کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از سایت سازمان سنجش امکان پذیر می باشد. کنکور کارشناسی ارشد در 6 گروه آزمایشی و در 131 کد رشته امتحانی در روزهای 28 ، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام این آزمون را از طریق سایت سنجش انجام داده اند، برای حضور در آزمون باید کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 را از سامانه سنجش دریافت نمایند. 

منبع: کارت ورود به جلسه کنکور ارشد

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲

در سال های اخیر آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد. داوطلبان برای پذیرش باید در این آزمو شرکت کنند. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده در سایت سنجش، زمان کنکور ارشد در روزهای 28، 29 و 30 اردبیهشت ماه خواهد بود. در صورتی که اجرای آزمون مجدد به تعویق نیافتد، داوطلبان می توانند در اواخر اردبیهشت ماه کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۲ خود را دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402

کارت ورود به حلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲ در چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود. با توجه به تاریخ برگزاری آزمون پیش بینی می شود این کارت در تاریخ 5 اسفند ماه منتشر شود. تا کنون زمان دقیق اعلام نشده است به محض اعلام تاریخ دقیق در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

طبق اطلاعیه سامان سنجش زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد در اسفندماه ۱۴۰۱ پیش از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود.

داوطلبانی که در مهلت مقرر نام نویسی ثبت نام خود را انجام داده اند، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات درخواستی خود را در کادر های مربوطه وارد کنند و کارت آزمون خود را دریافت کنند. در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 اطلاعات مهمی همچون زمان برگزاری و حوزه امتحانی درج شده است. 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1402 تمام داوطلبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و با توجه به برگزاری همزمان و مشترک آزمون ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، متقاضیان انتخاب رشته هر دو دانشگاه باید یک کارت دریافت کرده و در یک آزمون مشترک شرکت نمایند. در ادامه مراحل کلی دریافت کارت آزمون را شرح داده ایم.

✅ مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

✅ کلیک بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 1402 “

✅ بر روی گزینه “ ورود به سیستم ” کلیک کنید.

✅ اطلاعات درخواستی را وارد کنید.

✅ دریافت کارت ورود به جلسه ارشد و بررسی و صحت از درست بودن اطلاعاتی مندرج بر روی کارت

مراحل گام به گام تصویری

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی “ sanjesh.org ” مراجعه  کنید.

2️⃣ از منوی سمت راست سامانه گزینه ” کارشناسی ارشد ” را انتخاب نمایید.

3️⃣ پس از ورود به صفحه اختصاصی کارشناسی ارشد بر روی لینک فعال شده ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته – (کارت ورود به جلسه ارشد 1402 ) ” کلیک کنید.

4️⃣ در مرحله بعدی گزینه ” ورود به سیستم ” را انتخاب نمایید.

5️⃣ سپس باید با یکی از دو روش پیش رو، کارت خود را دریافت نمایید.

          روش اول: شماره پرونده + کد ملی + سال تولد

          روش دوم: شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام

6️⃣ کارت ورود به جلسه ارشد خود را دریافت کنید.

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری

همانطور که در مراحل گفته شده مشاهده کردید، برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲ حتما باید شماره پرونده خود را داشته باشید. اگر به هر دلیلی شماره پرونده خود را فراموش کرده اید و در دسترس ندارید، می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات ارسال کنید و پس از دریافت شماره پرونده خود، کارت ورود به جلسه را مطابق مراحل فوق، دریافت نمایید. برای راهنمایی کامل در خصوص نحوه دریافت کد رهگیری کنکور ارشد بر روی لینک کلیک نمایید.

اطلاعات مندرج بر روی کارت کنکور کارشناسی ارشد 1402 

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲ حاوی اطلاعاتی مهمی از جمله تاریخ و محل برگزاری آزمون، شماره داوطلبی، اطلاعات فردی داوطلب، سهمیه، رشته و معدل مقطع کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی و کد و رشته امتحانی متقاصی می باشد. 

حوزه امتحانی که در این کارت درج شده است بر اساس اطلاعاتی است که در داوطلب در زمان ثبت نام و هنگام تکمیل فرم نام نویسی انجام وارد کرده است. داوطلبان می بایست پس از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402 تمامی اطلاعات مندرج را بررسی کنند. در صورتی که اطلاعات درج شده صحیح نمی باشد باید نبست به ویرایش آن اقدام کنید که در ادامه نحوه ویرایش را توضیح داده ایم.

در صورتی که داوطلب نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام نکند در هر مرحله از آزمون باشد ثبت نام یا پذیرش وی لغو و امکان محرومیت نیز وجود دارد.

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد ۱۴۰۲ اطلاعات تحصیلی و مشخصات شناسنامه ای داوطلب درج شده است که باید مطابق با مشخصات واقعی داوطلب باشد. اگر در هر یک از بندهای مندرج در کارت آزمون مغایرتی را مشاهده نمودید لازم است که پیش از تاریخ برگزاری کنکور ارشد برای اصلاح کارت خود اقدام کنید.

اصلاح برخی اطلاعات اشتباه در کارت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از طریق سایت سنجش امکان پذیر است اما برای رفع بعضی اطلاعات اشتباه باید به باجه های رفع نقص و به صورت حضوری مراجعه کنید.

ویرایش کارت آزمون ارشد در سایت سنجش

در صورت مغایرت در بندهای زیر باید حداکثر تا یک روز قبل از آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و از طریق لینک ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 53

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: