اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ چه مشکلی را ایجاد می کند و چگونه می توان نسبت به ویرایش آن اقدام نمود؟ یکی از حساسیت های سازمان سنجش آموزش کشور در زمان ثبت نام کنکور سراسری، وارد کردن صحیح اطلاعات خواسته شده از جمله معدل می باشد. از همین رو متقاضیان باید تلاش کنند در زمان ثبت نام کنکور سراسری، معدل خود را به درستی وارد کنند و یا هر زمان که متوجه شدند اطلاعات آن ها در سامانه با اطلاعات اصلی مغایرت دارد، نسبت به ویرایش آن ها اقدام نمایند تا در مراحل بعدی از کنکور سراسری با مشکلی مواجه نشوند. در ادامه این مقاله قصد داریم به عواقب اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور سراسری 1402 و نحوه تصحیح آن اشاره کنیم.

منبع: اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور 

اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

کنکور از مهم ترین مراحل زندگی برای تمامی دانش آموزانی است که قصد دارند در رشته های باآزمون وارد دانشگاه های سراسری شوند. 

بسیاری از علاقه مندان به ثبت نام در کنکور سراسری، در زمان تکمیل فرم ثبت نام اطلاعات خود را به درستی وارد نمی کنند؛ به گونه ای که اطلاعاتی که سازمان سنجش دریافت می کند با اطلاعات اصلی داوطلب مغایرت دارد. 

یکی از اشتباهاتی که داوطلبان آن را مرتکب می شوند، اشتباه وارد کردن معدل در فرم ثبت نام می باشد که مشکلاتی را برای آن ها در دیگر مراحل کنکور سراسری از جمله انتخاب رشته و یا پذیرش در دانشگاه محل قبولی ایجاد می نماید. 

اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ نیز می تواند برای متقاضیان دردسر ساز شود به طوری که نتوانند در این مرحله اقدام به درج الویت های خود در فرم انتخاب رشته نمایند. از همین رو توصیه می شود متقاضیان در زمان ثبت نام در کنکور سراسری، نهایت دقت را داشته باشند و اطلاعات خواسته شده را مطابق با اطلاعات اصلی در فرم ثبت نام وارد کنند. برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور کلیک کنید.

زمان ویرایش معدل کنکور سراسری 1402 

وجود اشتباه در ثبت نام کنکور سراسری می تواند نگرانی هایی را برای داوطلبان این آزمون ایجاد کند. اما موضوع مثبتی که در این رابطه وجود دارد، این است که خوشبختانه می توان در زمان های مشخصی اقدام به اصلاح اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ نمود.

به منظور اصلاح اشتباهات در ثبت نام کنکور سراسری و همینطور ویرایش اطلاعات ثبت نامی، متقاضیان می توانند در بازه های زمانی جداگانه ای اقدام به اصلاح معدل اشتباه و درج معدل صحیح خود نمایند. در ادامه به زمان های ویرایش و اصلاح اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور سراسری اشاره کرده ایم:





:: برچسب‌ها: اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 129

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: