زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا در مرداد ماه می باشد. دانش آموزانی که در زمان های مقرر از سوی مرکز ملی پرورش استعداد درخشان در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام کرده اند و در تاریخ برگزاری این آزمون در حلسه حضور داشته اند، می‌توانند پس از یک بازه زمانی تقریبا طولانی 4 تا 6 هفته نتیجه خود را دریافت کنند. نتایج آزمون به صورت اینترنتی قابل دریافت می‌باشد و داوطلبان با دریافت این نتیجه از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود آگاه شوند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون اعلام جواب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 پرداخته ایم.

منبع: نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مرکز ملی پرورش استعداد درخشان هرسال برای شکوفایی هرچه بیشتر استعداد دانش آموزان بااستعداد اقدام به برگزاری آزمون تیزهوشان می‌نماید که یکی از این آزمونها در مقطع ششم و برای ورود به مقطع هفتم برگزار می‌شود. تمامی دانش آموزانی که مایل به ورود به مدارس تیزهوشان هستند بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی این مرکز ثبت نام اینترنتی خود را در سایت مربوطه تکمیل کنند و در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا پس از گذشت یک ماه تا یک ماه و نیم از زمان برگزاری آزمون از سوی سمپاد اعلام می‌شود. تمامی شرکت کنندگان می‌توانند نسبت به دریافت نتیجه آزمون خود اقدام کنند. چنانچه داوطلبی در این آزمون پذیرفته شود می‌تواند برای ادامه مراحل ثبت نام حضوری و ارائه مدارکش به مدرسه تیزهوشان محل قبولی، اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از سوی مرکز ملی پرورش استعداد درخشان اطلاع‌رسانی خواهد شد. در تاریخ های اعلام شده از سوی سمپاد، تمامی شرکت کنندگان موظف هستند به سایت مربوطه یعنی ”  hoosh.medue.ir ” مراجعه کنند و از طریق این سایت نسبت به دریافت نتیجه خود اقدام کنند.

تاکنون نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از سوی سایت مربوطه منتشر نگردیده است اما مشاوران دانتل به محض فعال شدن لینک دریافت نتیجه این مطلب را نیز بروزرسانی خواهند کرد.

نحوه دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که طی تاریخ‌های مشخص شده در جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حضور داشته اند، پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشانششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانند نسبت به دریافت نتیجه خود از سایت مربوطه اقدام کنند، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: تمامی شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲  بایستی برای دریافت نتیجه این آزمون در ابتدا به سایت مربوط به امور تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی اینترنتی ” hoosh.medu.ir ” مراجعه نمایند.
  • مرحله دوم: در صفحه ایجاد شده بایستی در کادرهای مربوطه ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد نمایند.
  • مرحله سوم: هر داوطلب با وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام خود به ” پرتال دانش آموزی ” خود دسترسی پیدا می‌کند که بایستی ” نقش ” و ” نام سازمان ” که همان نام مدرسه است را مشخص نمایند.
  • مرحله چهارم: در این مرحله چنانچه در تاریخ اعلام نتیجه قرار داشته باشیم، اطلاعات هویتی دانش آموز نمایش داده می‌شود و همینطور لینک مربوط به دریافت کارنامه نیز در بالای صفحه سمت راست فعال می‌شود که داوطلبان بایستی بر روی آن کلیک کنند و نتایج تیرهوشان ششم به هفتم خود را رویت کنند. برای دریافت کارنامه تیزهوشان کلیک کنید.

اعتراض به نتایج آزمون

سازمان استعداد های درخشان پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کارنامه آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند را منتشر می کند. در این کارنامه تعداد سوالات صحیح زده شده و تعداد سوالات غلط و تعدادی سوالاتی که سفید گذاشته شده و پاسخی به آن نداده اند را منتشر می کند و داوطلبان پذیرفته شده با مراجعه سایت همگام یا سایت تیزهوشان می توانند آن را مشاهده کنند.

داوطلبان پس از دریافت کارنامه فرصت چند روزه ای را خواهد داشت تا در صورت داشتن اعتراض به نتایج تیزهوشان اعتراض خود را ثبت کنند. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت اعتراض پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: نتایج تیزهوشان ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: