لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

لیست کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ را در ادامه ارائه کرده ایم. از جمله دانشگاه هایی که در رشته های تحصیلی خود دانشجوی بدون کنکور پذیرش می کند، دانشگاه پیام نور است. رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور بر خلاف دانشگاه آزاد فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود یعنی هیچ یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه برگزار نمی شوند اما تنوع رشته های مقطع کارشناسی پیوسته به اندازه ای هست که شما اختیار انتخاب بهترین رشته را داشته باشید. 

منبع: رشته های بدون کنکور پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام‌ نور ۱۴۰۱

داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا می‌خواهند راحت تر در دانشگاه پذیرش شوند می‌توانند در دانشگاه ها بدون کنکور ثبت نام کنند. دانشگاه پیام نور یکی از گزینه های پیش روی داوطلبان برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام‌ نور ۱۴۰۱ شرکت کنند زیرا این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده و مدرک فارغ التحصیلی معتبری ارائه میدهد از طرفی با توجه به شیوه آموزش کتاب محوری که در این دانشگاه برقرار است، برای شاغلین و یا دانشجویانی که فرصت کافی برای حضور در کلاس های درس ندارند، شرایط تحصیل آسان تری وجود دارد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

هیچ یک از رشته‌های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و رشته‌های پیراپزشکی در دانشگاه پیام نور چه به صورت بدون کنکور و چه به صورت با کنکور ارائه نمی شوند.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شوند یعنی شما با ثبت نام و پذیرش در یکی از رشته های این دانشگاه به مدت چهار سال به صورت پیوسته تحصیل خواهید کرد و در نهایت مدرک لیسانس خود را دریافت می کنید.

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام‌ نور ۱۴۰۱

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 به صورت کامل در داخل دفترچه راهنما قید می شود و زمان انتشار دفترچه نیز در اولین روز ثبت نام است. در حال حاضر دفترچه ثبت نام منتشر نشده است و به محض انتشار لینک دانلود آن را در این مطلب قرار خواهیم داد. اما معمولا رشته های ارائه شده در هر سال یکسان بوده و شامل موارد زیر هستند:

رشته نظری

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

رشته های علوم تجربی

زمین شناسی شیمی محض زیست شناسی گیاهی علوم دامی
مهندسی محیط زیست اقتصاد کشاورزی آموزش کشاورزی پایدار زیست شناسی سلولی و مولکولی
میکروبیولوژی علوم و مهندسی شیلات  شیمی کاربردی مهندسی صنایع غذایی

رشته های علوم ریاضی و فنی

مهندسی برق مهندسی کامپیوتر مهندسی راه آهن مهندسی معماری
مهندسی مکانیک مهندسی عمران مهندسی شهرسازی مهندسی پلیمر
مهندسی شیمی مهندسی نقشه برداری مهندسی صنایع مهندسی پزشکی
مهندسی هوا فضا مهندسی مواد و متالورژی مهندسی آب مهندسی نفت
ریاضیات و کاربردها آمار فیزیک علوم کامپیوتر

رشته های علوم انسانی

حقوق حسابداری جامعه شناسی علوم تربیتی
اقتصاد مشاوره علوم قرآن و حدیث جغرافیا
علوم سیاسی روزنامه نگاری روانشناسی روابط عمومی
زبان و ادبیات عربی زبان و ادبیات فارسی فقه و مبانی حقوق اسلامی فلسفه و کلام اسلام
مدیریت بازرگانی مدیریت صنعتی مدیریت دولتی مدیریت امور بانکی
گردشگری تاریخ تمدن ملل اسلامی مددکاری اجتماعی علوم ورزشی

رشته های هنر 

ارتباط تصویری نقاشی عکاسی کتابت و نگارگری
صنایع دستی فرش طراحی صنعتی طراحی پارچه
هنر اسلامی هنر صناعی مرمت بناهای تاریخی

رشته های زبان خارجی

مترجمی زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی زبان و ادبیات انگلیسی

دفترچه ثبت نام رشته های دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور به صورت همزمان و مشترک با سایر دانشگاه های سراسری انجام می گیرد. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارائه شده در همان دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد که در بخش پایانی آن لیست رشته های ارائه شده با آزمون و بدون آزمون موجود می باشد.

داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور این دفترچه را دانلود کرده و آن را به صورت کامل مطالعه کنید. پس از مطالعه کامل کدرشته محل های انتخابی خود را استخراج کرده و در فرم ثبت نام وارد کنید. داوطلبان گرامی برای مطالعه و دریافت دفترچه راهنما ثبت نام بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور دو بار در سال فراهم است. فرصت اول مربوط به ورودی مهر ماه و فرصت دوم مربوط به ورودی بهمن ماه است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور مهر ماه احتمالا از مرداد ماه آغاز شود و ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه نیز اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام اعلام نشده است و شما می‌توانید از طریق تماس با مشاوران ما ، پیگیر اخبار ثبت نام باشید. برای مشاهده مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

مشاوره ثبت نام بدون کنکور1401

علاقه مندان به پذیرش بدون کنکور در دانشگاه پیام‌نور مجازند که در زمان ثبت نام رشته‌ی مورد علاقه خود را از تمام گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان انتخاب نمایند و در واقع شرط تجانس رشته‌ی فارغ التحصیلی با رشته‌ی انتخابی وجود ندارد. پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی است و داوطلبانی که معدل و سوابق تحصیلی بهتری داشته باشند، در اولویت پذیرش خواهند بود. شما داوطلبان عزیز پس از مطالعه این مطلب در صورت داشتن سوالات بیشتر ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

سوالات متداول

رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 را از کجا بیابیم؟

لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در داخل دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته قرار داده می شود. با مطالعه این مقاله می توانید لیست این رشته ها را مشاهده کنید.

دفترچه ثبت نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

زمان انتشار دفترچه ثبت نامبرای ورودی مهر در مرداد ماه و ورودی بهمن در دی ماه می باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به چه صورت انجام می گیرد؟

ثبت نام بدون آزمون به صورت همزمان با سایر دانشگاه‌های سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میگیرد.

منبع: رشته های بدون کنکور پیام نور





:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: