مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای ایجاد فرصت مجدد ثبت نام جهت نام نویسی جاماندگان انجام می شود. با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور با اطلاعیه های مختلفی زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت علوم را اطلاع رسانی می کند، اما با این حال نیز برخی از داوطلبان از مرحله نام نویسی جا می مانند. برای رفاه حال این دسته از شرکت کنندگان سازمان سنجش مهلت ثبت‌نام را دو تا سه روز دیگر نیز تمدید می کند. در ادامه این مطلب پیرامون تمدید مهلت ثبت نام دکتری 1402 اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام آزمون دکتری

مهلت ثبت نام دکتری ۱۴۰۲

آزمون دکتری هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند در تاریخ هایی که از سوی سایت این سازمان به نشانی اینترنتی sanjesh.org اعلام می شود، نسبت به اعلام علاقه مندی جهت شرکت در این آزمون اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری از 22 تا 22 آبان ماه 1401 می باشد.

همانطور که گفته شد مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش تعیین و اعلام می گردد و علاقه مندان به شرکت در آزمون دکتری یکپارچه دانشگاه های سراسری و آزاد می توانند از روز یکشنبه مورخ 1401/08/22 تا روز یکشنبه مورخ 1401/08/29 نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل مراحل نام نویسی خود از طریق لینک فعال در سایت sanjesh.org اقدام کنند.

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام دکتری

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1402

پس از اتمام زمان ثبت‌نام آزمون برخی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام دکتری ، موفق به درج اطلاعات شخصی و تحصیلی خود نشده اند و برخی دیگر نیز که مراحل نام نویسی خود را انجام داده اند، خواستار ویرایش اطلاعات خود هستند.

به همین منظور سازمان سنجش پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، یک بازه زمانی دو تا سه روزه نیز برای داوطلبان در نظر می گیرد تا جاماندگان از ثبت نام بتوانند، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

احتمالا برای آزمون دکتری 1402 نیز زمان ثبت‌نام چند روزی تمدید شود، پیرامون تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ نیز اطلاعیه ای منتشر نشده است، اما سال گذشته داوطلبان تا اواسط آذرماه فرصت ثبت‌نام در آزمون دکتری را داشتند.

لازم است در نظر داشته باشید که به محض اعلام تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1402 تاریخ جدید را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما عزیزان از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز می توانید اخبار لحظه ای مربوط به آزمون دکتری را دریافت کنید. 

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1402 

هر ساله تعدادی از داوطلبان با وجود تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری از نام نویسی جا می مانند. از این رو سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان نیز فرصت مجددی را فراهم آورده است که همه متقاضیان در آزمون ورودی شرکت کنند. 

تا کنون زمان فرصت مجدد جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

در سال گذشته سازمان سنجش مهلت نام نویسی را در بازه زمانی ۲ تا ۱۰ ماه تمدید کرد تا همه متقاضیان در آزمون شرکت کنند. پیش بینی می شود در سال جاری با توجه به زمان برگزاری آزمون در اسفندماه یک فرصت مجدد نام نویسی در دی ماه برگزار شود. 

مشاوره ثبت نام دکتری ۱۴۰۲

آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و ثبت نام این آزمون برای ورود به مقطع دکتری دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه انجام می گردد. 

بنابراین اگر متقاضی آزمون دکتری برای ورود به دانشگاه آزاد هستید، بایستی در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، ثبت نام کرده و شرکت کنید. لازم است اشاره کنیم قبل از اتمام مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1402 تمدید زمان و فرصت مجدد ثبت نام نیز مجاز به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود می باشید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی و پاسخ سوالات خود پیرامون ثبت نام آزمون دکتری با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا زمان ثبت‌نام دکتری تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله به منظور رفاه حال متقاضیان فرصت ثبت‌نام آزمون دکتری در یک بازه زمانی دو تا سه روزه تمدید می شود.

مهلت ثبت نام دکتری ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

علاقه مندان به ثبت‌نام در آزمون دکتری می توانند از تاریخ یکم آذر ماه تا هشتم آذرماه نسبت به نام نویسی در آزمون دکتری اقدام کنند.

داوطلبان آزمون دکتری بایستی جهت ثبت نام به کدام سایت مراجعه کنند؟

ثبت نام آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org ” امکان پذیر می باشد.

منبع: مهلت ثبت نام آزمون دکتری





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: