رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
نوشته شده توسط : دانتل

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

سازمان سنجش آموزش کشور در زمانهای تعیین شده، دفترچه های انتخاب رشته را در زیرگروه های مختلف در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام و شرکت کرده اند و مایل به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری هستند می‌توانند با دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 و استخراج کدرشته محل های مورد نظر، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

پس از اتمام زمان انتخاب رشته، نتایج نهایی اعلام می‌شود، ممکن است ظرفیت برخی رشته ها در برخی دانشگاه های سراسری به دلیل انصراف داوطلبان قبول شده و یا نداشتن تمایل به تحصیل در رشته محل قبولی خود یا دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند، تکمیل نشده باشد که سازمان سنجش، با انتشار این کدرشته محل ها، ضمن ایجاد فرصت مجدد برای داوطلبانی که از مرحله اول انتخاب رشته ناکام ماندند، این صندلی‌های خالی را نیز تکمیل می‌کند. برای اطلاع از رتبه و کارنامه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۹ کلیک کنید

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

نکته ای که باید بدان توجه شود این است که تکمیل ظرفیت کنکور 99، در صورت موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو، برگزار می‌شود. از سال 97 به بعد طبق مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، مرحله تکمیل ظرفیت در کنکور سراسری برای رشته های با آزمون برگزار نشده است. اما لازم به ذکر است دانشگاه فرهنگیان طی این سال‌ها خود نسبت به برگزاری تکمیل ظرفیت اقدام کرد.

داوطلبان برای اطلاع از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان می‌توانند به مطلب ” تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ”  که پیش تر از سایت دانتل منتشر شده است، مراجعه کنند.

بخوانید: تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور سراسری 99

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 

پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته، کدرشته محل هایی که ظرفیت آن‌ها در دانشگاه های مختلف تکمیل نشده است مشخص می‌شود و اگر شورای سنجش و پذیرش دانشجو موافقت کند برای مرحله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری، در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

بنابراین طبق توضیحات بالا احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت رشته های باآزمون کنکور سراسری کم است اما در صورت برگزاری لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99، بعد از انتشار دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای تمامی زیرگروه ها، مشخص خواهد شد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

دانلود دفترچه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر دفترچه ثبت نام منتشر نشده است اما به محض دریافت این دفترچه، این مطلب بروزرسانی شده و دفترچه تکمیل ظرفیت بر روی سایت دانتل قرار داده می‌شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99




:: برچسب‌ها: رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: