ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ از طریق کدام سایت انجام می شود؟ متقاضیان رشته های ارائه شده در دانشگاه پیام نور که در پذیرش با آزمون و یا بدون آزمون این دانشگاه شرکت نموده اند، در صورتی که از طریق کنکور سراسری و یا از طریق پذیرش بدون آزمون در یکی از واحد های دانشگاه پیام‌نور قبول شوند، لازم است مطابق دستورالعمل منتشر شده از سوی این دانشگاه جهت ثبت نام غیرحضوری و تشکیل پرونده اینترنتی برای ثبت نام حضوری اقدام نمایند. در ادامه این مقاله از سایت دانتل به زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان پیام نور 1401 پرداخته ایم.

منبع: ثبت نام پذیرفته شدگان پیام نور

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

دسته ای از داوطلبان که جزو اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور هستند و یا جزو داوطلبانی می باشند که از طریق برگزاری کنکور سراسری در یکی از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری در دانشگاه آزاد، قبول شده اند؛ در صورتی که پس از اعلام نتایج جزو اسامی پذیرفته‌شدگان باشند، باید اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ خود نمایند.

عدم ثبت‌نام و عدم اقدام برای تشکیل پرونده در دانشگاه پیام‌نور محل قبولی، به معنای انصراف از تحصیل در آن کد رشته محل خواهد بود و دانشگاه قبولی او را لغو می کند.

بنابراین پذیرفته‌شدگان، باید بر اساس زمانبندی اعلام شده از سوی پیام‌نور، مدارک و فرم های اعلام شده را آماده نمایند و در دانشگاه پیام‌نور محل قبولی، اقدام به تشکیل پرونده و ثبت‌نام نمایند.

 

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان پیام نور 1401

جدول زمانبندی ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور برای تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سیستم جامع دانشگاهی گلستان منتشر می شود. در ادامه جدول زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ را آورده ایم :

مقطع پذیرش تاریخ ثبت نام
مقطع کارشناسی بدون کنکور تاکنون علام نشده است.
مقطع کارشناسی با آزمون تاکنون علام نشده است.
مقطع کارشناسی ارشد تاکنون علام نشده است.
مقطع دکتری تاکنون علام نشده است.

داوطلبانی که نام آن ها در میان پذیرفته‌شدگان است و مایل به ثبت نام و تحصیل در دانشگاه پیام‌نور محل قبولی خود هستند، لازم است بر اساس زمانبندی اعلام شده از سوی دانشگاه محل قبولی، اقدام به ثبت نام غیرحضوری در دانشگاه پیام نور نمایند.

در صورتی که زمان دقیق ثبت‌نام از سوی سیستم جامع دانشگاهی گلستان منتشر شود، تاریخ دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور  ۱۴۰۱ از طریق سامانه آموزشی این دانشگاه یعنی سیستم جامع دانشگاهی گلستان انجام می شود. در ادامه به نحوه ثبت‌نام به صورت گام به گام پرداخته ایم:

1️⃣ به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی اینترنتی ” reg.pnu.ac.ir ” و یا ” osreg.pnu.ac.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایید.

3️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل ” شناسه کاربری ” و ” گذر واژه ” را وارد نمایید تا وارد سامانه شوید.

4️⃣ بر روی گزینه ” آموزش ” و سپس ” دانشجو ” از منوی سایت کلیک نمایید.

5️⃣ وارد قسمت ” پذيرش غيرحضوری ” و ” پذيرش غير حضوری دانشجويان جديدالورود ” شوید.

6️⃣ در این مرحله لازم است ابتدا فرم های ثبت نام را تکمیل نمایید و مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید تا ثبت نام شما در دانشگاه پیام نور تکمیل گردد.

دانشجویان جدیدالورود می توانند جهت اطلاع از برنامه درسی ترمی خود، علاوه بر سامانه آموزشی دانشگاه، از سامانه سهبا دانشگاه پیام نور نیز استفاده کنند تا از لیست دروس و برنامه زمانی ترم جاری خود مطلع گردند.

مدارک لازم برای ثبت نام  

متقاضیانی که در کد رشته محلی از یکی از واحد های دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند، برای ادامه تحصیل در این دانشگاه حتما باید اقدام به ثبت نام اینترنتی در سایت گلستان دانشگاه پیام نور نمایند و ضمن وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود، مدارک خواسته شده را نیز در این سامانه بازگذاری نمایند. 

بنابراین لازم است متقاضیان از قبل مدارک خواسته شده را آماده کنند که در روند ثبت نام اینترنتی آن ها مشکلی ایجاد نشود؛ ضمن اینکه لازم است در مهلت های اعلام شده نیز آن ها را به دانشگاه محل قبولی خود تحویل دهند.

برای ثبت نام اینترنتی اسکن مدارک و برای ثبت نام حضوری اصل و یک نسخه از کپی مدارک نیاز است. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور 1401 شامل موارد زیر است :

✅ گواهی فارغ التحصیلی یا مدرک تحصیلی مقطع پایه قبلی + یک نسخه کپی از آن

✅ اصل شناسنامه + یک نسخه کپی از آن

✅ اصل کارت ملی + یک نسخه کپی از آن

✅ عکس 3*4 داوطلب (تهیه شده در سال جاری)

✅ مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا

✅ مدارک مرتبط با سهمیه مورد استفاده جهت قبولی

✅ فرم های ثبت نام تکمیل شده برای ثبت نام

مشاوره ثبت نام پیام نور ۱۴۰۱

پذیرفته‌شدگان پیام‌نور، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های پیام‌نور به صورت شهریه پرداز اداره می شوند. بنابراین دانشجویان جدیدالورود پس از تکمیل مراحل ثبت نام غیرحضوری و همینطور ثبت نام حضوری، برای انتخاب واحد و حضور در کلاس های درس، حتما باید ابتدا شهریه مصوب را پرداخت کنند. بنابراین لازم است پیش از ثبت نام از شهریه رشته های ارائه شده در مقاطع مختلف در دانشگاه پیام‌نور مطلع شوید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ سوالی دارید، می توانید پاسخ سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل مشاوره دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه  پیام نور 1401 با پاسخنامه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ چه تاریخی است؟

تا کنون زمان ثبت نام مشخص نشده است.

نحوه ثبت نام پذیرفته‌شدگان چگونه است؟

بر اساس رویه سال های گذشته، نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و پس از این زمان مرتبط با ثبت‌نام حضوری از سوی دانشگاه های پیام نور اعلام می گردد.

متقاضیان برای ثبت نام اینترنتی در دانشگاه پیام‌نور 1401 باید به کدام سامانه مراجعه کنند ؟

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از طریق سامانه گلستان انجام می شود.

منبع: ثبت نام پذیرفته شدگان پیام نور





:: برچسب‌ها: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: