ثبت نام در آزمون MSRT 1401
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون MSRT هر ساله در چندین دوره انجام می گیرد و داوطلبان می توانند در این آزمون شرکت کنند. داوطلبان برای نام نویسی آزمون به سایت سجاد به آدرس portal.saorg.ir در مهلت تعیین شده مراجعه کنند. یکی از موارد این آزمون محدود بودن تعداد شرکت کننده در هر آزمون می باشد و داوطلبان باید در ساعات اولیه آزمون نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری و نحوه ثبت نام آزمون MSRT سال ۱۴۰۱ می‌پردازیم.

منبع: ثبت نام MSRT 1401

ثبت نام آزمون MSRT 1401

تمامی داوطلبان تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی نیاز به یک مدرک زبان انگلیسی دارند. دانشجویان مقطع دکتری که به دنبال دریافت یک مدرک زبان انگلیسی هستند، می‌توانند در آزمون MSRT که سطح علمی مناسبی قرار دارد و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران است، شرکت کنند اما باید توجه داشته باشند که مدرک این آزمون فقط در دانشگاه های داخل کشور مورد تایید است. در جدول زیر آخرین زمان ثبت نام آزمون MSRT را قرار داده ایم.

زمان ثبت نام آزمون MSRT 1401

 آزمون تعیین سطح MSRT به تعداد 10 بار در یک سال توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود که داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود در هرکدام که بخواهند شرکت کنند. در ادامه تقویم زمان ثبت نام آزمون زبان MSRT را ارایه کرده ایم. داوطلبان باید توجه داشته باشند به دلیل اینکه هر حوزه دارای ظرفیت محدود و مشخصی است برای ثبت نام به موقع و جلوگیری از تکمیل ظرفیت، ثبت نام آزمون MSRT 1401 خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند، چراکه برگزاری این آزمون نیازمند شرایط خاصی همچون سیستم صوتی می‌باشد و امکان افزایش ظرفیت در هیچ حوزه ای وجود ندارد.

تقویم زمان بندی آزمون MSRT سال 1401
شروع ثبت نام پایان ثبت نام برگزاری آزمون اعلام نتایج
21 فروردین 31 فروردین 23 اردیبهشت 1 خرداد
5 تیر 16 تیر 24 تیر ماه 2 مرداد
10 مرداد 18 مرداد 28 مرداد 6 شهریور

شهر محل برگزاری آزمون 

طبق اطلاعیه وزارت علوم شهرهایی که آزمون تاریخ 20 شهریور ماه ۱۴۰۱ در آن برگزار می شود موارد زیر می باشد:

تهران-دانشگاه علم و صنعت ايران , اهواز-دانشگاه شهيد چمران , مشهد-دانشگاه امام رضا ع , بابلسر-دانشگاه مازندران , زاهدان-دانشگاه سيستان و بلوچستان , فارس-دانشگاه علوم پزشکي شيراز , همدان-دانشگاه بوعلي سينا , قم-دانشگاه باقر العلوم , اصفهان-دانشگاه اصفهان , کرمانشاه -دانشگاه رازي , کرمان-موسسه آموزش عالي کرمان-کرمان , اراک-دانشگاه صنعتي اراک , اردبيل-دانشگاه محقق اردبيلي , يزد-موسسه آموزش عالي امام جواد ع , بيرجند-دانشگاه بيرجند , خرم آباد-دانشگاه لرستان , سنندج-دانشگاه کردستان , قزوين-دانشگاه بين المللي امام خميني ره , ايلام-دانشگاه ايلام , گرگان-دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي , کاشان-دانشگاه کاشان , سمنان-دانشگاه سمنان , بندر عباس-دانشگاه هرمزگان , مشهد-دانشگاه فردوسي , رشت-دانشگاه گيلان

نحوه ثبت نام آزمون MSRT 1401

متقاضیان دریافت مدرک تعیین سطح MSRT ، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند تا روند ثبت نام MSRT سال 1401 خود را تکمیل کنند.

1️⃣ ثبت نام آزمون MSRT ازطریق سامانه ازمون زبان MSRT قابل انجام است، بنابراین متقاضیان بایستی به سایت سامانه آزمون زبان MSRT به نشانی اینترنتی ” portal.saorg.ir ” مراجعه کنند.

2️⃣ در این مرحله وارد سامانه امور دانشجویان خواهید شد که با انتخاب گزینه ” جهت ثبت نام آزمون MSRT از طریق لینک انتقال به سامانه آزمون زبان MSRT اقدام نمایید ” به سامانه ازمون زبان MSRT دسترسی پیدا خواهید کرد.

3️⃣ بر روی گزینه ” ثبت‌نام ” از سایت نام نویسی کلیک کنید و چنانچه قبلا در سایت ثبت‌نام کرده اید بر روی گزینه ” ورود به سایت ” کلیک کنید و پس از وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور وارد صفحه شخصی خود شوید.

 

نکته: متقاضیان توجه داشته باشند که ساختن پروفایل و ارسال پیام در روزها و ساعات اداری ممکن است.

 

سایت ثبت نام آزمون MSRT 1401

4️⃣ پس از کلیک بر روی گزینه ثبت نام MSRT صفحه جدیدی ایجاد می‌شود که بایستی پس از مطالعه مندرجات آن بر روی عبارت “ با قوانین گفته شده موافق هستم ” کلیک کنید و سپس در صفحه جدید اطلاعات و مشخصات فردی خود را از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل و پست الکترونیک خود را وارد کنید.

همینطور بایستی در کادر مربوط به رمز عبور یک رمز عبور برای خود تعیین کنید تا برای ورود به پرتال از آن استفاده نمایید. مراحل بعدی در قالب جدول زیر شرح داده شده است.

دریافت کد فعالسازی 5️⃣ پس از تکمیل اطلاعات ثبت نام آزمون MSRT به شماره تلفنی که وارد کرده اید، یک کد فعالسازی از طریق تماس یا پیامک ارسال می‌شود که پس از وارد کردن آن، بایستی بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.
اطلاعات تکمیلی 6️⃣ دراین مرحله اطلاعات تکمیلی از جمله نام پدر، شماره شناسنامه، سریال شناسنامه، وضعیت تاهل، جنسیت و وضعیت شاهد و ایثارگری خود را مشخص کنید.
بارگذاری مدارک 7️⃣ در این مرحله باید در کادرهای مربوطه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و تصویر پشت و رو کارت ملی خود را بارگذاری کنید و سپس بر روی گزینه ” بعدی ” کلیک نمایید.
اطلاعات مقاطع تحصیلی 8️⃣ در این مرحله بایستی، اطلاعات مقاطع تحصیلی خود را وارد کنید و پس از کلیک بر روی ” بعدی “، سامانه نام کاربری که همان کد ملی شماست و رمز عبور انتخابی خودتان را به آدرس پست الکترونیکی که ورد کرده اید ارسال می‌کند.

ورود به سامانه

9️⃣ مجدد به صفحه اول بازگردید و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید و به کمک نام کاربری و رمز عبور خود وارد پروفایل شخصی خود شوید.





:: برچسب‌ها: ثبت نام در آزمون MSRT 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 80

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: