کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج گردیده است. متقاضیانی که پس از شرکت در جلسه آزمون و دریافت نتایج اولیه، تمایل دارند علاوه بر دانشگاه های سراسری و یا به تنهایی در انتخاب‌رشته ازاد شرکت کنند، در صورتی مجاز به این کار هستند که شناسه انتخاب‌رشته ازاد در انتهای کارنامه اولیه آن ها درج شده باشد. شناسه انتخاب‌رشته ازاد یک شناسه 7 رقمی است که از اطلاعات لازم و ضروری برای انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد می باشد. در ادامه این مقاله اطلاعات تکمیلی پیرامون کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 را ارائه کرده ایم.

منبع: کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ یک شناسه هفت رقمی است که در انتهای کارنامه اولیه هر داوطلب درج شده است. نکته ای که پیرامون آن این است که این شناسه فقط برای داوطلبانی منتشر می گردد که مجاز به انتخاب‌رشته  شده باشند. داوطلبان برای ورود به فرآیند به شناسه انتخاب‌رشته نیاز دارند تا بتوانند با دسترسی به فرم انتخاب‌رشته الویت های خود را حداکثر در 100 کدرشته محل درج کنند.

متقاضیان دانشگاه ازاد ، پس از شرکت در کنکور سراسری در صورت کسب حد نصاب علمی لازم جهت انتخاب، رشته های با کنکور آزاد قادر به انتخاب‌رشته می باشند.  از طریق سایت ” azmoon.iau.ac.ir ” صورت می گیرد که نیازمند پرداخت هزینه می‌باشد. داوطلبان متقاضی مجاز به انتخاب 100 کدرشته محل هستند. داوطلبان برای ورود به فرآیند انتخاب‌رشته به کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیاز دارند تا بتوانند با دسترسی به فرم الویت های خود را حداکثر در 100 کد رشته محل درج کنند.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

محل درج کد دسترسی انتخاب رشته 

 این شناسه یک کد اختصاصی بوده و برای هر داوطلب متفاوت است که یک عدد 7 رقمی می باشد. داوطلبانی که خواهان انتخاب رشته کنکور ازاد هستند باید کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری موجود می باشد یادداشت کرده و در هنگام مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir این شناسه را جهت انجام انتخاب‌رشته خود وارد کنند.

نحوه دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

داوطلبانی که قصد بازیابی کد انتخاب رشته دانشگاه ازاد را دارند، می تواتتد طبق مراحل زیر عمل کنند.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” شوید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

 

3️⃣ گزینه ” کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال 1401 ” را انتخاب کنید.

 

4️⃣ به منظور دسترسی به فرم انتخاب رشته، سامانه سه روش به شرح موارد زیر را پیشنهاد می کند. می توانید مطابق با اطلاعاتی که در اختیار دارید یکی از روش ها را انتخاب کرده و وارد سامانه شوید.
         ✅ شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد
         ✅ شماره پرونده + کد رهگیری + شماره شناسنامه
         ✅ شماره پرونده + شماره سریال + شماره شناسنامه

 

5️⃣ پس از دریافت کارنامه اولیه، کد دسترسی انتخاب رشته آزاد 1401را از انتهای کارنامه می توانید بردارید.

کاربرد کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

‌متقاضیان برای اطلاع از کدرشته محل های ارائه شده ضروری است که ابتدا دفترچه انتخاب رشته آزاد را دانلود کنند. سپس با توجه به علاقه‌مندی و رتبه اکتسابی خود، کدرشته محل‌ها را از این دفترچه استخراج نمایند.

پس از مطالعه دفترچه داوطلبان می توانند با درج کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد 7 رقمی و کدملی خود وارد صفحه پرداخت شوند. پس از پرداخت هزینه، فرم انتخاب‌رشته محل در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. داوطلبان با وارد کردن کدرشته محل انتخاب شده، می توانند نام کامل رشته محل را در صفحه خود ببینند. دقت کافی در این مرحله، مانع از بروز مشکل در آینده می‌شود. 

مشاوره انتخاب رشته ۱۴۰۱

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ برای تمام داوطلبانی که حد نصاب علمی لازم را کسب کرده اند، صادر می شود. نیازی نیست داوطلبان در زمان ثبت نام در کنکور سراسری اقدام خاصی انجام داده باشند. در زمان انتخاب‌رشته تمام داوطلبانی که شناسه در کارنامه آنها درج شده است، با پرداخت هزینه، می توانند از رشته محل های ارائه شده توسط دانشگاه ازاد استفاده نمایند. چنانچه پیرامون نحوه انتخاب‌رشته و الویت بندی فرم سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

متقاضیان برای دریافت کددسترسی به انتخاب‌رشته ازاد بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

شناسه انتخاب رشته دانشگاه ازاد در کارنامه اولیه کنکور سراسری درج می شود. این کارنامه در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

برای دریافت شناسه انتخاب‌رشته دانشگاه ازاد چه اطلاعاتی نیازمندیم؟

برای دریافت این کد نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی است.

اگر متقاضیان شناسه دسترسی به انتخاب‌رشته را فراموش کرده باشند، امکان بازیابی آن وجود دارد؟

بله، متقاضیان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی مجدد آن اقدام کنند.

منبع: کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: