زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. آزمون دکتری زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، بایستی که با اطلاع از زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 مراحل نام نویسی خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان نام نویسی در آزمون ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در سال های اخیر، آزمون دکتری دانشگاه آزاد با دانشگاه های سراسری ادغام شده است. داوطلبانی که جزو دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد و یا فارغ التحصیلان این مقطع باشند، می توانند در آزمون دکتری برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نام نویسی و شرکت کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری از 22 تا 29 آذر ماه 1401 می باشد.

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکترا ۱۴۰۲ را دارند باید از تاریخ دقیق نام نویسی مطلع باشند تا در مهلت ثبت نام خود را نهایی کنند و جزو جاماندگان از آزمون دکترا نباشند. داوطلبان در این بازه زمانی با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه و نام نویسی خود را انجام دهند. در مقاله زیر راهنما کامل ثبت‌نام را شرح داده ایم و شرایط نام نویسی را ذکر کرده ایم. بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام دکتری ۱۴۰۲ 

تمدید مهلت ثبت نام

معمولا سازمان سنجش به منظور رعایت حال کسانی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون دکتری هستند، اما به دلایل مختلفی از مرحله ثبت‌نام جامانده اند، می توانند در زمان‌هایی که سازمان سنجش به عنوان تمدید مهلت ثبت نام اعلام می کند، مراحل ثبت نام خود را در زمان ثبت نام دکتری آزاد 1402 انجام دهند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون منتشر نشده است. به محض اعلام در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد مهلت مجددی را نیز در اختیار داوطلبانی قرار می دهد که ثبت نام خود را انجام داده اند، اما متوجه شده اند برخی اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده اند، می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

تا به امروز سازمان سنجش پیرامون تمدید مهلت ثبت‌نام نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است که چنانچه اعلام گردد این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد. شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز از زمان ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1402 نیز مطلع گردید.

مشاوره زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

همزمان با فعال شدن لینک ثبت‌نام آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد، لینک دریافت دفترچه ای با عنوان دفترچه ثبت نام دکتری آزاد ۱۴۰۲ نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد. 

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور دکترا دانشگاه های سراسری و ازاد را دارند، بهتر است قبل از هر اقدامی این دفترچه را به دقت مطالعه کنند و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون، مراحل نام نویسی خود را در سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد تکمیل کنند. 

برای جلوگیری از خطاهای احتمالی می توانید ابتدا از فرم پیش نویس انتهای دفترچه راهنما را تکمیل نمایند و همینطور مدارک لازم را نیز تهیه کنید و سپس وارد سایت sanjesh.org شوید و در زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ نام نویسی خود را انجام دهید. چنانچه پیرامون آزمون دکتری سوالی دارید، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نام نویسی دکتری دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله بازه زمانی ثبت نام اشاره شده است.

ثبت نام دکتری ازاد از طریق چه سایتی انجام می شود؟

ثبت نام همزمان با دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org ” انجام می شود.

آیا داوطلبان می توانند پس از ثبت نام اطلاعات خود را نیز ویرایش کنید؟

بله، پیش از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند و اگر خطایی در اطلاعات خود داشته باشند، در مهلت مقرر نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

منبع: زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: