر زیر گروه های آزمایشی شامل سوالات دروس ادبیات، عربی، دینی و زبان و دفترچه سوالات اختصاصی نیز شامل سوالات تخصصی زبان است. 

در ادامه جدولی را آورده ایم که در بر دارنده سوالات کنکور سراسری زبان خارجه در کشور داخل کشور و خارج از کشور می باشد.

دانلود پاسخنامه کنکور زبان خارجه 1401 

در پاسخنامه کلیدی کنکور زبان خارجه پاسخ صحیح هر کدام از سوال ها مشخص شده است، بنابراین لازم است از آن استفاده کنید و پاسخ های خودتان را با گزینه های صحیح این پاسخنامه مطابقت دهید.  در ادامه لینک دانلود پاسخنامه کنکور زبان خارجه در داخل و خارج از کشور را قرار داده ایم.

کلید سوالات کنکور زبان ۱۴۰۱
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)
پاسخنامه کنکور زبان داخل کشور 
پاسخنامه کنکور زبان خارج کشور 

اعتراض به سوالات کنکور سراسری زبان 1401

پس از بررسی سوالات کنکور سراسری زبان و همینطور پاسخنامه آن ها، در صورتی که متوجه شدید، یک یا چند سوال از خارج از کتاب و منابع معرفی شده برای آزمون طرح شده است و یا پاسخ برخی از سوالات اشتباه اعلام شده است، می توانید از طریق لینک فعال در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اعتراض خود را با توضیحات کامل و اشاره به سوال مورد نظر ثبت نمایید.

در صورتی که با استفاده از دلایل منطقی و درست اقدام به ثبت درخواست اعتراض به سوالات کنکور سراسری زبان خارجه همراه با پاسخنامه آن کرده باشید و سوال و پاسخی که به آن اشاره کرده باشید، واقعا غلط باشد، سازمان سنجش آن سوال را از دفترچه سوالات حذف خواهد کرد و اینگونه نمره آن برای تمامی شرکت کنندگان بی اثر در نظر گرفته خواهد شد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

دریافت و مطالعه سوالات کنکور سراسری زبان خارجه در واقع ضمن اینکه فرصتی را برای متقاضیان این آزمون در سال های آینده فراهم می کند تا بتوانند با سبک سوالات و نحوه طراحی آن ها آشنا شوند و خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده کنند؛ برای شرکت کنندکان در این آزمون نیز راهنمای مناسبی برای مطلع شدن از محدوده قبولی شان می باشد.

متقاضیان می توانند با دریافت سوالات کنکور سراسری زبان خارجه به همراه پاسخنامه، اقدام به تحلیل عملکرد خود در جلسه آزمون نمایند. به طوری که پاسخ های خود را با پاسخ نامه کلیدی تطابق دهند و سپس با در نظر گرفتن تعداد سوالات درست، تعداد سوالات غلط و نزده خود، اقدام به محاسبه درصد دروس خود نمایند.

پس از مقایسه این درصد دروس ها با درصد دروس آخرین نفرات پذیرفته شده در سال های گذشته، به متقاضیان دید خوبی خواهد دارد که رتبه و تراز احتمالی آن ها چیست و متناسب با آن در چه کد رشته محل هایی شانس قبولی دارند.

فراموش نکنید آخرین رتبه های قبولی در سال های گذشته مبنای خوبی برای تخمین شانس قبولی هستند اما در صورتی که جامعه آماری شرکت کنندگان در سال جاری، تغییر ظرفیت رشته ها و … نیز در آن ها لحاظ شود. بنابراین صرفا به آن ها اکتفا نکنید و برای یک تخمین درست، از افراد آگاه در این زمینه نیز راهنمایی دریافت کنید. کارشناسان تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل دارای چندین سال سابقه در این زمینه هستند که می توانید برای دریافت راهنمایی از آن ها از خدمات مشاوره مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده نمایید.

 

بخوانید: راهنما تخصصی انتخاب رشته کنکور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دانلود سوالات کنکور زبان با پاسخنامه ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

برای دریافت سوال‌ها کنکور به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای دانلود سوالات کنکور زبان با پاسخنامه ۱۴۰۱ به اطلاعات خاصی نیاز نیست و شما می توانید آن ها را رایگان از طریق این مقاله از سایت دانتل دریافت کنید.

آیا دانلود سوالات کنکور با پاسخنامه رایگان است؟

بله، ضمن اینکه دانلود سوالات کنکور از سایت سنجش رایگان می باشد، شما می توانید این سوالات را همراه با جواب از طریق لینک های قرار داده شده در این مقاله از سایت دانتل نیز دریافت کنید.

آیا سوالات کنکور زبان خارجه به طور همزمان با پاسخنامه آن ها منتشر می شود؟ 

خیر، سوالات کنکور سراسری زودتر از پاسخنامه آن ها و در روز برگزاری این آزمون منتشر می شود و پاسخنامه آن چند روز بعد در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

منبع: سوالات کنکور زبان





:: برچسب‌ها: دانلود سوالات کنکور زبان با پاسخنامه ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: