مهلت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در واقع مهلت مجددی جهت نام نویسی در آزمون دکتری دانشگاه آزاد می باشد. آزمون دکترا دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه با دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش انجام می شود. این سازمان به منظور رفاه حال داوطلبانی که به دلایل مختلفی همچون نقص مدارک و یا بی اطلاعی از زمان ثبت نام، از فرآیند نام نویسی جا می مانند، مهلت ثبت‌نام را دو تا سه روز دیگر نیز تمدید می کند. در ادامه به زمان تمدید مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام آزمون دکتری آزاد

مهلت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

متقاضیان ورود به مقطع دکتری در دانشگاه آزاد، بایستی توجه داشته باشند آزمون جداگانه ای برای دکتری دانشگاه ازاد برگزار نمی شود و در واقع آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است. داوطلبان بایستی در زمان های اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش، نسبت به نام نویسی در آزمون مشترک دانشگاه های سراسری و آزاد اقدام کنید.

مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد در تاریخ 22 الی 29 آبان ماه 1401 می باشد.

معمولا این فرآیند هر ساله در نیمه اول آذر ماه انجام می شود، که داوطلبان بایستی در این زمان با مراجعه به سایت sanjesh.org و پرداخت هزینه، اقدامات لازم را جهت نام نویسی در آزمون دکترا دانشگاه ازاد انجام دهند. در نظر داشته باشید به محض دریافت اخبار جدید پیرامون مهلت ثبت نام دکترا دانشگاه ازاد 1402 زمان دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

تمدید مهلت ثبت نام دکتری آزاد ۱۴۰۲

هر ساله با داوطلبانی از آزمون دکترا دانشگاه ازاد مواجه هستیم که به دلایل مختلف همچون نداشتن اطلاع از زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد نقص مدارک، یا حتی منتظر بودن برای شروع ثبت‌نام آزمون دکترا جداگانه ای برای دانشگاه ازاد، موفق نمی شوند در زمان هایی که از سوی سایت سازمان سنجش اعلام می شوند، نسبت به ارسال مدارک و تکمیل فرم تقاضانامه اقدام کنند.

تاکنون اطلاعیه ای پیرامون تمدید مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 نیز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام نشده است.

سازمان سنجش بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت‌نام یک بازه زمانی دو تا سه روزه دیگر را به عنوان فرصت مجدد ثبت‌نام برای جاماندگان از فرآیند نام نویسی و دسته ای از داوطلبان که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، اعلام می کند.

 همانطور که اشاره کردیم این بازه زمانی بلافاصله پس از اتمام ثبت‌نام و در آذر ماه خواهد بود. به محض اعلام تمدید مهلت ثبت نام دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ 

مشاوره ثبت نام دکتری ۱۴۰۲

داوطلبانی که در زمان مقرر اعلام شده از سوی سایت سازمان سنجش، موفق به تکمیل اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود می شوند، در صورتی که قبل از اتمام تاریخ ثبت‌نام آزمون و یا در زمان تمدید ثبت‌نام آن متوجه شوند برخی اطلاعات خود را نادرست وارد کرده اند، می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

داوطلبانی که حتی در زمان تمدید مهلت ثبت نام دکتری آزاد 1402 نیز موفق به تکمیل مراحل نام نویسی نشده اند، می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دلایل و درخواست خود را شرح دهند.

اگر پیرامون ثبت نام دکترا ۱۴۰۲ سوالی داشتید، امکان استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی و ارتباط با برترین مشاوران کشور برای شما فراهم می باشد، کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید ثبت‌نام دکترا 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ثبت نام دکترا از طریق کدام سایت انجام می شود؟

ثبت نام آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesp.org ” انجام می شود.

آیا مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تمدید می شود؟

بله، سازمان سنجش پس از اتمام زمان قانونی ثبت نام، یک بازه زمانی چند روزه نیز به عنوان فرصت مجدد ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

ثبت‌نام دکترا ازاد در چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله به زمان دقیق اشاره شده است.


منبع: مهلت ثبت نام آزمون دکتری آزاد





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: