زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ معمولا در فاصله زمانی یک الی دو هفته‌ای پس از پایان مهلت نام نویسی می باشد. داوطلبانی که ثبت‌نام در هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام داده اند، در پی آن هستند که بدانند نتایج در چه تاریخی اعلام خواهد شد تا برای ثبت نام حضوری خود و ورود به دانشگاه اقدام نمایند. در ادامه این مطلب، ضمن بررسی زمان اعلام نتایج ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 راهنمای دریافت کارنامه را نیز برای شما متقاضیان گرامی دانشگاه آزاد قرار داده ایم. 

منبع: زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ثبت‌نام بدون آزمون در مقاطع تحصیلی مختلف برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن انجام می شود. آنچه که بدیهی است این موضوع می باشد که به دلیل ثبت نام جداگانه هر نیمسال زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ نیز جداگانه خواهد بود. در ادامه به بررسی تاریخ اعلام هر کدام خواهیم پرداخت. 

زمان اعلام نتایج نیمسال اول دانشگاه آزاد 1401 | مهر

با توجه به آغاز ثبت‌نام نیمسال اول و ورودی مهرماه که در اواسط مرداد ماه آغاز و تا اواسط شهریور ماه نیز ادامه داشت. پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج نیمسال اول دانشگاه آزاد 1401 در اواخر شهریور ماه باشد که از طریق سایت azmoon.org در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

تاکنون سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد پیرامون زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ نیمسال اول اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار نیز تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 لازم است اشاره کنیم که چنانچه داوطلبان پس از دریافت نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان بودند، بایستی که به سایت آموزشیار مراجعه کنند تا از زمان و نحوه فرآیند ثبت‌نام نهایی در دانشگاه محل قبولی خود نیز مطلع شوند. در مقاله زیر می توانید راهنما کامل را مطالعه نمایید. 

 

 

زمان اعلام نتایج نیمسال دوم دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ | بهمن

دانشگاه آزاد، علاوه بر نیمسال اول تحصیلی، در ورودی بهمن ماه نیز دانشجو پذیرش می‌کند و شرایط و ضوابط ثبت نام همانند شرایط ثبت نام ورودی مهر ماه است و نتایج نیز به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.org در اواخر دی ماه به صورت اینترنتی منتشر و در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

تاکنون زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ نیمسال دوم اعلام نشده است. به محض انتشار تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در صورتی هم که ثبت‌نام اینترنتی انجام گیرد، اعلام نتیجه نیز از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرشدانشگاه آزاد به خواهد بود و داوطلب می‌بایست با استفاده از کد ملی و شماره شناسامه خود، کارنامه را دریافت نماید و اگر در رشته های انتخابی خود پذیرفته شده باشد، برای ثبت نام قطعی در دانشگاه قبول شده، اقدام نماید.

پذیرفته شدگان این دوره همانند ورودی بهمن ماه باید جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام نهایی خود در دانشگاه محل قبولی از طریق سامانه آموزشیار اقدام کنند.

نحوه مشاهده نتایج

در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 داوطلبان باید از نحوه دریافت نتیجه مطلع باشند، تا بتوانند نسبت به وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود آگاه شوند. در ادامه نحوه مشاهده نتیجه را در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ارائه کرده ایم.

1️⃣ به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نمایید.

2️⃣ چنانچه در زمان اعلام نتایج بدون کنکور آزاد 1401 شوید، در واقع لینک اعلام نتایج چهار مقطع تحصیلی را مشاهده خواهید کرد که لازم است بر روی لینکی کلیک کنید که در آن مقطع ثبت نام کرده اید.

3️⃣ پس از کلیک بر روی لینک اعلام نتایج مقطع تحصیلی مورد نظرتان، وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعاتتان را که شامل شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی می‌باشد را درج نمایید.

4️⃣ با درج اطلاعات، کارنامه برای شما ظاهر می‌شود و دو حالت ممکن است پیش بیاید:

        ✅ در یکی از رشته های انتخابی خود پذیرفته شده اید و می‌بایست در صورت علاقه مندی به رشته قبولی، به سایت دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنید و از مدارک لازم و زمانبندی ثبت نام نهایی و حضوری مطلع گردید.

        ❌ در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اید و باید منتظر بمانید تا در نیمسال دوم تحصیلی یعنی بهمن ماه ثبت نام کنید و یا وارد سایر دانشگاه ها شوید.

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پس از اعلام نتایج

دسته از داوطلبان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند باید برای ثبت‌نام نهایی خود، به سامانه آموزشیار مراجعه کنند. نام نویسی در دو مرحله اینترنتی و حضوری می باشد که در مرحله مدارک لازم را در سایت آ«وزشیار آپلود کرده و در روزهای آینده مدارک را به صورت حضوری به دانشگاه ارائه خواهد داد. مهم ترین مدارکی که جهت ثبت نام حضوری پس از زمان اعلان نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 لازم است، به شرح جدول زیر می باشد:

مقطع تحصیلی مدارک لازم
مقطع کاردانی پیوسته
  • دیپلم شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری نظام جدید و نظام قدیم
  • دیـپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه
مقطع کاردانی ناپیوسته
  • دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی
  • دیپلم نظام جدید هر یک از رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش
  • مدرک کاردانی 
  • دیپلم 4 ساله نظام قدیم
مقطع کارشناسی پیوسته
  • دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی
  • دیپلم نظام جدید هر یک از رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش
  • مدرک کاردانی
  • دیپلم 4 ساله نظام قدیم
مقطع کارشناسی ناپیوسته
  • مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته
مدارک مشترک
  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • کارت پایان خدمت یا معافیت (دائم یا موقت)
  • عکس پرسنلی
  • ریز نمرات آخرین مدرک فارغ التحصیلی
  • کارنامه پذیرفته شده در دانشگاه آزاد

در مقاله زیر تمامی فرم های لازم جهت دانلود برای شما قرار داده ایم. برای ورود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور آزاد ۱۴۰۱

چنانچه داوطلبان در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در صورت پذیرفته شدن، نسبت به مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی اقدام نکنند و ثبت‌نام خود را در تاریخ های اعلام شده از سوی دانشگاه قطعی نکنند به منزله انصراف آن ها خواهد بود و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت در غیر این صورت پس از ثبت‌نام نهایی داوطلب به عنوان دانشجوی آن دانشگاه شناخته می شود.

حال صحبت ما این است که قبل از ثبت نام نهایی ابتدا از میزان شهریه ها در دانشگاه های آزاد و رشته ای که پذیرفته شده اید، مطلع شده و مطمئن شوید که با توجه به شهریه توان مالی پرداخت آن را خواهید داشت و سپس اقدام کنید تا بعدا در طول تحصیل خود با مشکل مواجه نشوید. 

چنانچه قصد دارید از شهریه رشته های مختلف در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد مطلع شوید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلا نتایج بدون کنکور آزاد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نتایج بدون کنکور از سریق چه سایتی منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؟

نتایج از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.net منتشر می شود.

داوطلبان چه زمانی برای دریافت نتایج خود از طریق سایت اقدام کنند؟

تا کنون زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام نشده است، اما به زمان تقریبی اعلام نتایج در متن مقاله اشاره کرده ایم.

نحوه دریافت نتایج ثبت نام از طریق سایت به چه صورت است؟

در متن مقاله به طور کامل به نحوه دریافت نتایج ثبت نام را توضیح داده ایم.

منبع: زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 





:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: