دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
نوشته شده توسط : دانتل

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

فرآیند تکمیل ظرفیت بدین صورت است که هرسال پس از اتمام مرحله انتخاب رشته، در برخی دانشگاه ها ظرفیت برخی رشته ها تکمیل نمی‌شود و کدرشته محل های آنها در قالب یک دفترچه با عنوان دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99، در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. 

به توجه به اینکه ظرفیت رشته ها در مرحله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99، محدود است داوطلبان باید از زمان ثبت نام آن مطلع باشند به همین منظور می‌توانند به مطلب ” ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 ” که پیش تر از سایت دانتل منتشر شده است، مراجعه کنند.

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

در سال‌هایی که برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری پا برجا بود، داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی در زمانهای تعیین شده از سوی سازمان سنجش، پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری، اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می‌کردند.

از سال 97 طبق مصوبه سنجش و پذیرش دانشجو، بدین صورت مقرر شده است که مرحله تکمیل ظرفیت در کنکور سراسری برای رشته های با آزمون حذف شود. به دنبال این مصوبه شاهد لغو برگزاری تکمیل ظرفیت برای دانشگاه های سراسری در سالهای 97 و 98 بودیم و تنها تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید. برای مطالعه مقاله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 کلیک کنید.

با این وجود سازمان سنجش در مورد سال 99 هیچ اطلاعیه ای در مورد برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت اعلام نکرده است. به محض اعلام سازمان سنجش این مقاله بروز رسانی خواهد شد. برای مشاهده مقاله کارنامه سبز کنکور 99 کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور سراسری 99

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

در مورد دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99، با توجه به اینکه در سال 97 و 98 فرآیند تکمیل ظرفیت برگزار نشد، اینطور باید بگوییم که احتمال انتشار آن کم است اما تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اگر طبق روال سالهای گذشته باشد، برگزار می‌شود.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته، از سوی سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

این دفترچه شامل کدرشته محل هایی است که ظرفیتشان تکمیل نشده است و یا جزو ظرفیت جدید دانشگاه ها است و داوطلبان واجد شرایط برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه در تکمیل ظرفیت و پرتاب تیر آخر، باید به دقت دفترچه تکمیل ظرفیت 99 را مطالعه کنند و کدرشته محل های مورد نظر خود را استخراج و اولویت بندی کنند.

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است و به محض انتشار این مطلب نیز بروزرسانی شده و لینک دانلود آن قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید: رتبه و کارنامه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۹

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۹

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99




:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: